מקררים לבית

מקרר קטן למטבח קטן

מקרר למשרד ולבית

על רהיטים רבים בבית אנחנו איכשהו יכולים לוותר. גם חלק מתוך מוצרי החשמל הביתיים הסטנדרטיים עשויים להיחשב כמותרות, כאשר מדובר בדירת שכירות או בדירה זמנית. אך לא כך נוכל להתייחס כאשר מדובר במקרר. מקרר הוא מוצר בסיסי והוא חייב להיות בכל בית. גם אם מדובר בדירת סטודנטים קטנה או לחילופין בית קטן של זוג צעיר.

אז אם כשמדובר בבית גדול עם מטבח ‘מכובד’ לא יהיה עלינו להסתבך בעת הבחירה במקרר, הרי שבבית קטן, שם יהיה עלינו לבחור במקרר קטן.

מקרר קטן – אתגר גדול

חשוב לדעת כי כאשר מדובר במקרר קטן, האתגר הוא הרבה יותר גדול. הן עבור החברה היצרנית והן עבור הלקוח שבא לבחור את המקרר.

המקרר אמור מצד אחד להספיק לכל מה שחשוב לנו לאחסן בקירור, הוא גם צריך מצד שני להיות קומפקטי ולהתאים למטבח מבחינת הגודל והשטח שיש לנו עבור המקרר. מצד שלישי, חשוב שהמקרר יתאים לנו גם מבחינת המחיר שלו כמו גם מצד צריכת החשמל שלו בפועל. כך שבהחלט ברור כי מדובר בבחירה מורכבת למדי מכל כיוון שרק ננסה לבחון את הדבר. נמנה להלן את הנתונים אותם יש לקחת בחשבון בעת הבחירה במקרר.

מקרר בגודל המתאים –

חשוב לזכור כי מקרר שלא יהיה בגודל המתאים על פי הצרכים, יהיה מקרר מאוד לא נח. הדבר נכון לשני הכיוונים. בין אם מדובר במקרר שהוא קטן מידי ובין אם יהיה זה מקרר גדול מידי. מקרר מידי קטן לא ייתן את המענה הרצוי. הוא לא יוכל להכיל את כל מה שהוא צריך ובני הבית ימצאו את עצמם מתלבטים בעת הקניות בין מוצרי המזון השונים, מה חשוב יותר ועל מה אפשר לוותר וזאת, רק בגלל חוסר מקום במקרר. הם גם ייאלצו לעמוד דקות ארוכות מול המקרר על מנת למצוא מקום לכל מוצר, לכל שקית חלב, לכל קופסת גבינה או לכל בקבוק שתייה.

מנגד, מקרר שיהיה גדול מידי, לא יהיה חסכוני מבחינת הצריכה של החשמל. כי מקרר שפועל כאשר הוא ריק ברובו, הוא מקרר שצורך הרבה יותר חשמל. (אותה התוצאה תהיה גם כאשר המקרר הוא קטן מידי ודוחסים בו תכולה רבה מידי, אזי יצרוך המקרר הרבה מאוד חשמל על מנת שיצליח לקרר את כל מה שדוחסים בו) המקרר הגדול גם יעלה יקר יותר ממקרר קטן במחיר הראשוני שלו. כך שבהחלט יש משמעות לבחירה נכונה של המקרר תוך התחשבות בגודל הרצוי והראוי.

מקרר במראה מתאים –

כשאנחנו מדברים על מקרר מדובר במוצר חשמלי שהוא מגושם וגמלוני למדי. על פי רוב הוא לא יהיה עם הרבה יופי או חן. אז נכון שהמקרר הוא אמנם נחוץ מאוד ואף אחד לא יכול לוותר עליו. אך מכאן ועד לרכישה של מקרר גדול ומגושם שיהיה חריג בנוף, הרי שהדרך רחוקה. ברור שעדיף לבחור במקרר מתאים לגודל של הבית, לצורה של המטבח ולכל מה שיש במטבח. כלומר הרהיטים שיש במטבח, כל מוצרי החשמל שיש במטבח וכל מה שכבר קיים שם. יש בתי עסק המציעים מקררים בעיצובים ייחודיים במראה מהודר וגם בהתאמה מלאה לדרישות של הלקוח. מקרר כזה עשוי להפוך לפריט עיצובי מהודר ונאה.

מקרר איכותי –

כשמדובר במקרר, אין כל מקום לעגל פינות. אי אפשר להקל ראש ולבחור מקרר בלי לבדוק לעומק מה הוא מציע, מה הוא מכיל וכמה הוא חזק או איכותי. מקרר שהוא לא יהיה איכותי מספיק, הוא מקרר שיהיה צפוי לתקלות חוזרות ונשנות. הוא ידרוש תיקונים רבים, הוא יהיה זקוק לעבודות תחזוקה שוב ושוב ולמעשה המחיר הזול אותו ישלמו על המקרר, יתברר בסופו של דבר כמחיר יקר מאוד.

מקרר עם אחריות –

מקרר הוא אחד ממוצרי החשמל הכי יקרים שיש לנו בבית. מדובר גם במוצר הכי נחוץ והכי חשוב לבית. אין ממש אפשרות להסתדר ללא מקרר. ברור אם כן כי חשוב ממש להשקיע במקרר שיעניק לנו אחריות מלאה ונוכל ליהנות מכיסוי בטוח כאשר נדע שעל כל תקלה יש לנו כתובת אל מי לפנות.

מקרר של יצרנית מוכרת יהיה על פי רוב מקרר טוב ולא רק שהוא יהיה איכותי וחזק, הוא גם יהיה עם אחריות טובה. כך שאפשר יהיה בהחלט להיות רגועים כי הוא ייתן מענה טוב לאורך זמן. יש לוודא לכמה זמן ניתנת האחריות ובמקרים רבים יהיה גם כדאי מאוד לשלם את התוספת הנדרשת על אחריות ארוכה יותר. כך הלקוח יוכל להיות רגוע ובראש שקט כאשר הוא ידע שמבחינת המקרר הוא מסודר למשך מספר שנים.

מתייעצים עם המומחים

כדאי לזכור ולדעת כי מקרר הוא לא מוצר מדף שאפשר להיכנס לכל חנות המציעה מוצרי חשמל ולבחור מתוך ההיצע בלי לחשוב מיד הרבה. מקרר כפי שכבר הבנתם, הוא מוצר שדורש התחשבות בהרבה מאוד פרמטרים. אם לא תהיה התחשבות בכל המרכיבים, הרי שהמוצר לא יענה על הצרכים או על הדרישות. על מנת שניתן יהיה להגיע לבחירה נכונה, חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע המכירים את התחום והם מתמצאים בו היטב.

אז גם אם מדובר בסך הכול במקרר קטן לבית קטן, שימו לב לכל הנתונים אותם ציינו. התייעצו עם אנשי מקצוע, בררו היטב על הדגמים השונים ואל תוותרו על האחריות על המוצר. רק כך תוכלו להיות מרוצים מהרכישה.