מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר לזוגות צעירים

זוגות צעירים רבים מחליטים שמשלב מאוד מוקדם בחיים המשותפים שלהם, ידאגו לרכישת כל אותם מוצרים או מכשירים חשמליים, שישרתו אותם בעתיד, כשיהפכו להורים עם ילדים. עם זאת, כל המומחים בתחום תמימי דעים בנוגע לכך שמדובר בתפיסה שגויה, שעשויה לגרום להוצאות מיותרות.
על מנת לסבר את האוזן בנוגע להתנהלות הכספית החכמה ביותר בתקופה שבה הזוגיות נמצאת עוד בחיתוליה, זמן מה לאחר המעבר למגורים משותפים, נביא את הדוגמה של סוג המקרר המתאים לזוגות צעירים.

למעבר לקטלוג מקררים –> לחץ כאן <–

מקרר לזוגות צעירים על חוף הים

לפעמים פחות זה יותר

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שנוטים לעשות היא לרכוש מקרר גדול ומסיבי. אמנם כשמדובר במשפחה עם ילדים, אכן ישנה סיבה להחזיק במקרר גדול, אך כל עוד מדובר על זוג צעיר בתחילת דרכו, מדובר על הוצאה מיותרת מאין כמוה. מדוע? משום שצרכי הקירור של זוג צעיר לרוב אינם מצדיקים רכישת ואחזקת מקרר גדול.
למעשה בדרך כלל, מקרר גדול בדירה של זוג צעיר יעמוד כשהוא יחסית ריק במשך רוב הזמן. לעומת זאת מקרר קטן, ייצור רושם של שפע, גם כשתאחסנו בו יחסית מעט מוצרים.

תשמרו על הכסף שלכם לדברים החשובים באמת

מן הסתם מקררים גדולים הם מקררים יקרים יותר בהשוואה למקררים הקטנים, כאשר גם תצרוכת החשמל של המקררים הגדולים גבוהה יותר באופן משמעותי מתצרוכת החשמל של המקררים הקטנים. אי לכך, על ידי בחירה במקרר קטן, באפשרותכם לחסוך פעמיים: בפעם הראשונה במעמד הרכישה ובנוסף לכך בעלות השוטפת.

כל היתרונות של מקררים קטנים לזוגות צעירים

להלן כמה מהיתרונות הבולטים של מקררים קטנים עבור זוגות צעירים:

  • בדרך כלל זוגות צעירים גרים בדירות קטנות יחסית. בדירות קטנות מקרר גדול יכול ליצור אווירה של מחנק ושל סגירות. לעומת זאת עם מקרר קטן ניתן לנצל בחכמה את החלל וליצור אווירה של מרחב.
  • ברוב המקרים המסגרת התקציבית המוקדשת לטובת רכישת המקרר מאפשרת לרכוש מקרר גדול משומש, מקרר גדול פחות איכותי ויעיל או מקרר קטן, חדש, עדכני ומשוכלל. איזו אפשרות קורצת לכם יותר?
  • זוגות צעירים לרוב נהנים מחיים דינמיים יותר בהשוואה לזוגות עם ילדים ואין מכשיר המסמל את הדינמיות הזו בצורה מוצלחת יותר מהמקרר הקטן. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאת המקרר הקטן ניתן להעביר בין החדרים, למקם אותו בסלון כשצופים במשחק כדורגל או למשל להעביר אותו לחצר, לגינה או לגג, כשרוצים לעשות מסיבה לחברים. בנוסף לכך, קל מאוד לשנע את המקרר מדירה לדירה, כשתכונה זו רלוונטית לעידן הנוכחי המתאפיין במעברים תכופים מדירה שכורה אחת לשנייה.
  • מעבר לכל מה שהוזכר, יש לזכור כי במקרים רבים, בין התקופה שבה הזוג מוגדר כזוג צעיר ועד לתקופה שבה מתחילים להתרוצץ בין הרגליים ילדים רעבים, עשויות לחלוף לא מעט שנים. במהלך השנים האלו מקרר גדול יתיישן ויתקלקל ולכן מומלץ להמתין עם הרכישה עד לרגע שבו תזדקקו לו באמת. שימו לב – מקרר קטן תמיד ניתן להעביר לחדר השינה בבוא הזמן ולהשתמש בו כמיני בר. לעומת זאת כשרוכשים מקרר גדול, לא אחת נשארים עם מוצר חשמלי מיותר, שעומד במטבח כאבן שאין לה הופכין.
מקרר לזוגות צעירים
חזרה לדף הבית: landers.co.il