מקררים כללי, מקררים לבית

מיני בר לבית

כל הסיבות לרכוש מיני בר לבית שלכם

בחדר ההורים או בסלון הביתי, יותר ויותר משפחות מעדיפות להוסיף מיני בר לבית שלהם וליהנות משתיה קרה בהישג יד. עם עוצמת קירור חזקה במיוחד לצד עיצוב עוצר נשימה, המיני בר הוא לא רק אחד המוצרים השימושיים ביותר שיהיו לכם אלא פריט דקורטיבי לכל דבר. אז באילו עיצובים ניתן להשיג אותו, כיצד הוא תורם לחוויית האירוח ומדוע הוא פתרון נהדר לבתים פרטיים ודופלקסים בכל רחבי הארץ. כל הסיבות להתחדש במיני בר חדש לבית שלכם.
מיני בר לבית

אידיאלי לבתים דו מפלסיים ותלת מפלסיים

רכישה של מיני בר לבית מאפשר לכם לחסוך בהוצאות הקירור ולהסתפק במקרר ראשי אחד לכל הבית, ללא קשר למספר המפלסים או למיקומו של המטבח שלכם. העובדה שמרבית המטבחים ממוקמים בחלל הכניסה ואילו חדרי השינה נמצאים לרוב בקומה השנייה או השלישית, הופכים את השימוש במקרר הראשי לפונקציונלי רק בזמן הארוחות הראשיות, כאשר ביתר הזמן דווקא המיני בר הופך להיות מרכז העניינים. המעבר ההדרגתי מההתכנסות המסורתית בסלון המשפחתי לעבר האינטימיות שבחדר האישי של כל אחד מבני הבית והאפשרות של ילדי המשפחה להזמין חברים ולארח אותם בנוחיות של החדר האישי, הפכה את המיני בר לאחד הכלים החשובים בתרבות האירוח החדשה.

משדרג כל חדר הורים

חדר ההורים הוא הסוויטה הפרטית שלכם ואין כל סיבה שתיאלצו להתפשר על הנוחות שלכם ולגשת למטבח בכל פעם שאתם רוצים לשתות משהו או לזלול איזה מעדן. מיני בר לבית מאפשר לכם להפוך את חדר ההורים שלכם לאזור מושלם להירגעות ומנוחה ומעניק לכם שפע של יתרונות לשמירה על הפרטיות שלכם. בזכות העובדה שניתן להציב בו שפע של שתייה קלה, פירות ואפילו מתוקים, ניתן לצפות בבינג’ משותף בסדרות האהובות עליכם, לקרוא בנינוחות את הספרים המועדפים עליכם ולשוחח בנחת על הדברים החשובים ביותר. ניתן לומר שמיני בר קטן יכול לשדרג כל חדר הורים ולהפוך את החלל הכי חשוב שלכם ללא פחות מסוויטה יוקרתית בבית מלון איכותי.

שקטים במיוחד ובטוחים לשימוש

בניגוד למקררים הגדולים אשר מוצבים בחדר המטבח ואשר מייצרים לא מעט רעש, מיני בר ביתי הוא פתרון שקט במיוחד אשר אידיאלי לחדרי שינה. בזכות העובדה שמרבית מקררי המיני בר נעים בנפח שבין 50-120 ליטרים, אין כל צורך להשתמש במדחסים בסל"ד גבוה או במנוע עוצמתי אשר מייצרים רעש רב בזמן פעולת הקירור. סיבה נוספת אשר הופכת אותם לאידיאלים לשימוש בחללים קטנים הינה הטכנולוגיה הבטיחותית במיוחד שבהם הם פועלים – מרבית מקררי המיני בר נחשבים לידידותיים לסביבה ולכאלו אשר אינם פולטים גזים מזהמים. משום כך הם פופולריים בבתים, משרדים ובתי מלון בכל רחבי העולם ובטוחים לשימוש לאורך זמן.

מעוצבים ככה שיתאימו לכל חלל

המיני ברים החדשים מעוצבים בשלל של דוגמאות והדפסים וניתן לומר שהדגמים החדשים הם פריט דקורטיבי לכל דבר. בניגוד למקררים הגדולים שהינם מסיבים במיוחד, גנריים במראה שלהם ותופסים שטח גדול במיוחד, מקררי המיני בר ניחנים בעיצוב מוקפד עם קריצה לתרבות הפופ ומעניקים טוויסט עיצובי בכל חלל. גם החומרים שמהם עשויים המיני ברים החדשים שונים ממקררי הנירוסטה הענקיים שנפוצים בשנים האחרונות ומעוצבים כך שהם יתמזגו בקלות עם כל אלמנט עיצובי דומיננטי אשר קיים בחדר. כדאי להזכיר גם את המיני ברים אשר משתמשים בחזית מזכוכית שתורמת למראה לשמירה על הקו הנקי ומאפשרים צפייה בתחולת המקרר הרבה לפני הפתיחה. מיני ברים אלו אידיאלים לדירות וחדרים אשר דוגלים במראה המינימליסטי.

מתאימים ליחידות דיור ודירות סטודיו

כאשר אנו צריכים לנצל באופן חכם כל סנטימטר אשר עומד לרשותנו ולספק פתרונות יצירתיים גם לדירות הקטנות ביותר, כדאי לשקול לבחור במיני בר כתחליף למקרר המסורתי. המיני בר הביתי ניתן להצבה על השיש של המטבחון שלכם או בקרבה לסלון וכמעט ואינו תופס מקום – כך שהוא אידאלי לדירות רווקים, יחידות דיור ודירות סטודיו. יתרה מכך, העובדה שבדרך כלל אין כל צורך באחסון של מוצרים רבים במתחמים אלו הופכת את המקרר לבזבוז של מקום יקר. המיני בר אידאלי לקירור של בירות ופחיות שתייה ולכן הוא מתאים לצעירים אשר לא נוהגים להכין ארוחות מורכבות וזקוקים לפתרון יצירתי עבור הצרכים הייחודיים שלהם.

ידידותיים לסביבה

מיני בר ביתי נחשב לידידותי במיוחד לסביבה. משום שמדובר במוצר חדיש למדי אשר עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ואינו נדרש לקרר משטחים גדולים, הצריכה האנרגטית שלו נמוכה למדי ורחוקה לאין שיעור מהדרישות של מרבית המקררים הרגילים בכלל ומצריכת החשמל של מקררי ה side by side בפרט. למעשה ניתן כיום להשיג מיני ברים אשר יספקו תוצאות קירור נפלאות בצריכת חשמל של כ – 12V בלבד. מיותר לציין שגם חשבונות החשמל שלכם יצטמצמו בהדרגה כך שתוכלו לשלב אחריות סביבתית עם חסכון כלכלי בלי להצטמצם או לשנות את הרגלי חייכם.

זולים יותר מאי פעם

אם בעבר מקררים מסוג זה נחשבו לנחלתם הבלעדית של האלפיון העליון, כיום אנו רואים מיני ברים שמפארים את המשרדים ואת חללי המגורים של כל שכבות האוכלוסייה. ירידות המחירים בענף החשמל והתחרות הגואה על ליבו של הצרכן המקומי הובילו לכך שניתן להשיג מיני ברים במחירים משתלמים מאי פעם ובעלות שווה לכל כיס. כיום ניתן למצוא בקלות מיני ברים איכותיים בכמה מאות שקלים ואפילו הדגמים המשוכללים ביותר אינם עולים מעל לאלף שקלים. שימו לב שבמרבית החגים ניתן למצוא אף מבצעיםם נקודתיים ותבינו מדוע המיני ברים הפכו מזמן ממוצר נישתי לחלק בלתי נפרד מבתים רבים.

לסיכום, המיני ברים המודרניים מעניקים לכם אפשרות אמיתית לשדרג את חדר השינה שלכם ומספקים פתרון נהדר ליחידות דיור, דירות סטודיו ובתים פרטיים.

לשאלות נוספות ופרטים נוספים, פנו אלינו: לנדרס טריידינג בע"מ.