מדריכים וטיפים, מקררים כללי

​מקררים קטנים מומלצים – איך תדעו מה לקנות?

במידה וגם אתם מעוניינים להתחדש כמו רבים בישראל במקרר קטן ומחפשים מקררים קטנים מומלצים, הגעתם למקום הנכון. בעמוד זה נספק לכם שלל עצות שימושיות שיסייעו לכם לבחור את המקרר המושלם עבורכם באופן אישי.

מקררים מומלצים קטנים מבית לנדרס טריידינגלפני כל ההמלצות

לפני שנתחיל ברצוננו להבהיר דבר אחד קטן אך משמעותי. אין באמת דבר כזה מקררים קטנים מומלצים באופן כללי. המשמעות היא שמקרר שמומלץ בחום (וגם בקור…) לאדם אחד, לאו דווקא מומלץ עבור אדם אחר. על מנת לדעת איזה מקרר מומלץ לכם באופן אישי, עליכם למפות את הצרכים שלכם באופן מפורט ומדויק. רק כך תוכלו לדעת איזה מקרר עליכם לרכוש ומיד נפרט בנוגע לנקודות שיש להתייחס אליהן.

מקרר לכל דורש

השלב הראשון באפיון הצרכים כרוך במיפוי של הדרישות שלכם מהמקרר שאתם עתידים לרכוש. האם אתם זקוקים למקרר יינות ביתי או למקרר בירות, האם ברצונכם לרכוש מקרר תרופות או מקרר נייד לרכב? בנוסף לכך, עליכם להיות מודעים למידות של חלל האחסון הנחוץ לכם.

במידה ואתם מעוניינים לרכוש מקרר עבור אוסף היין שלכם, הקפידו על רכישה של מקרר שמתאים לאחסון של כמות מעט יותר גדולה מכמות הבקבוקים שברשותכם (לאוסף של בקבוקי יין יש נטייה טבעית להתרחב לאחר רכישת מקרר יין) ובמידה ואתם מעוניינים לרכוש מקרר קטן למשרד, נסו לברר מראש כמה אנשים עתידים לעשות בו שימוש על מנת שתוכלו לחשב את הנפח הרצוי.
מקרר יין רחב
חשוב להבין כי הספקטרום של מחירי המקררים הקטנים רחב ביותר ואין שום סיבה לחרוג ממסגרת התקציב על רקע אי התאמה בין סוג המקרר לצרכים שלכם.

מקררים מומלצים לחובבי הגאדג’טים בלבד

במידה ואתם חובבי טכנולוגיה וגאדג'טים, אנחנו ממליצים לכם להתעניין במקררים קטנים שמגיעים עם מגוון פונקציות מתקדמות. כך למשל ניתן לרכוש היום מקררים שמאפשרים ליצור מספר אזורי קירור בטמפרטורות שונות, מקררים שמגיעים עם מסך מגע משוכלל ועוד. קחו בחשבון שמקררים אלו לא מומלצים לטכנופובים או לאנשים שמחפשים מקררים בסיסיים בלבד.

המלצות בתחום העיצוב

הנושא של עיצוב המקררים הוא אחד התחומים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת. במידה ואתם מעוניינים לרכוש למשל מקרר בירות בעיצוב צבעוני ולא שגרתי, באפשרותכם לרכוש מקרר בצורת כדורגל או מקרר בצורת חבית בירה למשל. עם זאת, במידה ואתם מעוניינים לרכוש מקרר יינות שיוסיף ארשת מכובדת לסלון המאובזר שלכם, באפשרותכם לרכוש מקרר יינות בעיצוב אלגנטי וברמת גימור גבוהה.
מקרר בירה
ההמלצה הכללית בתחום העיצוב היא ליצור זרימה סגנונית בין המקרר לשאר האלמנטים הדקורטיביים בחלל שכן על אף הממדים הצנועים שלהם, המקררים הקטנים תורמים תרומה משמעותית לעיצוב הכללי של החדר.
לסיום נציין שתמיד מומלץ לרכוש מקררים קטנים מחברה מתמחה שמחזיקה בניסיון רב ובמוניטין איכותי בתחום ושמספקת תעודת אחריות על המוצרים שהיא משווקת. כמו כן נדגיש כי מומלץ תמיד לרכוש מקררים חדשים ולהימנע מרכישת מקררים יד שנייה.

לפרטים נוספים, פנו אלינו, לנדרס טריידינג בע"מ.