מקררים כללי

מקרר בילט אין

מקרר בנוי לבית וחצר

המקררים המוכרים והשבלוניים שהיו עד לפני עשורים ספורים בלבד פינו את מקומם לשפע של מקררים בגדלים שונים, בנפחים משתנים ובדגמים מגוונים. כך יש לנו היום מקררים גדולים במיוחד עם שלוש דלתות וגם ארבע דלתות, מקררים עם תא הקפאה ומקררים ללא תא הקפאה. מקררים עם תא הקפאה עליון וכאלה עם תא הקפאה תחתון, מקררים נייחים, מקררים ניידים ועוד.

ברור אם כן שכאשר האפשרויות רבות כל כך והמקרר ממש לא חייב להיות מקובע לדגם אחד ויחיד, הרי שיינתן דגש גם להיבט העיצובי של המקרר. ואכן, לאחרונה יצאו לשוק מקררי בילד אין. מקררים שמשתלבים בצורה מושלמת בין ארונות המטבח ולמעשה הם משתלבים היטב בין כל מה שקיים במטבח. התוצאה היא מטבח בקו חלק ונקי עם מראה מלוטש ונעים.

המקרר בנוי בתוך גומחה אותה מכינים בין ארונות המטבח כאשר הצדדים של המקרר נשענים על קירות הארונות של המטבח.

למעשה ישנם שלושה סוגים של מקררים המשתלבים בין הארונות במטבח. כאשר הלקוח בא להתעניין אודות מקרר בילד אין הוא שומע על עוד אפשרויות דומות.

יש את מקררי הבילד, המקררים המשולבים או את המקררים האינטגרליים. כל אלו נראים פחות או יותר אותו הדבר אך בכל זאת קיימים הבדלים בין הסוגים השונים וחשוב מאוד ללמוד על כל אחת מאותן האפשרויות.

מקררים בילד אין

כאשר המקרר הוא מקרר בילד אין, הדלת  שלו תבלוט מעל לשטח הפנים מהחלק הקדמי ביחס לשאר הארונות.  יהיו מרווחים קטנים בין הדפנות של הארונות לבין המקרר. המקרר יותאם לכל הריהוט שקיים במטבח והוא ישתלב היטב מבחינת הסגנון הכללי במטבח. דלתות המקרר נשארות כפי שהן. המקרר מזכיר את תנורי הבילד אין הבנויים כביכול בתוך גומחה בארון אך הם נראים ובולטים מבחינת המראה שלהם ביחס לשאר הארונות במטבח. למעשה לא נעשה כל שינוי בפאנל הקדמי של המקרר והא נשאר כפי שהוא.

מקררים משולבים

מקררים משולבים מאפשרים התקנה של פאנל קדמי על מנת שאלו יתאימו לכל העיצוב הכללי שיש במטבח. המקררים הללו הם גם מקררים שהם מובנים בריהוט.

לקוח שבוחר מקרר כזה עשוי ליהנות מבחירה בין מגוון ענק של אפשרויות, של צבעים, דוגמאות וגם טקסטורות. בגלל המגוון הגדול, ממש לא קשה להגיע לבחירה במוצר שישתלב היטב במראה המטבח באופן כללי.

מקרר אינטגרלי

בניגוד למקרר המשולב או המקרר בילד אין, הרי שהמקרר האינטגרלי הוא הרבה יותר מתקדם. אם במקרר המשולב עדיין יבלוט המקרר על פני הארונות האחרים, הרי שהמקרר האינטגרלי יראה ממש כמו חלק מתוך ארונות המטבח. אפילו פתחי האוורור לא ייראו כלל כלפי חוץ והדלת השקועה של המקרר תשב בצורה מושלמת בין הארונות כולם. המקרר לא יבלוט כלל מעבר לקו הקדמי של הארונות ולא יגביל כלל את העיצוב במטבח. למעשה המקרר יהיה ממש מוסווה בין ארונות המטבח וממש לא יהיה ניתן לנחש היכן ממוקם המקרר.

מה המקרר שיתאים לכם?

אז כאן אנחנו מגיעים לשאלה, מה יהיה המקרר שאכן יתאים לכם ולמטרות שלכם? אחרי שהסברנו את ההבדלים בין המקררים השונים, יש להידרש גם למחירים של כל אחת מאותן האפשרויות.  קיימים הבדלים, אם כי לא משמעותיים מאוד בין הסוגים השונים. מלבד זאת קיימים השיקולים מטעמי נוחות והתאמה לדרישות העיצוב במטבח. רק לאחר בדיקה יסודית של כל אלו ניתן להגיע להחלטה המתאימה.

חשוב לשקול היטב את כל האפשרויות כולל את החלומות ואת התכניות לשינוי ושיפוץ המטבח בהמשך. מקרר זה לא מוצר שאנחנו קונים בכל יום וכשאנחנו כבר משקיעים במקרר, הוא אמור להתאים לנו בצורה מושלמת. הן מבחינת ההתאמה לריהוט שיש לנו במטבח, הן מבחינת העיצוב הכללי המתאים לנו ולצרכים שלנו והן הרגלי החיים שלנו.

איפה תקנו את המקרר שלכם?

מקרר בילד אין הוא לא מקרר רגיל אותו תוכלו למצוא בכל חנות המציעה מוצרי חשמל. אחרי הכול מדובר במוצר מיוחד שאמור להיות מתוכנן בהתאמה אישית.

לשם כך יש לפנות אל בית עסק אשר מציע בדיוק את זה. את השירות של בניית מקררים בהתאם לדרישות הלקוח על פי צרכיו האישיים ובהתאם למטרותיו.

על פי רוב יהיה זה בית עסק אשר תחום עיסוקו הוא אך ורק בייצור מקררים. בית עסק כזה יציע את כל מה שקשור לייצור של מקררים בהתאם לצרכיו ולדרישותיו של הלקוח. לקוחות של בית עסק כזה יהיו בתי מלון, חברות ייצור גדולות, רשתות שיווק וכדומה. כי אלו זקוקים על פי רוב למקררים בהתאמה אישית על פי הצרכים המדויקים שלהם.

חשוב לשים לב כי יש לכם אחריות על המקרר ובכל מקרה של תקלה יהיה לכם אל מי לפנות וכתובת שלא תדחה אתכם ב’לך ושוב’. מלבד זאת חשוב לבחון את האפשרות של ביטוח על המקרר. אחרי הכול מדובר במוצר חשמלי יקר  מאוד אם לא היקר ביותר מבין כל מוצרי החשמל שיש לנו בבית. על כן חשוב מאוד לוודא כי מדובר במקרר שאכן ישרת אותנו לאורך זמן והאחריות אכן תכסה את התקלות הצפויות.

גם איכות וגם יופי

אז אם עד כה ידענו כי מקרר אמור להיות בעיקר מוצר פונקציונלי והוא לא ממש קשור לעולם העיצוב, הרי שהיום עם האפשרויות החדשות שהגיעו לעולם, אנחנו מבינים כי מקרר יכול לתרום רבות גם מבחינת יופי ועיצוב.

שווה להשקיע במקרר בילד אין וליהנות לא רק ממקרר חדש ואיכותי אלא גם ממקרר שישתלב בצורה נקייה ונעימה לעין עם רהיטי המטבח וכתוצאה מכך המטבח ייראה ואף יהיה מרווח יותר, מנוצל יותר וגם הרבה יותר נעים לעין.