מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר קטן לחדר: לא צריך ללכת למטבח

אני חושב שאף אחד שמכיר אותי לא יכול להגיד שאני עצלן. האמת היא שאני מאמין שגם מי שמכיר אותי רק מהסיפורים לא בדיוק יבחר במילה עצלן בתור המילה הראשונה כשיתבקש לתאר אותי מהצד. אתם מבינים, מדי שנה אני רץ את מרתון טבריה, בגיל 31 כבר הייתי סמנכ"ל השיווק של אחת מהחברות הגדולות במשק, יש לי תואר במנהל עסקים, שני ילדים ואם זה לא מספיק, אני גם מעורב בלא פחות משלושה פרויקטים בהתנדבות.

עצלן שמחפש מקרר קטן לחדר

למה אני מרגיש צורך לספר לכם את כל זה ולהגן על עצמי מפני קריאות או חשדות לעצלנות? ובכן כי אם כל מה שהייתם יודעים עליי זה שרכשתי מקרר קטן לחדר השינה, הרי שרוב הסיכויים שהייתם בטוחים שאני עצלן וכפי שכבר הבהרתי לכם, אני בפירוש לא עצלן. אז למה יש לי בכל זאת מקרר קטן בחדר? ובכן, בואו נגיד את זה ככה – כי אני מאמין שההנאות הקטנות של החיים הן מה שהופך את החיים לטובים באמת ואני מאמין שחיים טובים זה כל העניין.

לצפייה בכל המקררים הקטנים באתר >>

איך עוזר לי המקרר הקטן? בשבת בבוקר למשל

אמנם בדרך כלל בשבת בבוקר אני יוצא לאימון ריצה מרענן, אבל לפני שאני יוצא מהבית, אני אוהב להתפנק לפחות עשרים דקות במיטה (כשאשתי עוד ישנה) עם בקבוק תה קר צונן וטעים. עכשיו בשבילי יש הבדל עצום בין לשלוח יד ארוכה למקרר הקטן שממוקם ליד הצד שלי במיטה לבין לצאת מהמיטה, לשים נעלי בית ולהגיע עד למטבח כי אחרי שאני כבר קם כול הקסם הולך לאיבוד והאשליה של השינה המתוקה נגמרת.

עד שאגיע למטבח ככל הנראה אעבור בשירותים, אצחצח שיניים, אבדוק כמה הודעות במייל, אגלוש טיפה בפייסבוק ופה פחות או יותר זה נגמר. לעומת זאת, היום הודות למקרר שלי, אני יכול להתרענן משנת הלילה מבלי לצאת מהמיטה ופשוט לפתוח את הבוקר בסטייל.

להרגיש כמו בבית מלון בחדר השינה הפרטי שלי

יתרון נוסף שיש בתוספת של מקרר קטן לחדר, בא לידי ביטוי בכך שבכול פעם שאני נכנס לחדר השינה או כשאני פוקח בו את העיניים אחרי שינה טובה, אני מרגיש קצת כאילו התעוררתי זה עתה בבית מלון. בבתי מלון יש כמעט תמיד מיני בר מפנק עם מגוון של בקבוקי משקאות אלכוהוליים קטנים ושלל פינוקים אחרים. אני כמובן מעדיף את המקרר שלי בריא יותר ומקפיד לקרר בעיקר פירות, ירקות ומשקאות בריאים ולא ממותקים, אבל העיקרון זהה.

לסיום אני מעוניין לבשר לכם שהמקררים הקטנים המודרניים לא רק שלא אמורים לעלות יותר מדי כסף (את המקרר שלי רכשתי בפחות מאלף ₪), אלא שמדובר במקררים סופר שקטים שלא פוגמים בשום צורה באיכות השינה. מומלץ לנסות את זה בבית. דרך אגב – מקררים קטנים אלו יכולים להתאים גם לשימוש משרדי, וחלקם אפילו לרכב!