מקררים לבית

מקררים מומלצים לבר משקאות ביתי

מקרר בנוי לבית וחצר

יותר ויותר אנשים רוצים לרכוש מקרר שהוא גם בר משקאות לביתם הפרטי. מקרר מיני בר מאפשר ליהנות משתייה קרה בהישג יד, תורם לחוויית אירוח ואף מהווה פריט דקורטיבי לכל דבר. אז איך בוחרים אותו? כמה הוא עולה? למי זה מתאים? ומה צריך לשים לב כשרוכשים אותו? כל התשובות במאמר שלפניכם.

בר משקאות ביתי – למי זה מתאים?

בר משקאות ביתי מתאים לכל בית. בין אם מדובר בבית דו קומתי שהמטבח וחדרי השינה לא ממוקמים באותה קומה ובין אם מדובר בבית שנמצא בבניין מגורים רגיל. המיני בר מתוכנן בצורה קומפקטית ומעוצבת כך שיתאים לכל חלל וישתלב בכל עיצוב וניתן יהיה להעמיד אותו בעוד חללים מלבד במטבח. בר משקאות בסלון מאפשר ליהנות משתייה קרה וטעימה במהלך צפייה משותפת בטלוויזיה או בזמן בילוי עם החבר’ה, כאשר אין צורך לגשת עד למטבח בכל פעם שהבקבוק מתרוקן.

אז למה באמת לרכוש אותו?

לפניכם כמה סיבות מדוע כל כך כדאי לרכוש בר משקאות ביתי –

  • משדרג כל חדר ומתאים לכל חלל

את מקררי המיני בר החדשים, ניתן למצוא בשלל דגמים, עיצובים, צבעים וסגנונות וניתן בהחלט לומר כי הם מהווים פריט דקורטיבי לכל דבר בחלל בו הם מוצבים. מקררים אלו עשויים מחומרים שונים לעומת מקררי הנירוסטה הגדולים ומתאפיינים בעיצוב מוקפד אשר יכול להתמזג בצורה מושלמת עם כל אלמנט עיצובי.

  • פועל בצורה שקטה ובטוחה

המקררים הגדולים, בעלי מנועים עוצמתיים מייצרים לא מעט רעש בחלל בו הם מוצבים. בר משקאות ביתי מהווה פתרון מושלם ושקט לכל אלה שמעוניינים להשתמש במקרר בחללים אחרים מלבד במטבח. מקררי מיני בר מיוצרים בנפח שנע בין 50 ל-120 ליטרים ולכן אין צורך להשתמש במנועים עוצמתיים או במדחסים חזקים אשר פועלים בצורה רועשת למדי. כמו כן, מרבית מקררי המיני בר, הינם ידידותיים לסביבה מכיוון שהם לא פולטים גזים מזהמים וזה מה שהופך אותם לבטוחים לשימוש גם בחללים סגורים וקטנים.

  • מחירו כיום נמוך מאי פעם

בעבר נחשבו המקררים מהסוג הזה כמוצר יוקרתי שכמעט ולא נראה אצל שכבות מסוימות באוכלוסייה. התחרות הגדולה על ליבם של הצרכנים הובילה לירידה דרסטית במחירם של מוצרי החשמל השונים, כך שניתן להשיג מיני ברים איכותיים ומשוכללים במחירים השווים לכל כיס. וכפועל יוצא, ניתן לראות אותם בכל משרד שמכבד את עצמו, בבתים של אנשים מכל שכבות האוכלוסייה ובקיצור – הם הפכו ממש לחלק בלתי נפרד מהרבה מאוד בתים.

אז איך בוחרים בר משקאות לבית?

בשנים האחרונות ניתן לגלות כי הפופולאריות של בר משקאות ביתי נמצא בעלייה מתמדת. למען האמת, זה לא פלא כל כך גדול, מכיוון שבסך הכול מדובר במכשיר פרקטי מאוד המתאים בצורה מושלמת לאורח החיים המודרני, לדירות הקטנות ואף אינו צורך יותר מידי חשמל. לפניכם מספר טיפים שיכולים מאוד לסייע לכם במידה ואתם מתעניינים לגבי רכישה של מקרר לבר משקאות ביתי או מתלבטים לגבי הסוגים השונים.

– כמה אתם מעוניינים להשקיע?

נכון שהמקררים הקטנים יהיו תמיד יותר זולים מהמקררים בגודל הסטנדרטי, אך לבטח לא תופתעו לגלות כי גם בתחום המקררים הקטנים ישנו טווח מחירים די רחב. על כן, אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים סכום כסף גדול ולא מתוכנן על רכישה של מקרר מיני בר. אי לכך, מומלץ מאוד לעיין בקטלוגים של משווקים או באתרים להשוואת מחירים ולאחר התרשמות מהמחירים המקובלים, תוכלו לקבוע מהו הסכום המרבי אותו אתם מעוניינים להשקיע.

– אילו פונקציות אתם רוצים?

אם כבר מדברים על מחירים, נזכיר גם את כל מה שקשור לפונקציות השונות שקיימות במקררים. מקררים עם פונקציות מתקדמות הם אלה שמקפיצות את מחירם באחוזים רבים. על כן, חשוב לשים לב אילו פונקציות כולל המקרר וכיצד הן משפיעות על המחיר. כך למשל, מקרר שמצויד במערכת לבקרת רעידות, מסך מגע או אפשרויות תכנות שונות יכול להיות יקר בהרבה מאשר מקרר באותו גודל אך ללא הפונקציות האלו.

– איזה גודל מקרר אתם צריכים?

זה אחד הפרמטרים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון כאשר רוכשים מקרר לבר משקאות. לעיתים מספיק שיהיה הבדל של עשרה ליטרים לכאן או לכאן בשביל לחולל שינוי גדול. אז לפני שאתם מבצעים את הרכישה, בדקו היטב מהי כמות המצרכים שאתם נוהגים לאחסן במקרר, ולפי זה תבחרו במקרר המתאים ביותר.

– בדקו את כיוון פתיחת הדלת

נקודה חשובה נוספת שיש לשים לב אליה היא כיוון פתיחת הדלת. יש להתאים את כיוון פתיחת דלת המקרר למיקום בו אתם עומדים להציב אותו. כדאי שתדעו, כי יש הרבה דגמים של מקררים שניתן לשנות את כיוון פתיחת הדלת ולהתאים אותו לתנאי השטח.

– שימו לב לעלות החשמל

אנשים רבים לא חושבים על כך מספיק לעומק, אבל ההוצאה הכספית על המקרר אינה מסתיימת בעת הרכישה, אלא לאורך כל הזמן בו תשתמשו במקרר יהיה עליכם לשלם מידי חודש סכום כסף חברת החשמל. על כן, כאשר אתם נמצאים בחנות ובוחנים את הדגמים השונים, שימו לב גם לדירוג האנרגטי של כל אחד מהם ומהי תצרוכת החשמל השנתית שלו.

– עיצוב המקרר

למרות שמקררי המיני בר מעוצבים בצורה שתתאים לכל חלל, כן קיים מגוון רחב של דגמים. אז עשו את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם ובחרו את בר המשקאות בעיצוב שהכי מתאים עבורכם.