מקררים כללי

מקרר למסעדה או בית קפה – המדריך למסעדן החדש

מסעדנים ויזמים רבים כבר מכירים את ההיצע המגוון של לנדרס והמקררים המצוינים שהיא מוכרת למי שרוצה מקרר יפהפה ואיכותי לעסק שלו. אנחנו מתמחים כבר שנים באספקת המקררים היפים והייצוגיים ביותר לעסקי מזון שרוצים גם לגרום לחוויה אסתטית ולא רק למכור מזון השמור היטב. אנחנו מאמינים שמקררים יכולים וצריכים להימכר במחירים מעולים שמשקפים את הערך האמיתי שלהם ואת הטכנולוגיה המשופרת שלהם מבלי לשלם יותר מדי, ולכן אנחנו מציעים אותם ללא פערי תיווך ובמהירות ראויה לציון, כדי שיגיעו אליכם בזמן. אספקה מהירה וגימור מושלם של מקרר תצוגה הם חלק מהסיבות שבעלי עסקים אוהבים לעבוד עם מקררי חברת לנדרס. להלן כמה טיפים כיצד גם אתם תוכלו להצטרף לציבור חובבי המקררים שלנו שאינם מוכנים להחליף אותם בשום מקרר אחר שישנו בשוק. בחירה נכונה פותרת הרבה בעיות ובזמן.
התאמה לגודל החנות ולמיקום המקרר
זה נכון שאנחנו לא מדברים קודם על טכנולוגיה ושאר המרכיבים שעושים את המקררים לנכונים ביותר לעסק שלכם, משום שלא פעם הגודל הוא זה שעושה את העבודה. יש מקררי תצוגה למסעדות או בתי קפה שהופכים להיות מוקד התעניינות בפני עצמו וזה תלוי אך ורק בסוגי המזון שתגישו ועד כמה תרצו להתגאות בהם. בחו”ל נהוג להציג עוגות ומאפים, סושי ושאר מוצרי מזון אסתטיים, דוגמאות מזון ועוד דווקא במקרר ודווקא לעיני כולם כאשר המקרר הוא גם הדלפק שממנו בוחרים או מוכרים. יש לזה חשיבות גדולה בפיתוי הלקוחות לקנות מכם אם אתם גאים כל כך במוצרים שלכם שאתם רוצים פשוט להניח אותם לעיני כולם בצורה כזאת. לנו יש מקררים מיוחדים כאלה שיכולים לשמש אתם גם לתצוגה, גם לקירור ולאחסון וגם מכירה ישירה. אם בחרתם את הדרך שבה אתם רוצים למכור זהו השיקול הראשון שלכם. מכאן נמשיך לבחירת מקרר על פי תכונות נוספות.

טמפרטורות משתנות

אחד השיקולים החשובים של מקררים לעסקי מזון היא טמפרטורה מתאימה וגם האפשרות לשנות אותה בכל מיני אזורים של המקרר. את התכונה הזאת העתיקו כבר מזמן למקררים ביתיים ולכן אין סיבה שלא תמצאו מקרר שעונה על הדרישה הבסיסית הזאת גם אצלכם. זה נכון במיוחד לאחסון חומרי גלם ולא מוצרים מוכנים כמו בתצוגה. במקררי תצוגה הטמפרטורה לא חייבת להיות קרה מאוד כמו שמירת חומרי גלם, משום שהלקוחות מוציאים את המוצרים המוכנים לאכילה ולכן זקוקים להם בטמפרטורה נוחה יותר, אם כי לא בטמפרטורת חדר. בחלק ממקררי התצוגה גם העובדה שהם פתוחים חלקית משפיעה על הקירור ולכן יש לקחת בחשבון עובדה זו בחישוב אורך חיי המדף שלהם. במקרר אחסון הנמצא במטבח עצמו הקירור חייב להיות יעיל ואחיד ללא תקלות. רק כך אפשר יהיה להבטיח את איכות המזון ואת תנאי הסניטציה של המקרר. בכל חלק של המקרר יהיו אפשרויות שונות משום שטמפרטורות אופטימליות של שמירת ירקות ובשר או מוצרי חלב שונות זו מזו.

נוחות הגישה והשירות

בעלי עסקי מזון שהלקוחות שלהם ניגשים ישירות למזון יודעים היטב שנוחות הגישה חשובה מאוד. זה נוח יותר לגשת למקרר פתוח בחלקו או כזה שאפשר לפתוח בקלות את דלתות ההזזה שלו ולשלוף משם את מוצרים המזון. במקרה של מכירה ליד הדלפק הנוחות של הגישה צריכה להיות של המוכר. בכל מקרה, נוחות הגישה והשירות מתבטאת גם בכך שיימנעו תאונות בשליפת מוצרים והם לא יישפכו או ייפלו פנימה ויגרמו ללכלוך ולפגיעה בהיגיינה של המקרר.

שימוש קל, ניקיון ותחזוקה

ניקיון הוא הדבר החשוב ביותר בכל עסק מזון ועל אחת כמה וכמה במקררים ובתנורים שיש בו. אם אינכם יכולים לנקות בקלות בכל תקופה זה אומר שהמקרר פשוט לא נוח לעבודה ולכן לא תוכלו לשמור על ההיגיינה והבריאות. ה שיקול חשוב מאוד ולהבדיל ממי שלא רגיל למקרר מסחרי אלא ביתי בלבד, יש לזכור שמקררים כאלה עוברים ניקוי כל הזמן ובתדירות גבוהה מהרגיל. כמו כן, התחזוקה כוללת גם טיפול שוטף או תיקונים של המקרר ורק מקררים מייצור איכותי וטכנולוגיה טובה ואמינה יחסכו מכם ביקורים תכופים של טכנאים. שימשו נוח פירושו שקל להוציא מדפים ומגירות נשלפות, שקל להחזיר למקום את המדפים, שהדלתות נפתחות בקלות ואינן נתקעות, שהגומיות המבודדות אינן נשחקות במהירות והן שומרות על בידוד ועל איטום נכון ושכל מרכיבי המקרר עובדים כמו שצרים בדיוק כפי שהם נראים – יעילים וטובים.

שירות תיקונים וטיב יצרן

יש סיבה שבגללה לא קונים מקרר עלום שם מיצרן שלא מכירים, במיוחד אם המחיר נראה טוב מדי. התיקונים והשירות של הטכנאים חייבים להיות חלק בלתי נפרד על כל מקרה חירום של תקלות ויצרנים טובים פשוט מציעים מקררים שיש להם מינימום תקלות ובעיות טכניות. המנועים והמדחסים, החלקים של המקרר וחלקי החילוף של המנגנון, המסילות והמדפים, הדלתות ושאר החלקים שמרכיבים מקרר מסחרי בכל דגם שהוא, הכל חייב לעבוד כמו שצריך מבלי לשמוע תירוצים על בלאי ושימוש מסחרי תכוף שפוגע במקרר. מקרר מסחרי טוב מתוכנן לספוג את השימוש התכוף והיומיומי בשל עשרות ומאות אנשים ולשרוד את כל זה בצורה הטובה ביותר שיש. במקרה הכי גרוע, שירות התיקונים צריך להגיע אליכם מהר ובזמן כדי שתוכלו לחזור לעבוד. כמו כן, מקרר טוב אינו גורם לאחת התקלות המוכרות ביותר – שינויים בטמפרטורה והפסקת הקירור בצורה הדרגתית, כך שמבלי ששמתם לב החומרים והמוצרים מתקלקלים לאיטם או שחיי המדף שלהם מתקצרים מהר וגורמים כלם הפסדים. שלא לדבר על כך שמקרר לא טוב שאינו שומר על המזון פשוט מסכן את חיי הסועדים והלקוחות שלכם, וזה משהו שעליו כבר אי אפשר להתפשר.