מקררים למשרד

מקרר למשרד – למה צריך אותו במשרד?

רבים מאתנו מוצאים את עצמם מבלים שעות רבות משך היום במשרד, יותר מהזמן בו אנחנו שוהים בבית. בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך כי גם במשרדים הפנימו את העניין וכיום דואגים כי לעובדים יהיו התנאים הכי טובים לעבודה על מנת ליעל את התפוקה ובאופן כללי את ההתנהלות כולה.

אחד מאביזרי החובה במשרד של היום זהו כמובן המקרר.

למה צריך אותו במשרד?

כפי שכבר אמרנו, כיום ברור לכל מנהל משרד כי אם הוא יעניק לעובדים שלו תנאים טובים, הם יעבדו טוב יותר והעסק שלהם הוא זה שירוויח מהדבר. בניגוד לדעה שהייתה רווחת בעבר כי אין לפנק את העובדים וכי הם אמורים לתת מעצמם את מלוא כישוריהם בלי פינוקים מיותרים.

זו הסיבה שאנחנו לא מוצאים היום משרד בלי מטבחון. המטבח במשרד מאפשר לעובדים את האתנחתא בתוך מרוץ העבודה. על פי רוב תהיה זו בעיקר פינת קפה שם יתדלקו העובדים ויאגרו כוח, מרץ וריכוז להמשך העבודה.

העובדים נהנים מתנאי אסון ברמה נאותה עבור האוכל שהם מביאים אתם מהבית. הם נהנים מהאפשרות לשמור על מוצרים הצורכים קירור אותם הם רוצים להחזיר לביתם ובאופן כללי אפשר לומר שהמקרר במשרד מבסס את התחושה הטובה והביתית כי גם כאשר הם נמצאים במשרד, יש להם את כל התנאים הטובים כמעט כמו בבית והם ממש יכולים להרגיש בו בנוח.

איך בוחרים מקרר למשרד?

הבחירה במקרר המשרדי היא בחירה שאמורה להיעשות מתוך חשיבה והתחשבות, הן בצרכים של המשרד אך גם מתוך מבט ארוך טווח. כלומר, גם אם כרגע המשרד מאייש רק מעט עובדים ואולי כרגע אין צורך במקרר גדול, עדיין  כדאי לחשוב מעט קדימה ולהגדיל ראש. כל משרד יכול להתרחב ולצמוח עוד ואף פעם לא כדאי להישאר מקובעים במקום אחד.

אם תבחרו מקרר משרדי קטן מידי, מקרר שאולי יספיק רק לצרכים הנוכחיים בהתאם למספר העובדים כרגע, ייתכן שכאשר תתרחבו הוא יהיה צר מלהכיל ויהיה עליכם לרכוש מקרר חדש.

אך אם המשרד שלכם בנוי ומתוכנן להרכב קטן וכזה שאין לו למעשה כל צורך להתרחב, הרי שהמקרר וודאי לא אמור להיות גדול יותר מכפי הצורך.

מתאימים את המקרר למקום

חשוב להתאים את המקרר לנישה הנתונה. יש למדוד את השטח שיש לנו ועל פי זה לבחור את המקרר המתאים. מאוד לא נחמד להיקלע לסיטואציה אשר בה המקרר שמגיע, גדול מידי בסופו של דבר והוא לא מצליח להשתחל לפינה אשר אותה ייעדנו עבורו.

גם מקרר קטן מידי ייראה עלוב אם המקום שיש לנו עבורו הוא גדול. לעיתים ההבדל בין המידות של המקרר לא יהיו כל כך משמעותיים, הן מבחינת הנפח הפנימי שלהם והן מבחינת המחיר אך המראה החיצוני יהיה כל כך משמעותי וכל כך שונה כך שבהחלט חשוב לתת על כך את הדעת.

מקרר שיושב טוב בפינה המיועדת משדרגת את המראה של המשרד והופך את המקום לפינה מזמינה ונעימה.

הפינה החמימה של המשרד

כל עובד נהנה כאשר הוא יכול למצוא פינה חמה להירגע בו באמצע יום העבודה. העבודה המשרדית היא לא פעם עבודה תובענית מאוד הדורשת הרבה מאוד מהעובדים. הם מוצאים את עצמם עובדים כמעט ללא נשימה כאשר משימות רבות נושפות בעורפם. ברור שאם ישנה האפשרות של הפוגה, של מקום בו אפשר לעצור, לשכוח לרגע מכל המשימות ולשתות כוס קפה בנחת יחד עם החברים לעבודה, הרי שזה תורם רבות להמשך היום.

רק כשיש פינה מסודרת ומאבזרת עם כל מה שצריך לשם כך, רק אז אכן מתאפשרת ההפוגה הזו.

משקיעים באיכות של המקרר

כאשר קונים מקרר משרדי, כדאי לזכור כי האיכות משחקת פה תפקיד מאוד חשוב. קיימים מקררים בטווח רחב מאוד של מחירים. ישנם מקררים בגדלים שונים, מקררים באיכויות משתנות וכמובן עם מפרטים פנימיים משתנים. הדבר אשר עליו הכי חשוב לתת את הדעת, זוהי האיכות של המקרר. אם המקרר לא יהיה איכותי, הרי שהוא לא באמת ייתן לנו את המענה הרצוי.

מקרר זה לא משהו שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לקנות בכל יום. המקרר אמור לשרת אותנו נאמנה ולספק לנו את המענה לאורך זמן ואם לא נשים לב לפרטים הללו, הרי שלמעשה לא עשינו כאן שום דבר (כמעט…)

איזה מקרר מתאים למשרד?

למעשה ישנם מקררים הכוללים גם תא הקפאה ויש מקררים שהם רק תאי קירור. יש לתת את הדעת לעובדה כי תא ההקפאה תופס נתח די נכבד מהנפח של המקרר והוא בא על חשבון המקרר. אם במשרד אין ממש צורך בתא הקפאה, חבל לבזבז את הנפח ועדיף לבחור מקרר שהוא ללא תא הקפאה.

מלבד זאת כדאי לבחון את החלוקה הפנימית של המקררים המוצעים. אם המקרר אמור לאחסן רק בקבוקי שתייה או חלב, חשוב שהמקרר יהיה בנוי ומותאם לאחסון כזה. אך אם המקרר אמור לשרת את העובדים ולאפשר להם לאחסן בו את הכריכים שהם מביאים אתם מהבית, קופסאות ארוזות של אוכל אותם הם רוצים לחמם לקראת ארוחת הצהריים וכדומה, הרי שחשוב שהמקרר יכיל מדפים או תאי אחסון מתאימים גם עבורם.

מקרר משרדי שבנוי ומתוכנן באופן נכון לצרכים של העובדים, ישדרג את חווית השהות במקום. הוא יעניק תחושה ביתית לעובדים, הם ירגישו בנוח וייהנו מהעבודה כאשר הם ידעו כי יש להם גם בעבודה את הפינה הנוחה והבטוחה שם הם יכולים לעצור, לנשום אוויר, לאכול ולשתות ממש כמו בבית ולחזור בכוחות מחודשים לשולחן העבודה.