מקררים למשרד

מיני בר מקרר למשרד ולעסק

מקרר מסחרי

ארגונים גדולים המעסיקים עשרות ומאות עובדים נוהגים להציב מקרר בגודל ביתי במתחמים משותפים על מנת לשפר את איכות המשרד, זה מתבטא בחדרי אוכל ופינות קפה והפסקה, במטרה לאפשר לעובדים להביא אוכל מן הבית ולספק מקום לקירור לאנשים רבים.

לעומת זאת במשרדים קטנים יעדיפו להעמיד מיני בר מקרר, מתקן קירור קטן יותר ומותאם אישית, שנועד לשרת כמות קטנה יותר של עובדים. כך או כך, הבחירה במוצר חשמלי מקרר לארגון ולמשרד מצריכה חשיבה ותכנון:

גודל ומידות – ככל שהמקרר גדול יותר כך הוא תופס נפח רחב יותר של מקום, במרחב ובעין. כאשר מדובר במקרר המיועד לחלל המשרד עצמו ולא למתחם חיצוני לו מומלץ להעדיף מיני בר מקרר על פני מקרר בגודל מלא במטרה הן לחסוך במקום והן לא להשפיע ולהפריע על המראה העיצובי של המשרד. בכל מקרה יש לתכנן ולמדוד את הנישה אליו מיועד המקרר, ולהביא בחשבון גובה, רוחב ועומק שלו.

פתיחת הדלת – יש להעמיד את המקרר במרחב המאפשר גישה אליו כמו גם זווית מתאימה ומרחב מספק לפתיחת הדלת. ברכישה של מיני בר מקרר או מקרר ביתי בגודל מלא בחלק ניכר מן הדגמים ניתן לבקש ולהתאים את כיוון פתיחת הדלת של המקרר.

עוצמות רעש – מוצרי חשמל זולים, בעיקר בתחום הקירור (המתבצע בעזרת מנוע ויחידות אוורור) ישנם מוצרים אשר רועשים יותר מאחרים. המקרר אמור להיות מוצר שקט אשר אינו מפריע לשגרת העבודה וחשוב לבחור במוצר אשר כמות הדציבלים שהוא מנפיק במצב פעיל אינה עולה על שלושים דציבלים. מיני בר מקרר רועש בחלל קטן כמו משרד יפריע לעובדים, לתקשורת הטלפונית וישרה אווירה לא נעימה.

מקפיא – הצורך במקפיא הוא לרוב צורך ביתי ולא צורך משרדי. בארגונים ועסקים המקרר מיועד לשימוש יום יומי, אחסון של פירות וירקות, קופסאות מזון, חלב לקפה, עוגה וכדומה. בבחירה של מיני בר מקרר למשרד כדאי לבחור בדגמים בהם עיקר הנפח הוא במקרר עצמו ולא ביחידת ההקפאה.

מדפים – מקררי מיני למשרד לרוב משמשים בעיקר לאסון חלב ומשקאות, לעתים קופסאות אוכל. חשוב לבחור במוצר אשר מחד גיסא מביא מספר מדפים ואפשרות לחלוקה נכונה של המוצרים בתוכו באופן מסודר, ומאידך גיסא בעל מדפים מודולריים נשלפים למקרה בו יהיה צורך בסידור מחדש, העמדת מוצר גבוה או רחב יותר, דוגמת עוגת יום הולדת אותה יש לאחסן למספר שעות וכדומה.

צריכת אנרגיה – מכשירי קירור מזון הם מכשירים העובדים באופן תמידי, גם מחוץ לשעות הפעילות של העובדים במשרד. על מנת שלא לייצר חשבונות חשמל זללניים במיוחד מומלץ לבחור במוצרי קירור בעלי צריכת אנרגיה נמוכה.

עיצוב החלל – גודל המוצר משפיע על עיצוב החלל אולם גם העיצוב הכללי של המוצר. אין חובה להעמיד מקררים לבנים וסטנדרטיים בלבד, כאשר ניתן למצוא היום בשוק מגוון דגמים בצבעים שונים, במראה יוקרתי ובאמירה עיצובית קצת אחרת.

אחריות – כל מוצר חשמלי, ובוודאי כזה המצוי בשטח משותף, ונפתח ונסגר עשרות פעמים ביום, עשוי להתקלקל מעת לעת, וחשוב לרכוש מוצר הנמצא באחריות מחברה נגישה המספקת שירותי תיקונים ביעילות ובמהירות.

מיני בר מקרר למשרד – חדש או יד שניה

מוצרי חשמל רבים בניהם מיני בר מקרר למשרד ניתן לרכוש מיד שניה, תוך הפחתה משמעותית של העלות. בעיקר כאשר מדובר בהתארגנות פרטית של העובדים לרכישה נושא העלות מהותי ובמידה והתמורה אינה נופלת מזו של המוצר החדש כדאי לשקול זאת.

יחד עם זאת חשוב לזכור כי מאחר ומדובר במוצר חשמלי, לבלאי ולשאלת האחריות ישנה משמעות. לרוב מוצר מיד שניה כבר מיצה את תקופת האחריות בגינו ולא תוכלו לדעת מה מצבו המכני באמת. גם כאשר המוצר נבחן ונמצא כעובד לא תוכלו לאתר נזילות, כמות גז, עייפות החומר ועוצמת המנוע ותקלות נוספות שעשויות להתקיים במוצר בעל בלאי.

מאחר ומוצרים מסוג מיני בר מקרר מלכתחילה מחירם אינו מופקע (כמה מאות שקלים בסך הכל) החיסכון הכספי אינו מהותי ומוטב להשקיע במוצר חדש, מי שיכול לעשות זאת.

שיקול נוסף שיש להביא בחשבון הוא ההובלה. ברכישה של מיני בר מקרר או מקרר ביתי מחנות / רשת למוצרי חשמל תוכלו לעשות שימוש בשירותי ההובלה של החנות המסובסדים לרוב. הובלה פרטית תייקר את מחיר הקניה לעתים עד להשוואה למחיר המוצר כחדש.

מיני בר מקרר – שימושים נוספים

שימוש נוסף למקררים הקטנים והקומפקטיים הוא בחדרי שינה. אין פינוק גדול מלשלוח יד מן המיטה אל משקה מרענן, חטיף או פינוק אחר, בדומה לחוויה הקיימת במלונות. מוצר זה נרכש לעתים כמתנה להורים או לזוגות צעירים ומהווה שדרוג לבילוי בחדר השינה והנאה ממנו.

ניתן לרכוש מיני בר מקרר גם לסלון ולחדרי אירוח, בבתים בהם קיים עומס תמידי על המקרר, לצרכי מוצרי אירוח, בירה ואלכוהול, שתיה קלה וכדומה. נפח מוצרי המיני בתחום הקירור לרוב יעמוד על כ 250-300 ליטר בניגוד למקררים הביתיים העומדים על 500-600 ליטר. מדובר בתוספת נפח שיכולה להועיל ולשדרג בעבור משפחות רבות.

רכישה של מקרר משרדי, בכל נפח וגודל, היא רכישה המצריכה השקעה ומחשבה, תכנון ויזואלי, כלכלי ופונקציונאלי. מומלץ לרכוש מוצרים מחנויות ומספקים מוכרים, חברות בעלות שם ובעיקר כאלה המספקות מענה במקרה הצורך בהמשך. חשוב להעמיד את המקרר במקום נוח ושאינו צפוף, הכולל חיבור צמוד לחשמל ואינו מצריך מתיחה של כבלים וחוטים, מה שמהווה מפגע וסיכון בטיחותי. בכל מקרה של נזילה יש לנתק את המקרר מן החשמל, להימנע ממגע ישיר בין נקודת החיבור לחשמל למים, ולהזעיק איש מקצוע.