מקררי תצוגה \ ויטרינה, מקררים כללי

​מקררי תצוגה: גם להשוויץ וגם לקרר

מקררי תצוגה הם מקררים שקופים שמאפשרים לראות את המוצרים המאוחסנים בהם מבלי שיהיה צורך לפתוח את הדלת. ישנו מגוון אדיר של מקררי תצוגה בימינו שנבדלים אלו מאלה במספר אלמנטים.

כך למשל ישנם מקררי תצוגה שבהם רק הדלת שקופה וישנם כאלו שכל הקירות שלהם שקופים, ישנם שמתאימים באופן ייעודי לאחסון של פחיות או בקבוקים וישנם שמאפשרים אחסון של מגוון מוצרים, ישנם שמתאימים באופן ספציפי להצגה של עוגות או קינוחים ועוד.
המשותף לכל מקררי התצוגה באשר הם הוא שכולם דוגלים בעיקרון המקודש ביותר בכל הקשור למזון ומשקה – עיקרון השקיפות.

כי אין לכם מה להסתיר
מקרר תצוגה מעביר ללקוח מסר אחד ברור לפיו אין לכם מה להסתיר ממנו. מקרר תצוגה מאפשר לכם לשדר שקיפות, זמינות ונגישות כמו שאף מקרר אטום לא מאפשר לכם. זו הסיבה בגינה מקררי התצוגה הולכים ונהיים פופולאריים יותר ויותר משנה לשנה. יותר ויותר בעלי עסקים הצליחו להפנים בשנים האחרונות שאחד הדברים שמאפשרים לבסס יחסים איכותיים עם לקוחות קיימים ועם לקוחות פוטנציאליים הוא עיקרון השקיפות שבא לידי ביטוי באופן המוצלח ביותר במקררי התצוגה המודרניים.

לא על הקירור לבדו
קצרה היריעה מלהכיל את כל היתרונות של מקררי תצוגה. עם זאת, חשוב לציין כי בנוסף לרושם הרב שיוצרים מקררי התצוגה ומעבר לאלמנט השקיפות, מקררי התצוגה המודרניים מאפשרים גם יצירה של תקשורת איכותית יותר עם הלקוחות משום שהם יכולים לדעת בעצמם מה חסר ומה נמצא במלאי. כך למשל במקום לפרט אודות שלל העוגות שאתם מחזיקים בבית הקפה, ניתן פשוט להפנות את הלקוחות למקרר התצוגה ולהניח להם לבחור לבד בעזרת העיניים. הדבר נכון כמובן עבור כל סוג של תכולה, החל מבקבוקי שתייה קלה וכלה בכריכים.

לא רק עבור עסקים
מה שאולי מעט יותר מפתיע בכל הקשור לטרנדים בעולם מקררי התצוגה, הוא שכיום ניתן למצוא את המקררים המרשימים האלו לא רק בבתי עסק כמו למשל קונדיטוריות או קיוסקים אלא גם בבתים פרטיים. מקררי התצוגה הביתיים נהנו מפופולאריות יוצאת דופן בעיקר בתקופת המונדיאל מטעמים ברורים – אף אחד לא מעוניין להחמיץ גול היסטורי משום שהוא בדיוק קם בשביל להביא בירה מהמקרר הגדול במטבח ולכן אנשים פרטיים רבים רכשו מקררי תצוגה ביתיים במהלך התקופה הנפלאה הזו.

אז נכון, מדובר קצת בניסיון להשוויץ, אבל אף אחד לא אמר שיש בכך משהו רע. למעשה ניתן להשוויץ בשלושה אלמנטים שונים במקרר תצוגה אחד: האלמנט הראשון הוא המקרר עצמו שנחשב לסמל סטטוס של ממש, האלמנט השני הוא התכולה של המקרר והאלמנט השלישי הוא העיצוב של המקרר. כך למשל מקרר שמכיל בירות בוטיק ישראליות יעשה לרוב רושם רב יותר מאשר מקרר שמכיל בירות פופולאריות סטנדרטיות ומקרר שמעוצב כחבית בירה או ככדורגל לרוב ירשים יותר ממקרר בעיצוב סטנדרטי.

ולכן נותר רק לשאול, האם אתם מוכנים להשתדרג?