מקררים לבית

איך להקים בר לבית

מקרר רטרו למשרד ולבית

בר לבית – כל הסיבות

על חשיבותו של המקרר בבית, אין כל צורך להרחיב. כולנו יודעים כי הפינה הכי ‘חמה’ בבית היא למרבה הפלא – דווקא המקרר. אך האמת היא שהמקרר הוא אמנם קריטי להתנהלות התקינה בבית. אך אם נתייחס לבית גדול או דו מפלסי שלא מתנהל בהכרח בצמוד למטבח, הרי שנגלה כי לא די במקרר הנמצא במטבח. בדיוק עבור המקרים מן הסוג הזה ישנו המיני בר. המקרר הקטן אותו אפשר להציב ממש בכל חדר בבית. כך אפשר ליהנות משתיה קרה בכל זמן כאשר המקרר נמצא בהישג יד.

אנחנו כאן כדי לתת את הסיבות כמו גם את ההסברים איך ומדוע להקים מיני בר לבית.

  • בר בבית – מוצר אידיאלי לבתים גדולים או דו מפלסיים

כאשר מדובר בבית גדול או כזה שהוא דו מפלסי או אפילו תת מפלסי, הרי שהמקרר יהיה בשימוש בעיקר בזמני הארוחות. בשאר הזמנים יהיה בהחלט צורך במענה אחר. אם זה כאשר בני הבית מתכנסים יחד בסלון או כאשר הילדים מבלים בחדרם עם חברים, או אז הופך המיני בר הנמצא שם, כמקרר המרכזי. למעשה מהווה המיני בר שדרוג לתנאי החיים ולאיכות האירוח. שימו לב להציב אותו במיקום נוח וזמין.

  • שדרגו את חדר האורחים

אם יש לכם בבית חדר עבור אורחים, התוספת של מיני בר יהפוך את המקום למפנק פי כמה וכמה. האפשרות שלהם לאחסן לעצמם שתייה קרה, פירות, מוצרי חלב ועוד, היא אפשרות מדהימה והאורחים יחושו כאילו הם נמצאים בסוויטה יוקרתית ולא בחדר ביתי רגיל. השקיעו במקרר שיתאים לאווירה ולעיצוב וחדר האירוח יהיה מושלם.

  • טוויסט עיצובי בכל חלל

המקרר הגדול הוא מסיבי, מגושם ועל פי רוב הוא לא ממש תורם מיופיו לחלל בו הוא נמצא. אך בניגוד למקרר הגדול, מקרר המיני הוא מקרר חמוד ומעוצב, מקרר שאם רק תבחרו אותו בקפידה, הוא עשוי לשדרג כל חלל ולהפוך אותו למעוצב ולנעים לעין. המקררים הללו מתמזגים היטב עם כל עיצוב שכבר קיים בחדר ומעניקים לו מראה יוקרתי. שימו לב להתאמה של המקרר לחלל ולכל מה שיש לכם שם.

  • שימו לב לקו הנקי והעיצוב המוקפד

העיצוב של היום דוגל בעיקר בקו נקי ועיצוב מוקפד. המקרר הקטן עשוי להיות כזה עם דלתות זכוכית, עובדה אשר מעצימה את תחושת הניקיון ומדגישה את הקו העיצובי החלק והנעים לעין.

  • מקררים שקטים

המקררים הקטנים הם מנומסים ועדינים להפליא. בניגוד למקרר הגדול שדי קשה לחיות אתו יחד במחיצה אחת 24 שעות ביממה בגלל הרעשים המונוטוניים שהוא משמיע. המקרר הקטן הוא הרבה יותר רגוע לעומתו. הסיבה לכך הינה פשוטה למדי. בעוד שהמקרר הגדול הוא בנפח מכובד של כמה מאות ליטרים, הוא עושה שימוש במנועים עוצמתיים או מדחסים בסל”ד גבוה. אלו מייצרים הרבה רעש כאשר הם פועלים. אך המקרר הקטן ‘סוחב’ על עצמו הרבה פחות. הוא למעשה נע על פי רוב בנפח שבין 50 עד ל – 120 ליטר לכל היותר. כך שאין בהם כל צורך במדחסים או מנועים עוצמתיים אשר מייצרים הרבה רעש סביבם.

  • מקררים בטוחים לשימוש

המקררים הקטנים פועלים באמצעות טכנולוגיה בטיחותית במיוחד. מסיבה זו נחשבים המקררים הקטנים לידידותיים לסביבה. המקררים הללו לא פולטים מזהמים לסביבה בה הם נמצאים על כן אנחנו מוצאים אותם במגוון מקומות. למעשה אין מקום להתלבט או להסס מבחינה בטיחותית בעת הבחירה במקרר.

  • פתרון לדירות סטודיו או יחידות דיור קטנות

מצוקת הדירות הובילה לכך כי כיום נאלצים זוגות צעירים רבים להתגורר בדירות סטודיו קטנות עד שהם מצליחים לרכוש להם מקום מגורים ראוי לשמו. דירות הסטודיו הן על פי רוב קטנטנות ממש. במקומות כאלה יש  צורך למצוא פתרון עבור כל פריט או רהיט שנכנס הביתה. כל ס”מ מנוצל ומחושב היטב. מובן כי המקרר הגדול לא יוכל למצוא לעצמו מקום בשטח מצומצם שכזה. מקררי המיני עשויים בהחלט לתת את המענה המושלם במקרים מהסוג הזה.

  • קירור עוצמתי עם לחסכון בחשמל

המקרר הוא המוצר החשמלי שחייב לפעול 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. ברור כי מונה החשמל מתקתק כל אותן שעות ואת התוצאה אנחנו רואים בחשבון החשמל החודשי. המקרר המיני הוא מקרר הרבה פחות תובעני. הוא לא זקוק להרבה על מנת לתפקד היטב. הוא צורך מעט מאוד חשמל למרות שתוצאות הקירור שלו איכותיות וגבוהות. אין ספק כי שימוש במיני בר מוריד את עלויות החשמל ומצמצם בהוצאות, זאת מבלי שיהיה על בני הבית לערוך שינויים כלשהם בהרגלי החיים.

  • מוצר לא יקר

עד לפני זמן לא רב נחשב היה המקרר המיני למוצר יוקרתי במיוחד, כזה שנמצא רק בבתים יוקרתיים או משרדים חשובים. אך בשנים האחרונות אנחנו עדים לירידת מחירים בכל ענפי החשמל השונים כאשר גם המקררים נהנים מירידה ניכרת במחירים שלהם. כיום אפשר בהחלט למצוא מקרר מיני בסכום של כמה מאות שקלים בסך הכול ובכך לשדרג בצורה משמעותית את איכות החיים. ברור שאין דומה חלל עם מקרר לכזה שמאלץ את בני הבית לנדוד בכל פעם אל המקרר הראשי הנמצא לעיתים במפלס אחר ומרוחק מהחלל.

בגלל כל הסיבות אותן מנינו לעיל, אנחנו אכן עדים לכך כי במקומות רבים מבקשים לשדרג את איכות החיים מצד אחד, תוך עיצוב מוקפד של החלל באמצעות הוספת המקרר הקטן.

נוכל לסכם ולומר כי המיני בר המודרני מהווה בהחלט מענה מושלם למגוון צרכים. אם זה עבור בתים דו מפלסיים ואם זה עבור דירות סטודיו. הוא מעולה לחדרי אירוח או בתי מלון ולמעשה הוא משדרג את איכות החיים לצד המראה המוקפד של כל חלל בו הוא מוצב.

זאת כמובן אם תקפידו על התאמה של הבר ועל המיקום הנכון שלו.