מקררים כללי

מקרר קטן לחדר – באיזה מקרים זה מתאים?

מקרר תלוי לקוסמטיקה, לתרופות , למשקאות, למשרד ולבית

הפונקציות של חללי הבית השונים עברו שינוי דרמטי במהלך השנה האחרונה, כאשר רבים הפכו את אחד מהחדרים למשרד, חדר הילדים הפך גם לחדר הלימודים, חדר השינה הפך להיות מקום הבילוי האולטימטיבי ועוד. שילוב של מקרר קטן בחדר, יכול לקדם את תחושת הפרטיות ולהפוך את השהות בחדרים השונים לנוחה ונעימה ביותר. הנסיבות המתאימות ביותר לרכוש מקרר קטן לחדר

אם בעבר מקררים קטנים היו מזוהים עם צימרים ובתי מלון בלבד, הרי שהיום ישנן נסיבות נוספות בהם מהווים מכשירי הקירור הקומפקטיים הללו פתרון מושלם, שמתאים בדיוק לחללים מסוימים. 

מקרר קטן לחדר מרוחק בבית

כיום, ובמיוחד בעקבות מגיפת הקורונה שהשאירה את כולנו בבתים במהלך השנה האחרונה, הגישה כלפי חללי הבית השונים השתנתה, כאשר בחלק מהם אנחנו מתנהלים רוב שעות היום, והם ממלאים מספר פונקציות כמו חדר עבודה או משרד, חדר משחקים ועוד.

לא מעט בתי משפחות בנויים כדופלקס, כאשר בדרך כלל המפלס התחתון משמש כחלל משפחתי ומכיל סלון, מטבח ושירותים, ובמפלס העליון מצויים חדרי השינה, חדרי הילדים, חדר עבודה וחדרי האמבטיה. בעידן בו רבים הפכו את חדר העבודה הביתי למשרד של ממש, הם עשויים למצוא עצמם מבלים בו מרבית שעות היום, כאשר על מנת להגביר את הריכוז והפרודקטיביות, לא עניין של מה בכך כאשר מדובר בעבודה מהבית, מומלץ לצמצם את המעבר בין החדרים במהלך שעות העבודה. מקרר קטן לחדר מרוחק כמו המשרד הביתי, יכול להוות פתרון מצוין שלמעשה יספק לכם את כל מה שאתם זקוקים לו במהלך היום, לרבות שתייה קרה ונשנושים, מבלי שתצטרכו לנדוד בין המפלסים ולבזבז זמן יקר.  

סוגיה נוספת בה מקרר קטן יכול להוות פתרון אידיאלי בבית, היא כאשר חדר הילדים מרוחק מהמטבח, והילד שבגר זקוק לפרטיות יותר מתמיד. במקרה כזה, אם תכניסו לחדר מקרר קטן, תעניקו לו את התחושה שהחדר הוא הממלכה הפרטית שלו, בה הוא יכול לארח חברים ולהישאר בחדר כמה שיחפוץ. בגיל ההתבגרות מדובר בעניין חשוב ביותר. כמובן, גם לאחר גיל ההתבגרות, במידה והילדים עדיין גרים איתכם, במידה ויהיה להם מקרר משלהם הם יחושו שהם חיים ביחידת דיור משלהם, מה שגם יעודד את העצמאות שלהם ואת ההכנה לחיים “האמיתיים”, כאשר הם ידאגו בעצמם לרכוש מצרכים ולמלא את המקרר.

כמובן, אם יש ברשותכם יחידת דיור, בין שהיא מושכרת ובין שהיא משמשת עבור מישהו מילדיכם, מקרר קטן הוא פתרון מושלם עבור מי שמתגורר שם, שלא יצריך מכם הוצאה משמעותית – לא ברכישתו ולא בהוצאות החשמל הכרוכות בו.

עוד שימוש אפשרי למקרר קטן לחדר בבית, הוא בחדר השינה. גם כאן, במיוחד אם חדר השינה שלכם ממוקם במפלס העליון או פשוט מרוחק מהמטבח, שווה לשקול לשלב מקרר קטן, שיהפוך את החדר שלכם למתחם בילויים ודייטים רומנטיים של ממש. תוכלו לצייד את המקרר ביין, בירות, פירות וגבינות, ולהתפנק לעת ערב בבילוי זוגי שייתן פייט רציני לברים ולמסעדות שסגורים בינתיים. כמו כן, המקררים הקטנים הם בדרך כלל שקטים מאוד, מה שיבטיח את השינה העריבה שתגיע לאחר הדייט. 

מקרר קטן לחדר בדירת שותפים

מי שאי פעם חלק דירה עם שותפים, יודע שלא מדובר בעניין פשוט, כאשר ריבים ומחלוקות מתפתחים השכם וערב, במיוחד על רקע של התחשבנות ופנקסנות בעניינים כמו ניקיון הבית, רחיצת כלים וכמובן רכישת מוצרי מזון שהולכים ונגמרים באורח פלא במקרר המשותף. החדשות הטובות הן שיש איך להשיג תחושת פרטיות גם בדירת שותפים, במיוחד אם תדעו להציב את הגבולות שלכם ולסמן את הטריטוריות שהן רק שלכם.

אחד הדברים שיכולים לסייע לכם ליהנות מההרגשה שיש לכם את הממלכה שלכם בתוך הדירה, הם רכישת מקרר קטן שיהיה שלכם בלבד. כך תוכלו לצמצם את ביקוריכם בחללים המשותפים, לרבות המטבח, ולהימנע מחיכוכים מיותרים. בנוסף, השליטה על אילו מוצרי מזון נכנסים למקרר תהיה שלכם באופן בלעדי, ולא תצטרכו להתחלק בחשבונות על מצרכים שמלכתחילה לא הייתם מעוניינים בהם וגם לא עשיתם בהם שימוש. אם יש לכם קצת ספייס בחדר בדירה, תוכלו גם להכניס ספה ולארח חברים עם בירות ונשנושים מבלי לצאת מהחדר. האשלייה שאתם גרים ביחידה משלכם היא פרייסלס. 

היתרונות המשמועתיים שבמקרר קטן

למקררים הקטנים שלל יתרונות שמצדיקים העדפה שלהם על פני המקררים הרגילים הגדולים. קודם כל המחיר – מקרר קטן=מחיר קטן. בעוד רכישה של מקרר גדול מצריכה תקציב של אלפי שקלים ומעלה, מקרר קטן הוא נגיש בהרבה ותוכלו לרכוש אחד מבלי לשבור תוכנית חיסכון.

אם כבר עסקינן בחיסכון, המקררים הקטנים הם לא רק זולים יותר, אלא גם משמעותית חסכוניים יותר בצריכת חשמל, מאחר ומדובר בגוף קירור ובחלל קטן בהרבה מהמקררים הרגילים.

שנית, המקררים הקטנים, כשמם כן הם – קומפקטיים וניידים, ויוכלו להשתלב בכיף בכל נישה פנויה, או אפילו על ארונית נמוכה, בהנחה שיש חיבור לחשמל בקרבת מקום. הם גם קלי משקל וניתן להעביר אותם בקלות ממקום למקום, כך שאם אתם עוברים דירה או מעוניינים להעביר את המקרר לחדר אחר, תוכלו לעשות זאת בכוחות עצמכם ללא קושי. אם לפרק זמן מסוים לא תזדקקו למקרר, תוכלו מאותן סיבות גם לאחסנו בקלות במחסן או בחלל איחסון אחר הזמין לכם. 

יתרון נוסף במקרר קטן, טמון בכך שהוא כאמור שקט מאוד, הודות למנוע הקטן והחדשני, לכן שילוב של מקרר כזה בחלל המשמש לעבודה או לשינה, לא יפריע לכם כהוא זה.

לסיכום, מקרר קטן לחדר יכול להוות פתרון מושלם במגוון מקרים ונסיבות בהם אתם זקוקים לפרטיות, לשדרוג ולהעלאה באיכות החיים.