מקררים לעסק

מקרר עם דלת זכוכית שקופה – למי זה מתאים?

מקפיא

המקרר הינו מוצר חשוב ואולי החיוני ביותר בכל בית. הוא אחראי על אחסון המזון בכדי לשמור על טריותו. לעומת המקרר הביתי הרגיל, ישנו המקרר השקוף. למקרר השקוף בעל דלתות הזכוכית, תפקיד נוסף. הוא משמש גם כמקרר תצוגה. בין אם נרצה ובין אם לא, כל הנעשה במקרר השקוף גלוי לעין.

למי מתאים המקרר השקוף?

מקרר שקוף – טוב לעסק

המקרר השקוף בבתי העסק מציג לראווה את המוצרים הנמכרים. אם הוא מציג אותם בצורה נעימה לעין הוא ימשוך את הלקוחות לרכוש מוצרים מתוכו.

אם זה במעדניות, במסעדות, בחנויות אוכל וכדומה, שם יציעו המקררים בקבוקי שתייה או פחיות. על פי רוב אדם שקונה אוכל קונה גם שתייה. אם המקרר יהיה נגיש ומושך, הלקוח כמעט ולא יתלבט. הוא ימהר לבחור לעצמו את המשקה המועדף עליו באותו רגע.

בחנויות הסופר אנחנו מכירים את המקררים המאחסנים את מוצרי החלב, את מוצרי הבשר, את הדגים, את הירקות הקפואים ועוד ועוד. כיום ישנן שורות ארוכות של מקררים המיועדים עבור כל מוצרי המזון הקפואים הנמכרים במקום כאשר התצוגה המרשימה והמסודרת מאפשרת לכל לקוח למצוא בקלות את מבוקשו.

הכול שקוף הכול נגיש

השיטה הזו של הצגת כל המוצרים במקררים פתוחים או שקופים בהחלט תורמים להיקף המכירות. כי כאשר הלקוח רואה את כל המוצרים מול עיניו, הוא ירכוש מהם הרבה יותר מהר. הוא לא יתלבט כל כך כמו שקורה במקרים אשר בהם המוצרים מונחים במקומות נסתרים או בלתי נראים לעין.

אם ניקח לדוגמא את מקרר הקינוחים במסעדה, ברור שהלקוח יבחר לעצמו מנה מתוך כל החגיגה המוצגת במקרר, מה שלא תמיד יקרה אם רשימת הקינוחים רק רשומה לו בתפריט. ברור אם כן כי למקרר חשיבות רבה מעבר לשמירה על מוצרי המזון. הוא משפיע במידה רבה על הצלחת המכירות.

מקרר לעסק חייב להיות מקרר איכותי

האם המקרר שלכם בעסק אכן מעניק לכם את המענה המצופה? האם אתם מרוצים מעוצמת הקירור שלו או שתמיד אתם רואים את הלקוחות המחפשים את הפחית הכי קרה בתחתית המקרר?

חשוב שתדעו כי מקרר איכותי הוא מקרר שיעניק עוצמת קירור שווה בכל חלל המקרר. במקררים רבים זה לא ממש קורה. מסיבה זו חשוב כל כך לתת את הדעת בבחירה של מקרר איכותי מבית טוב. מקרר שיבטיח כי הוא יצליח ליצור את הקירור ברמה הרצויה, בכל חלל המקרר באופן שווה. כאשרה המקרר הוא כזה, הלקוחות יכירו ביתרון ויזהו אותו מיד. כתוצאה מכך, הם יסתפקו בבחירת המוצר מהמקרר רק מתוך התבוננות בתצוגה של המקרר, אף מבלי לפתוח אותו.

מקרר תצוגה – גם לבית!

אז אם עד היום ידענו כי המקרר השקוף הוא מקרר אשר מיועד אך ורק לבתי עסק, לחנויות או למסעדות, הרי שכיום אנחנו עדים לכך כי רבים בוחרים מקררים שקופים גם לבית. המקרר השקוף שהיה נראה בתחילה כמו עוף מוזר במטבח, עבר עם הזמן שינוי. יש לכך כמה וכמה סיבות כפי שנמנה בהמשך.

מקרר שקוף משדרג את מראה המטבח

המקרר השקוף יוצר אשליה של עומק, תחושה של ניקיון ושל עיצוב מוקפד ונעים לעין. המקרר השקוף יכול להופיע כמקרר מיני עבור משקאות והוא גם יכול להיות המקרר הביתי שלכם לכל דבר. אתם צריכים לפנות אל המומחים שיתאימו לכם את המקרר הנכון והמתאים לצרכים האישיים שלכם.

מקרר שקוף מאיר פינות חשוכות

המקרר הרגיל נדלק רק כאשר פותחים את הדלת שלו. המקרר השקוף נהנה מתאורה תמידית. עובדה זו משפיעה על החלל כולו ולכל הפחות על המקום בו ממוקם המקרר. הוא מאיר את האזור ולעיתים הוא אף יחסוך בעלויות תאורה.

מקרר שקוף נשאר סגור יותר שעות

אם תנסו לחקור את הדבר, תגלו כי המקרר הוא הפריט הכי מחוזר בבית. כמספר הדיירים בבית כך מספר הפעמים בהם פותחים את המקרר. ולא רק פעם אחת ביום. כל אחד שלא מוצא משהו מוגדר לעשות, או שהרעב מתחיל לנקר בו, ניגש באופן אוטומטי למקרר. מחטט פה ושם ולעיתים גם יוצא עם שלל כזה או אחר. לא תמיד אנחנו באמת מוצאים מה להוציא מהמקרר. אך זה עדיין לא מונע מאתנו לגשת מידי פעם ולבדוק, אולי בכל זאת משהו התחדש…

המקרר השקוף הוא מקרר שאין בו סודות. הכול גלוי לעין כל ואין כל צורך לפתוח את המקרר בעת שעמום או אפילו רעב. התכולה גלויה לגמרי ודי להתבונן על המקרר מבחוץ ולקבל החלטות.

מקרר שמאפשר שליטה על המלאי

לא פעם אנחנו רוצים לערוך רשימת קניות אך החיטוט במקרר העמוס, מייאש אותנו ואנחנו מוצאים את עצמנו לאחר הקנייה עם מוצרים מיותרים. כי מתברר שיש לנו כמה וכמה מוצרים המוסתרים מאחורי מוצרים אחרים ואנחנו פשוט מפספסים אותם וקונים מוצרים מיותרים ללא צורך.

מקרר ויטרינה מקשט את המטבח

מקרר ויטרינה עשוי להפוך לקישוט יפה למטבח אך זאת רק אם הוא נשמר נקי, הוא מסודר והוא מציג מוצרי מזון מחמיאים. אלו יכולים להיות פירות או ירקות טריים ורעננים, עוגות וויטרינה, כלים נאים המכילים את דברי המזון המאוחסנים וכן הלאה.

המקררים השקופים הם על פי רוב מקררים עם מדחס שנמצא למטה, כך שהדבר מקל על השימוש במקרר. אין צורך להתכופף כדי להוציא מוצרים כי הם יהיו ממוקמים בחלק העליון של המקרר.

אז הבנו כי למקרר השקוף שימושים רבים ושונים וגם יתרונות רבים. אם נראה לכם שתצליחו לתחזק מקרר כזה, כדאי לכם ללכת על זה. הוא מעולה לעסק ובאותה מידה גם לבית.