מקררים כללי, מקררים לחצר

מקרר בקטע אחר: כל מה שצריך לדעת על מקרר בגינה

מקרר בגינה

מקרר לגינהיש אנשים שמה שעומד לנגד עיניהם כאשר הם קונים מוצר מסוים הוא נושא העיצוב, אחרים מקפידים על כך שיקבלו את התמורה הטובה ביותר לכספם וישנם גם כאלה שדואגים תמיד לכך שישיגו את המחיר הנמוך ביותר. אני לעומת זאת מאז ומעולם התעניינתי באיכות.

לא נולדתי למשפחה עשירה וגם היום, לא נוזל לי כסף מהאוזניים ואין לי בחצר עץ שמצמיח שטרות של כסף, אבל על דבר אחד לא הסכמתי מעולם להתפשר – על נושא האיכות. אז נכון, אולי אין לי יותר מדי רהיטים או עשרות חליפות, אבל כל רהיט ורהיט בבית שלי נבחר בקפידה וכל חליפה בארון עוצבה במיוחד עבורי. כבר מגיל צעיר יכולתי להבחין בין בד זול לבד איכותי, בין בגדים תעשייתיים לבגדי מעצבים ובטעימה עיוורת תמיד אבחין בין וויסקי סתמי לבין סינגל מאלט מובחר.

איכות החיים

ככל שהתבגרתי הבנתי שמה שבאמת מעניין אותי הוא לאו דווקא איכות המוצר כי אם התוספת שהוא מהווה לאיכות החיים שלי. שמתי לב לכך בעקבות זה שלא אחת רכשתי דווקא מוצרים שלא נחשבו לאיכותיים ביותר בקטגוריה שלהם אלא לחכמים ביותר. את הדוגמה הטובה ביותר לכך שמה שעומד לנגד עיני זה איכות החיים ניתן למצוא במוצר האחרון שרכשתי לפני חודש וחצי לצערי. אני כותב לצערי כי לא אחת אני מוצא את עצמי תוהה ביני לבין עצמי איך לא חשבתי על זה קודם וכפי שכבר הסגירה אותי הכותרת, מדובר על מקרר לגינה.

למה שמישהו יצטרך מקרר בגינה?

לא מעט חברים ובני משפחה הרימו גבה כשבישרתי להם שאני מעוניין שיהיה לי מקרר בגינה. היחידה שלא הופתעה היא אשתי, אולי כי היא מכירה אותי טוב יותר מכולם. אתם מבינים, איכות חיים גבוהה היא לאו דווקא בד משי נעים שמלטף את העור, לפעמים היא פשוט ז’קט פשוט עם כיסים במקומות הנכונים. בדיוק באותו האופן מקרר שממוקם במקום הנכון יכול לעשות את כל ההבדל בין שבת נינוחה שבה אתה באמת לא צריך לזוז מהערסל לבין שבת שבה אתה צריך ללכת הלוך וחזור למקרר במטבח כדי להביא עוד כמה קוביות אבטיח עם גבינה בולגרית או בקבוק של בירה קרה.

רק אני והמקרר שלי

ברגע שגמלה בלבי ההחלטה שמה שבאמת חסר לי בחיים זה מקרר בגינה, התחלתי לערוך סקר שוק, להשוות מחירים, להכיר את היצרנים ולהתעניין בנושא כי בכל זאת, לא מדובר על רכישה שעושים כל יום. מה שהדהים אותי זה לא רק המבחר של המקררים הקטנים שמוצעים היום בשוק אלא המחירים הנמוכים. תוך שבוע בלבד כבר דאגתי לעצמי למקרר קומפקטי ומעוצב בקפידה והיום הילדים כבר יודעים שכשאבא הולך לגינה ומתמקם לצד המקרר, לאף אחד אסור להטריד אותו.

אם גם אתם מאמינים שאיכות חיים היא לא מילה גסה, אני ממליץ לכם לעשות כמוני. תאמינו לי שאחרי שהחברים שלכם יבואו לבקר, חיש מהר כל הגבות שהורמו יחזרו למקומן הטבעי בתחתית המצח.