מקררים כללי, תרבות היין ומקררי יינות

​כל הסיבות לאחסן יין במקררי יין

בשנים האחרונות מקררי יין ביתיים הפכו ממוצרי מותרות גרידא, לפריט חובה עבור כל חובב יין באשר הוא. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמשנה לשנה הולכת ועולה המודעות בקרב הציבור הרחב לגבי ההשפעה של אחסון היין באופן האולטימטיבי על שמירת איכותו וחיי המדף שלו. במאמר שלפניכם נפרט אודות כל הסיבות בגינן מומלץ לאחסן יין במקרר יין ייעודי.

חיי המדף ואיכות היין

בדרך כלל כשאנחנו מעוניינים להחמיא למישהו שלא ראינו הרבה שנים, אנחנו נוהגים להגיד שהוא משתבח כמו יין טוב. באופן עקרוני היינות האיכותיים אכן מתפתחים ונהיים מורכבים יותר בבקבוקים לאורך השנים, אך כל זה נכון רק במקרים בהם הבקבוק זכה להיות מאוחסן בתנאים האופטימאליים עבורו. במידה והבקבוק לא אוחסן באופן המתאים, הרי שמשנה לשנה איכותו רק יורדת ועל כך יכולים להעיד כל אותם אנשים שפתחו בקבוק יין שנשמר במשך שנים ונחרדו לגלות שבמהלך השנים היין החמיץ והתקלקל.

לאור כל זאת, במידה ואתם חולמים לרכוש בקבוקים יקרים ומעוניינים להעניק להם את התנאים המתאימים ביותר עבורם מתוך מטרה ברורה ליהנות מהם בעתיד, הרי שכל מה שמפריד בינכם לבין הגשמת החלום הוא מקרר יינות ביתי.

זה הקטן גדול יהיה

כשרוכשים מקרר יין, לא תמיד ניתן לנבא את ההשפעה שלו על התחביב. עם זאת, ברוב המוחלט של המקרים לאחר הרכישה משהו משתנה לחיוב בגישה כלפי עולם היין. מדובר למעשה על קפיצת מדרגה משמעותית בכל הקשור לגישה ליין שכן לאחר שרוכשים מקרר יין, מתחילים להתייחס לכל בקבוק שנרכש בכובד ראש. מעבר לכך שהמקרר מאפשר לכם לרכוש יינות יקרים יותר מתוך ידיעה שלא יתקלקלו בקרוב, הרי שמקרר יין מסמל סוג מסוים של מחויבות ותשוקה שלא באו לידי ביטוי קודם לכן במלוא עוצמתן.

זוהי הסיבה בגינה בדרך כלל ממליצים המומחים בתחום לרכוש מקררי יין בעלי קיבולת המאפשרת לקרר כמות גדולה יותר של בקבוקים מזו הנמצאת ברשות האספן במעמד הרכישה.

כי זה פשוט מוסיף

מעבר לכל מה שנכתב לעיל, מקרר יינות הוא מוצר שמהווה תוספת של ממש לאיכות החיים ולסטייל של הבית. מקרר יינות משדר לעולם מסר שלא משתמע לשתי פנים לפיו אתם אנשים שדואגים ליינות שלכם, שמשקיעים בתחביב שלכם ושלא מוכנים להתפשר על איכות היין שאתם שותים. כמו כן מדובר על תוספת עיצובית נאה ביותר. מקררי היינות המודרניים מגיעים ברמת גימור גבוהה, במקרים מסוימים מדובר על מקררים בעלי מדפי עץ מעוצבים, ישנם מקררי יינות בעיצוב תעשייתי מרשים ביותר ובאופן כללי ניתן לכתוב כי מקרר יינות משדרג כל חלל שבו הוא ממוקם.

לסיכום נכתוב כי במידה ואתם מעוניינים להעשיר את התחביב שלכם, לרכוש בקבוקים יקרים מבלי לחשוב על כך שבקרוב תיאלצו לפתוח אותם בלית ברירה מחשש שמא יתקלקלו וליהנות מתוספת נפלאה לעיצוב הבית, מקררי יינות הם הפתרון המושלם עבורכם.