מקררים כללי

מקרר יין – הדרך החכמה והנוחה להעביר את תקופת הקורונה בבית ובמשרד

מקרר יין

כל מי שניסה לברר פעם על מקרר יין גילה מן הסתם את ריבוי הדגמים, מגוון התכונות והסוגים הרבים הקיימים בשוק.אנחנו כאן עם כל האפשרויות, לנדרס. הכי גדולים במקררים קטנים.

תקופת הקורונה הביאה בעקבותיה הרבה תופעות שלא הכרנו אותם עד כה. התעוררו גם צרכים שונים שלא היינו מודעים אליהם עד כה. אחד מהם הואמקרר יין קטן.

למה כדאי שיהיה לכם מקרר יין קטן בבית או במשרד ואיך תבחרו את אותו מקרר יין קטן? ננסה לבדוק.

מקרר יין וקורנה

ראשית נסביר לכם את הקשר בין הצריכה הגבוהה והביקוש המוגבר למוצרי חשמל שונים בתקופת הקורונה ובייחוד למקררים מכל הסוגים.

אז כפי שעולה משיחות עם משווקים וחנויות למוצרי חשמל עולה כי לאחרונה עלה הביקוש למוצרי חשמל במידה משמעותית.

כי ככל שאנשים יושבים יותר בבית הם מחפשים דרכים להעסיק את עצמם ולהעביר את הזמן. אז הבה נודה שכולנו אוכלים הרבה יותר כאשר אנחנו נמצאים ברדיוס שסביב המקרר והמטבח כאשר בנוסף אנחנו משתעממים ואין לנו את השגרה ואת סדר היום המוכר לנו.

אז ברור שאת כל האוכל הזה צריך לקנות או לחילופין להכין. לצורךבישול, אפייה כמו גם הכנת המאכלים השונים, יש צורך בציוד חשמלי מתאים. מעבד מזון, מיקסר, תנורים וגם מקררים לאחסון האוכל המוכן.

מקרר יין הוא רק אחד מתוך שלל המוצרים שהצריכה שלהם עלתה בימים אלו מאותן סיבות שמנינו.

כך תבחרו את מקרר היין שלכם

על מנת שהבחירה במקרר היין תיעשה בחכמה והמקרר אכן יעניק את המענה הנכון והמושלם, יש לשים לב לנתונים הבאים.

גודל המקרר

חשוב לשים דגש על הגודל של מקרר היין. קיימים מקררים במגוון גדלים כאשר כל אחד מהם עשוי לתת את המענה בהתאם לצורך. יש מקררים המתאימים לאוספים קטנים של בקבוקים ספורים ממש ויש מקררים המסוגלים להכיל כמויות של מאות בקבוקים. אלו מתאימים לאספנים הכבדים או לחילופין ליקבים או מסעדות.

אך חשוב שלא להיצמד לכמות הבקבוקים שבאותו רגע נתון. האוסף ככל הנראה לא יישאר כפי שהוא כאשר על פי רוב הוא יגדל עם הזמן. אז חשבו קדימה ובחרו מוצר מעט גדול יותר ביחס לצרכים הנוכחיים.

העדיפו מקרר אינטגרלי

כאשר מדובר במקרר יין, בשונה ממקרר ביתיגדול, נהוג להעמיד אותם מתחת לשיש או כיחידה המשולבת בתוך ארון. אם המקרר יהיה עם יחידת אוורור אחורית הרי שהוא יהיה מוגבל בכך שיהיה צורך להשאיר את פתחי האוורור פתוחים. אם תבחרו מקרר עם פתחי אוורור קדמיים תוכלו להעמיד את המקרר בכל מקום בו תחפצו והוא יפעל היטב.

כך תוכלו ליהנות מהמקרר בכל חדר בבית או במשרד ויהיו לו את התנאים הטובים ביותר.

מקרר עם מדחס או טרמו אלקטרי

במקררי יין קיימת ההעדפה לשימוש במקררים שהם פועלים ללא מנוע. הם עובדים בשקט וללא רעידות מיותרות. יש לכך הרבה מאוד יתרונות בייחוד כאשר מדובר במקררי יין. המקררים הללו לא צורכים הרבה חשמל, הם לא יקריםוהשימוש במקרר כמעט ולא יהיה מורגש מבחינת העלויות השוטפות.

מעבר לכך ישנו היתרון המהותי של מקרר שלמעשה נותן את המענה הנכון והטוב ביותר לתכולה האמורה להיות מאוחסנת בו. כלומר בקבוקי היין. היות ומקרר טרמו אלקטרי הינו מקרר שפועל ללא הרעידות המאפיינות את המקררים עם המדחס, הרי שהדבר יעיל בהחלט מבחינת השמירה על היין. כי רעידות עלולות להזיק ליין.

אך לצד היתרונות שיש למקרר הטרמו אלקטרי, ישנם גם חסרונות בלתי מבוטלים אשר אי אפשר להתעלם מהם בעת הרכישה. מקרר עם מדחס יהיה תמיד עוצמתי ואיכותי יותר מבחינת יכולות הקירור שלו. על כן אם מדובר באזור חם בעלי טמפרטורות גבוהות יחסית, הרי שהמקרר הזה פחות יהיה יעיל.

מעבר לכך ישנה קיבולת מרבית למקררים הללו בגלל מגבלות הקירור של המקרר. כך שהוא יתאים רק לאספנים חובבים.

למעשה מקררי המדחס הם בעלי עוצמה גבוהה פי כמה ועל כן הם נחשבים למקצועיים הרבה יותר. אך יש לזכור כי הם גם כבדים יותר, גם מרעישים יותר וגם יקרים יותר.

אפשרויות ותכונות נוספות במקרר היין

ישנן תכונות נוספות הקיימות בדגמים השונים כאשר במקררים רבים אלו עשויים להיות יעילים מאוד בהתאם לצרכים כמו גם למטרות שלשמן רוכשים את המקרר.

כך לדוגמא ישנם מקררים אשר להם מדפים נשלפים. אולי לא כולם זקוקים להם אך אלו עשויים להיות שימושיים מאוד.

כך גם ישנם מקררים אשר יש בהם את האפשרות של בקרת טמפרטורה. כלומר שישנה אפשרות לשלוט על הטמפרטורה במקרר בחלקיו השנים.

ישנה גם אפשרות לבחור את סוג הדלת של המקרר. על פי רוב יהיו אלו דלתות זכוכית שקופות. ישנן דלתות שהן בעלות זכוכית משולשת והן מסננות את קרני הUV. יש גם מקררים עם דלת זכוכית שהן בעלות שכבה בודדה בלבד. כל אחד זקוק למקרר בהתאם למיקום בו הוא יונח ובהתחשב בכמות האור במקום.

העיצוב של המקרר

לא נוכל להתעלם מכך כי עבור רבים מהווה מקרר היין מקור לגאווה. בעיקר עבור שוחרי היין, אשר אצלם המקרר נועד לא רק לשימור היין אלא גם לתצוגה מרשימה של האוסף היקר.

כאן כדאי להכיר את מגוון האפשרויות הקיים כמו מדפים מעץ או מתכת, תאורת לד פנימית במקרר, צבעי התאורה וכמובן רמת הגימור של המקרר.

בחרו את המוצר המתאים

אז ברור כי על מנת שהמקרר אכן יעניק לכם את המענה המושלם, עליכם להתאים אותו למטרות ולצרכים. כך הוא יקל עליכם ולו במעט את תקופות הסגר בזמן הקורונה.