מקררים כללי, מקררים לחדרי אירוח, בתי מלון וצימרים

​מיני מקררים: להרגיש כמו בחדר של בית מלון

כל מי שמכיר אותי יודע שאני אחד שאוהב לטייל ברחבי העולם. קצת אחרי הצבא יצאתי את גבולות הארץ בפעם הראשונה ומאז כבר הספקתי לבקר ביותר ארצות ממה שאני מסוגל לזכור. זה לא שרע לי בארץ בשום צורה.

אני אוהב את ישראל ואף פעם לא אחליף אותה בשום מדינה אחרת. זה פשוט שיש משהו שנפתח אצלי כשאני עובר את ביקורת הדרכונים בנתב"ג, שלא מצליח להיפתח בארץ. בחודשים האחרונים ניסיתי לחשוב על זה כדי להבין מה בדיוק כל כך עושה לי את זה בחו"ל ותאמינו או לא אפילו הצלחתי למצוא את התשובה או לפחות להתקרב אליה.

מיני מקרר

תופתעו לגלות, אבל מעבר לנופים המרהיבים, להיכרות עם תרבויות אחרות, לריחות השונים ולכל האספקט של היציאה מהשגרה, יש דבר אחד שעושה לי את זה יותר מהכול – החזרה בסופו של יום למיטה הגדולה בבית המלון.

לחזור לחדר ולהתפנק כמו שצריך
אני יודע, אתם בטח חושבים שאני ממציא אבל אני נשבע לכם בהן צדקי שאני רציני לגמרי. מה שבאמת עושה לי את זה בחו"ל זה הרגע הזה שבו אחרי יום עמוס חוויות והרפתקאות, אתה נכנס לחדר בבית המלון ומרשה לעצמך להתנתק מהעולם. אני כל כך אוהב את הרגע הזה עד שכבר לא מעט זמן אני מנסה לשחזר אותו ללא הצלחה מרובה גם בבית שלי.

אתם מבינים, חדר של בית מלון הוא כמו עולם קטן שמנותק לחלוטין מהעולם שבחוץ. בין אם מדובר על סידני, וונקובר, טוקיו או פריז, בכל חדר תמצאו פחות או יותר את אותם האלמנטים ופחות או יותר את אותה האווירה שכל כולה התנתקות והתרגעות. דרך אגב – אם אתם מחפשים מקרר למשרד, מקררים אלו יכולים להתאים גם למטרה זו בצורה אידיאלית.

מיני מקרר לבית מלון

החדרים בבתי המלון מספקים לכם אתנחתא של רגיעה מאירועי היום, חלל של שקט ושלווה שפשוט מזמין לנקות את הראש. האמת היא שטעיתי. כתבתי שלא זכיתי להצלחה מרובה כשניסיתי לשחזר את החוויה של הכניסה לחדר המלון בבית שלי אבל האמת היא שלפני שבועיים הצלחתי גם הצלחתי.

התוספת הקטנה שעושה את כל ההבדל
אז איך הצלחתי לשחזר את הרוגע שאופף אותי ברגע שבו אני נכנס לחדר בבית מלון בתוך כותלי הדירה שלי? ובכן, זה יישמע לכם אולי מצחיק, אבל בסך הכול מדובר בתוספת קטנה שעושה עבורי את כל ההבדל ואני מתכוון כמובן למיני מקרר המושלם שלי. אין דבר יותר ביתי ממקרר גדול ורועש ואין דבר שמסמל בעיני חופשה יותר ממיני מקרר שממוקם סמוך למיטה הגדולה בחדר השינה.

עכשיו למשל אני כותב לכם מהמיטה הגדולה בחדר השינה שלי ומרגיש כאילו אני בחופשה מענגת כשבעצם חזרתי לפני חצי שעה מהעבודה. במקרר הקומפקטי שלי כבר מחכים לי ענבים קרירים של ערב ויש גם סיכוי לא רע שאתענג מאוחר יותר על פחית או שתיים של בירה צוננת כשאצפה במשחק של מכבי. כל מה שאני צריך לזכור זה שאין כאן שירות חדרים…