מקררים כללי

מקרר למשרד קטן – חיסכון משמעותי לאורך זמן

מקרר למשרד ולבית

בימים שבהם עוסקים כולם בעבודה ואין זמן להציץ מהמשרד החוצה הם ימים שבהם חשיבותו של מקרר קטן במשרד הופכת קריטית ואין כמו מקרר איכותי ואסתטי למשרד. זה בדיוק מה שחברת לנדרס טרידינגבע”מ מתמחה בו, לשביעות רצון לקוחות רבים. אנחנו יודעים היטב שהיום הדרישות הן לא רק למקרר שמספק את התצרוכת היומית של הסלטים והחלב לקפה, אלא גם כדי לשמש תוספת לא מרעישה ואיכותית במיוחד למשרד.

הנוחות שלכם היא העדיפות הראשונה שלנו בלנדרס, ולכן אנחנו מלקטים את המותגים הטובים ביותר שאפשר להציע לכל משרד. לכם זה משמש יוד חשוב למשרד שבלעדיו היום הרב הפחות פרודוקטיבי ולנו זאת העבודה שאנחנו אוהבים לעשות. התוצאות מדברות בעד עצמן באין ספור משרדים ברחבי הארץ, שנהנים ממקררים בדגמים שונים שהותאמו במיוחד להם.

התחשבות בתקציב האישי של העובדים

עובדים רבים באים מסגנון חיים והתנהלות שונה ממה שאנחנו רגילים אליה והיום זה בהחלט לא פוליטיקלי קורקט לשאול כל אחד על ההעדפות שלו. אם פעם חשבנו שכולם יצטרפו להזמנות טייק אווי שנראות מובנות מאליהן, היום רבים יעדיפו להתנהל אחרת. ארוחות בזמן שעות העבודה הן צורך טבעי כמובן. משרדים משמשים אותנו הרבה יותר שעות מאשר אנחנו חושבים ומחשבים, ואנחנו אוכלים במשרד וחולקים ארוחות עם עובדים אחרים. אלא שלמרות שאנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם נזקקים להשלמות מבחוץ כמו משלוחי משקאות ומזון, זה לא תמיד מתאים לתקציב של כולם. אם יש משהו שבעלי עסק או חברה למדו לא לשאול זה האם יש מישהו שאינו יכול להרשות לעצמו להצטרף להזמנה כללית ולכן הדבר מוצע כאפשרות לא מחייבת. להם צריך וכדאי להציע את האפשרות של מקרר משרדי קטן שיעזור להם לחסוך כספים, לצד מיקרוגל או טוסטר אובן קטן לחימום המזון.

לכבד העדפות קולינריות שונות

מקרר הוא הרבה יותר מרק מקרר, בטח במשרד שבו מבלים אנשים מתרבויות שונות שמתחברים יחד למטרה אחת של מילוי משימות. אנחנו חיים בתקופה שבה כבר לא כולם אוכלים ומעדיפים את אותו דבר, והסובלנות החברתית חשובה גם בתחום ההעדפות הקולינריות. בזמן שרבים החלו לשמור כשרות, ידוע שרבים אחרים בוחרים בתזונה טבעונית או צמחונית או טרנדים קולינריים בריאותיים אחרים. פעם זה היה נדיר יותר ויוצא דופן, היום זה חלק בלתי נפרד מהסובלנות ומהקבלה החברתית של השונה ממך. זה חלק מתרבות מקום עבודה שמכבדת העדפות של אחרים מבלי להפריע להתנהלות היומית ומבלי לפגוע בעבודה. להפך, אפילו. הכנסת מקרר לעסק תוכיח שאתם קשובים לשונות ולבחירות של העובדים שלכם ותאותת להם שהם חשובים לכם, כמו גם רווחתם.רבים מהעובדים כבר אינן מוכנים להוציא כספים רבים על הזמנת ארוחות יקרות שהם יכולים לבשל לבדם בבית בתקציב נמוך הרבה יותר, ולכן זהו שיקול חשוב מאוד שיסייע להם לחסוך כספים מיותרים. הם יידעו שלא יצטרכו להצטרף להזמנות שאינן מתאימות לתקציב שלהם או לאורח חייהם, ולכן המקרר יהיה להם שימושי מאוד.

יעילות בעבודה

החיסכון הגדול בעבודה נוצר לא רק מכך שמבזבזים פחות על ארוחות מוכנות מבחוץ אלא מכך שמתייעלים כדי לנצל את הפסקות האוכל כמו שצריך. לא הולכים לזמן ארוך לקפטריה או למסעדות בחוץ, לא צריך להמתין להזמנות מבחוץ או להתעסק אתן על חשבון העבודה והזמן החופשי שלכם במשך היום, אלא פשוט ניגשים למטבחון ויודעים בדיוק מה מחכה לכם ומנצלים כל דקה עד תום. זוהי התחושה הטובה ביותר כשמנצלים כמו שצריך את ההפסקות המשותפות. מחממים יחד את האוכל שמביאים מהבית או מכינים את הסלט ואז יושבים לאכול. גם יעילות וגם דינמיקה מעניינת לגיבוש העובדים ביחד. ואם יש מישהו שמעדיף להיות סוליסט ולאכול לבד כשנוח לו, זה גם חלק מהנינוחות המאפשרת של המשרד. זוהי האווירה הנעימה שנוצרת כאשר מכבדים את השונות של כל עובד.

שמירה על סדר וניקיון

אחת הדאגות הגדולות ביורת של כל מי שמקצה מקום למטבחון אצלו במשרד הוא התחזוקה ורמת הניקיון והסדר ששומרים עליו. אם מקצי לעובדים מטבחון יש לדאוג לתחזוקה שוטפת ולכן העובדים יודעים שעליהם לנקות אחריהם, אחרת יאבדו את ההטבה בצורת מקרר וציוד חשמלי מתאים. זוהי המוטיבציה שלהם לשמור על המקום נקי ולכן לא אמורה להיות שום דאגה מיותרת לבעלי המשרד, משום שגם הם נהנים מכך. שירותי ניקיון רגילים לכל משרד אמורים לטפל בניקיון השוטף, כאשר העובדים עצמם מטפלים ביום יום בכך שהמטבחון יהיה ראוי לשימוש. המקרר עצמו, ככל שהוא יותר איכותי ומתקדם ומספק לעובדים את השירות הטוב ביותר, כך גם הם ירצו לשמור עליו במצב תקין ונקי. כך שיש קשר ברור בין המקרר האסתטי והתקין שמספקים למשרד לבין הרצון לשמור עליו ולהשתמש בו בצורה נאותה ונכונה.

קניית מקרר איכותי כדאית תמיד

הקנייה הכדאית ביותר נעשית תמיד מיצרן וממשווק של מותגים טובים ואיכותיים, כאלה שיכולים להציע לכם מגוון גדול של מקררים מדגמים שונים. סביר להניח שתצטרכו פחות מקרר למשרד שיש בו מקפיא גדול, ולכן מומלץ לבדוק דגמים קטנים שיש בהם מספיק מדפים ומקום לבקבוקי שתייה. זהו למעשה השימוש הנפוץ ביותר במקרר לצרכים כאלה. לשתייה באירועים במשרד בהזדמנויות חגיגיות או לאירוח של לקוחות ועמיתים לעסקים זה יהיה אידיאלי להחזיק מקרר שיכול לאחסן את כל הכיבוד שתרצו להגיש. זה יהיה גם חסכוני יותר מאשר להזמין קייטרינג ייעודי בכל פעם, כך שהמקרר בסופו של דבר יחזיר את ההשקעה. אם תקנו אותו מיצרן שמציע לכם גם דגמים ייחודיים שלוקחים בחשבון את הצרכים שלכם ונותנים לכם שירות גם אחרי הקנייה, זאת תהיה קנייה שתחזיק מעמד שנים ותוכיח את עצמה.