מקררים כללי, מקררים למשרד

מיני בר למשרד הקטן

9 דרכים להפוך את המשרד הקטן שלכם למקום האולטימטיבי לעשות בו עסקים

משרדים קטנים מהווים אתגר עיצובי גם לאדריכלים הטובים ביותר ומצריכים לא מעט חזון ויצירתיות בכדי להפוך אותם למקום עבודה של ממש. עם זאת, העובדה שהנתונים היבשים לא לצדכם לא אומרת שאתם צריכים להסתפק בחלל הקטן שעומד לרשותכם ושאין לכם דרכים להפוך אותו למעוצב ורחב במיוחד. למה אתם פשוט חייבים להיפטר מהכונניות הוותיקות, איך בחירה נכונה של צבעים יכולה לגרום למשרד שלכם להיראות גדול יותר ואיך מיני בר קטן יכול לעשות את כל השינוי? הנה כמה טיפים שיהפכו את המשרד הקטן שלכם למקום האולטימטיבי לעשות בו עסקים.

מיני בר למשרד הקטן

נסו לעבוד בחלל עבודה פתוח

אופן ספייס הוא אחד הטרנדים הכי חמים בעולם העיצוב וכיום ניתן לראות לא מעט חברות אשר מתנהלות ישירות מכמה מחללי העבודה הגדולים בישראל. זה לא אומר שאתם צריכים לשנות את כל העיצוב של המשרד אבל זה בהחלט פותח בפניכם אופציות עיצוביות חדשות. נסו לבטל את קירות הגבס שמקיפים את חלל הפנים ובררו עם הסרת המחיצות תתאים גם לארגון שלכם. בלא מעט מקרים אתם תגלו שזה ישפר לכם את הפרודוקטיביות ויספק אשליה של משרד גדול בהרבה ממה שהוא באמת.

החליפו את הספות באזור הקבלה

אם אתם רוצים לחסוך במקום בלי להתפשר על הצרכים האובייקטיבים שלכם באזור חדר ההמתנה, כדאי להחליף את הסלון הוותיק בכיסאות מעוצבות. כיום ישנם שפע של כיסאות אשר ניתן להוסיף להם כריות בהתאם לצורך ואשר מספקים שילוב מושלם בין מינימום מקום ומקסימום נוחות. זה לא אומר שאתם צריכים לוותר לחלוטין על הלובי שלכם אלא רק לבצע בו התאמות קטנות שיעזרו לכם לעשות שינוי גדול במראה החיצוני.

זרקו את השולחנות הישנים

שולחנות העץ הישנים לא רק נראים רע לאחר מספר שנים, הם גם ידועים כבזבזני מקום גדולים. השימוש בעץ המסיבי אשר היה אופנתי עד לסוף שנות התשעים גורם לכך שכמעט 30 אחוז מהחלל של המשרד שלכם מנוצל באופן שגוי. נסו להחליף את השולחנות העבים בשולחנות מתכת דקים או במשטחי זכוכית איכותיים ותראו כיצד המשרד שלכם הופך במהירות לגדול ורחב מאי פעם. שימו לב שכל בחירה במשטח זכוכית תיאלץ אתכם לבחור בזכוכית מחוסמת אשר תגן עליכם בשעת הצורך מפני תאונות כאלו ואחרות.

וותרו על המקרר – בחרו מיני בר מעוצב

מיני בר מעוצב יחסוך לכם לא מעט שטח וישדרג את פינת הקפה המשרדית בתוך שניות. ניתן להציב אותו על השיש או בחלל הכניסה וליהנות מתוספת מפנקת עבור לקוחות של המשרד והעובדים הקבועים שלכם. מלבד המקום שתחסכו ומהאפשרות לשמור על טריות הארוחה הבאה שלכם במינימום מאמץ, אתם תעניקו טוויסט מרענן לאזור המטבח ותיהנו מתוספת עיצובית בלי לשבור את מסגרת התקציב של הארגון שלכם.

כונניות האאוט – ארונות קיר אין

מרבית משרדי עורכי הדין עדיין מחזיקים קלסרי נייר עבים ומשתמשים בכונניות עץ מסיביות לצורך אחסון ושמירה על המסמכים הרלוונטיים. אלטרנטיבה נהדרת לכך היא בחירה בארונות קיר אשר מוצבים לאורך המשרד ומספקים מראה יוקרתי בעלות נמוכה. ממש כמו בחלל המטבח הביתי, ארונות קיר הם מקום אחסון נהדר וכדאי להזמין נגר מיומן כדי לבצע את המלאכה. הבונוס : פחות כאבי גב – לא צריך להתכופף יותר ולנבור בניירת ישנה.

על תוותרו על הלבן (או על הגוונים הבהירים בכלל)

הלבן ידוע באופן מסורתי כצבע אשר מעניק תחושה של מרחב עמוק יותר ומייצר סביבת עבודה נעימה יותר. נסו לשלב כמה שיותר גוונים בהירים במשרד שלכם ואל תפחדו משימוש בכמה צבעים באותו החלל. זכרו שהגוונים הכהים (והשחור בראשם) גורמים לכל חלל להיראות קטן יותר ממה שהוא באמת ולכן כדאי לבחור אריחי קיר ואריחי רצפה בגוונים בהירים ורעננים.

בחרו בקפידה את התאורה

נברשות התאורה עשויות להוות מעמסה עיצובית ולגרום גם לחללים הגדולים ביותר להיראות פחות גדולים ממה שהם באמת. לכן כשזה נוגע למשרד שלכם אתם פשוט חייבים להיפטר מהשנדלירים הוותיקים ולהתקדם למנורות שמהוות חלק אינטגרלי מהתקרה שלכם. שקועי תקרה נחשבים לפתרון נפלא למשרדים קטנים וידועים בכך שהם מספקים תחושה נעימה יותר במרחבים קטנים. אגב, אל תשכחו לבחור בתאורה בעוצמה גבוהה אשר תאפשר לגוונים הבהירים לעשות את העבודה.

השתמשו בהדפסים עבור חלק מהקירות

כמה ציטוטים מעוררי השראה והקפדה על הדבקה נכונה של טפטים עשויים להפוך את המשרד הקטן שלכם למקום הכי טרנדי וכיפי לעבודה. במקום להשתמש בחיפויים בעלי מסגרת עבה, השתמשו במגוון האין סופי של טפטים מהדור החדש כחיפוי קיר אולטימטיבי. בניגוד לחיפויים המסורתיים הם לא יתפסו אפילו לא סנטימטר אחד ויאפשרו לכם ליצור אשליה אופטית של מרחב גדול ומראה חדש בעלות נמוכה במיוחד.

שטיחים ? רק מקיר לקיר

למרות שהם מעניקים לכל משרד תחושה של חמימות, בלא מעט מקרים הם הדבר האחרון שאתם צריכים במשרד קטן. הם תופסים מקום, תוחמים את השטחים הפנימיים של המשרד ועשויים ליצור מראה אקלקטי אם לא משתמשים בהם בצורה הנכונה. אם אתם בכל זאת מעדיפים להשתמש בשטיחים עבור הרצפה של המשרד שלכם, כדאי לבחור בשטיחים שפרוסים מקיר לקיר ומנצלים כל פיסת שטח באופן אופטימלי. מומלץ גם ללכת על השטיחים הדקים יותר כדי לשמור על תחושה מינימליסטית ולא להעמיס על השטח הקטן שעומד לרשותכם.

ניתן לראות שבעזרת עיצוב שמתחשב בצרכים הייחודיים של המשרד שלכם ניתן להפוך כל משרד קטן לגדול יותר ולא צריך להשקיע סכומי עתק לשם כך. חשוב לשמור על עיצוב מינימליסטי, לבחור באקססוריז הנכונים ולא לשכוח את הגוונים הבהירים

לשאלות נוספות ופרטים נוספים, פנו אלינו: לנדרס טריידינג בע"מ.