מקררים לבית

מקרר קטן לחדר

תעשיית המקררים הלכה והתפתחה בשנים האחרונות, ואם פעם היו מקררים גדולים, מגושמים וגם רועשים וכמובן צורכים חשמל רב וגם יקרים לרכישה, היום יש מגוון רחב של מקררים שקטים, יעילים ובעיקר כאלו שמצדיקים את קיומם.

היום יש מקררים בגדלים שונים ואפשר היום להציב מקרר כמעט בכל חדר שרוצים שיהיה בו מקרר. המקררים המשרדיים כבר נראים בכל מקום ולא רק במשרדים אלא גם בעסקים רבים. אז אם את צריכה מקרר אבל לא אחד גדול אלא כזה למשרד או לחדר כלשהוא, מקרר קטן לחדר הוא מה שאת צריכה. הם לא יקרים ולא צורכים הרבה חשמל, ותוכלי גם לשנע אותם ממקום למקום בתוך החדר או המשרד בקלות.

גם לחדר בבית

מקרר קטן נראה במשרדים ובעסקים רבים אחרים. בבתי מגורים יש מקררים גדולים ולפעמים גם יותר ממקרר גדול אחד, אבל מסתבר שאפשר להציב גם בחדרים ספציפיים.

  • בחדר של הילד – אם הילד כבר גדול או לפחות בגיל העשרה, סביר להניח שהוא מארח מידי פעם חברים שלו וכנראה הוא ישמח לכמה שיותר פרטיות. פרטיות זה אומר כמובן לתת לו להיות עם החברים שלו בלי הפרעה, אבל גם לחסוך לו את הצורך לצאת כל פעם מהחדר בשביל להביא משהו מהמטבח. יכול להיות שהוא רוצה שתהיה לו שתייה קרה בחדר או אפילו איזה שהוא מאכל לו ולחברים, ואם יהיה לו מקרר קטן לחדר הוא ירגיש יותר עצמאות. הוא ירגיש שהוא במעין יחידת דיור מה שייתן לו עוד פרטיות
  • בדירת שותפים – מגורים עם שותפים הולכים והופכים לפופולאריים יותר ויותר. יש יתרונות רבים בדירת שותפים כשהעיקרי שבהם הוא כמובן שכר דירה שמתחלק בין הדיירים בבית. בדרך כלל לכל דייר בדירת שותפים יש את החדר שלו ויש חללים משותפים כמו הסלון והמטבח. במטבח יכול להיות שתהיה חלוקה של המדפים במקרר לכל דייר ויכול להיות שהשותפים יחליטו לקנות הכול ביחד. לא משנה מה החליטו הדיירים, מקרר קטן לחדר יכול להיות מעולה בשבילך אם את גרה בדירה כזו. למה? כי לא תמיד תרצי לצאת מהחדר בשביל לקת משהו מהמקרר אם בגלל שיש אורחים לשותפים שלך ואם בגלל שלך יש אורח או אורחת בחדר ואת רוצה פרטיות, ומקרר קטן יהיה פתרון מצוין עבורך. תוכלי לשים בו יינות, אלכוהול, שתייה ואוכל. נכון שהוא יהיה מוגבל בגודל אבל אל תשכח שהוא יהיה גיבוי למקרר הגדול של הדירה.
  • ביחידת דיור – יש בתים רבים שיש בהם יחידת דיור. יחידת דיור יכולה להיות חיצונית לבית ויכולה כמובן להיות גם חלק מהבית עם שירותים ומקלחת בתוך החדר כך שהילד המתבגר שלך או הבת שלך שזה עתה התחתנה ומחפשת מקום לגור בו בלי לשלם המון יכולה להיות בו. לפעמים יחידת דיור היא כל כך קטנה עד שגם מקרר גדול יהיה בה בעייתי. הוא יתפוס המון מקום ובחלל בגודל כזה כל מטר מחושב. ביחידת דיור כזו מקרר קטן יכול להיות פתרון מעולה. הוא מאפשר לקרר מזון ושתייה בכמות קטנה אומנם אבל הוא עדיף מכלום.

מקרר קטן למשרד

מקרר קטן לחדר יכול להיות לא רק לחדר בבית אלא גם למשרד, והיום רואים יותר ויותר משרדים עם מקררים קטנים. יש כמובן גם מטבחים במקומות עבודה עם מקררים גדולים אבל מקרר קטן יכול להיות במטבח או באחד החדרים במשרד. הוא יכול לשמש כגיבוי למקררים שיש במשרד מה שאומר שאם יהיה איזה שהוא אירוע במשרד שיצריך עוד מקום לקירור, אפשר יהיה להשתמש בו. אם הוא לא בשימוש כל הזמן הוא לא צריך להיות מחובר לחשמל כל הזמן אלא רק מתי שמשתמשים בו (רצוי לא לחבר ולנתק יותר מידי זה לא מאריך את חייו של המקרר)

אם את עובדת במשרד בחדר שלך או עם עוד אנשים בחדר, תוכלי להציב בו מקרר קטן בשביל שתייה, אוכל, תרופות אם את לוקחת או כל דבר אחר. מקרר קטן הוא פתרון גדול לכל חלל שהוא, בין אם הוא פרטי ובין אם הוא עסקי. לא סתם רואים היום יותר ויותר מקררים קטנים במקומות רבים, בעסקים מגוונים ולצרכים שונים.

הנוחות שבניוד

למקרר קטן לחדר יש שלל יתרונות שאת צריכה להכיר, אבל הנה אחד שבטוח יעניין אותך. בין אם את צריכה מקרר כזה לבית או לעסק, תשמחי לשמוע שקל מאוד לנייד אותו בתוך החלל. מה זה אומר? זה אומר שאם קנית מקרר ושמת אותו בחדר של הילד, ועכשיו הילד התגייס ואת רוצה להעביר אותו לחדר של הילדה, תוכלי לעשות את זה בקלות. כל מה שתצטרכי זה לרוקן את המקרר, לנתק כמובן מהחשמל ולהזיז אותו די בקלות. לא הצלחת? עוד בן אדם ותוכלי להעביר אותו למחסן ללא כל בעיה.

אם יש לך מקרר קטן במשרד שלך, תוכלי לשנע אותו בהתאם לצרכים. פעם הוא יכול להיות באחד החדרים במשרד ופעם הוא יוכל להיות במטבח כחיזוק למקרר הגדול הקיים בו, או שתוכלי להעביר אותו לכל צורך שהוא ולכל מקום שהוא בקלות.

גם אם תירצי להעביר אותו ממקום למקום מחוץ לבית או למשרד, תצטרכי אומנם עזרה אבל יש לא מעט מקררים כאלו שניתן להעביר גם ברכב רגיל ולא צריך לעבוד קשה מידי, לשלם על הובלות וכדומה.

אין ספק שמקרר קטן לחדר הוא פתרון קירור אידיאלי. הוא זול וצורך מעט חשמל יחסית, הוא קל משקל והוא יכול להגיע בגדלים שונים. הוא בדיוק מה שאת צריכה.