מקררים למשרד

מיני בר לעסק

מקרר משרדי

היום זה כבר לא טרנד חולף אלא דרישה בסיסית בכל עסק. בין אם העסק שלכם נועד לכמה עובדים ואינו משרת לקוחות, ובין אם מדובר בעסק שמשרת לקוחות רבים כמו צימרים ובתי מלון, מיני בר או מקרר מיני לחדר ולמשרד חייבים להיות שם. זה כבר לא רק כדי לאחסן את הארוחה של העובדים אלא גם כדי לוודא שיש לכם בדיוק מה שצריך להזדמנויות מיוחדות, לאירוח וישיבות עם עמיתים מהארץ ומהעולם, וללקוחות שמתארחים אצלכם. מיני בר ומקררים קטנים מאחסנים משקאות ומזון, ומאפשרים לכם להיות מוכנים בכל רגע שתידרשו לכך.

למה משמש מיני בר לעסק?

מיני בר הוא הפינוק האולטימטיבי של בתי המלון והצימרים לאירוח ולנופש. הוא ידוע כמקרר שמאחסן בו את כל מה שנחוץ לנשנוש ולשתייה קלה וחריפה, ולכן גם משמש שם נרדף ליוקרה. מיני בר נמצא במקומות שבהם אנחנו זקוקים ליתר ביטחון למקרר שבו אפשר לאחסן מזון ומשקאות שהבאנו אתנו, אבל גם כזה שבו מכינים לנו כל מה שצריך אם אנחנו מתארחים בחדר זה. כך שהוא יכול להיות גם בעסק שבו אנחנו עובדים או עסק שבו אנחנו מתארחים.

מכאן גם נגזרים הקריטריונים לבחירת המיני בר הכי נכון לרכישה לעסק. כמקרר קטן שאמור לספק את כל הצרכים הוא גם יהיה בנוי בצורה כזאת שתצפה את מה שנרצה לאחסן בו. זה המיני בר הקלאסי שקולע לטעם של כולם. אם יש לכם דרישות אחרות כמו מיני בר עם תא הקפאה לצימרים שבהם מתארחות גם משפחות שזקוקות להקפאת מוצרים מדי פעם, זה אחד השיקולים בבחירה.

דגשים לבחירת מיני בר לעסק שלכם

  • מיני בר לבתי מלון – מיני בר לחדרי אירוח צרי להיות המיני בר האולטימטיבי שיכיל כל מה שאתם יכולים להציע לאורחים שלכם. יש היום מיני בר עם כל מיני פונקציות מתקדמות למי שמחפש גם מראה היי-טקי, כמו צגים דיגיטליים על מד טמפרטורה, הפעלת שבת לאורחים דתיים, מסכי מגע ואפילו ברז חיצוני או אחסון קרח וגם מיני בר שמשמש לאחסון יינות ולכן מונע רעידות.
    כשלא צריכים מיני בר משוכלל כל כך אלא רק אחד שמספק את כל הפונקציות החשובות יותר זה חוסך לכם כסף. על כל שכלול נוסף גם תשלמו יותר כסף, ולמרות שזה בדרך כלל מיוצר על ידי יצרנים אמינים גם תחשפו את המיני בר לתקלות רבות יותר. הרי מיני בר במלונות נמצאים בדרך כלל בשימוש אינטנסיבי על ידי אורחים שלא תמיד אכפת להם משמירה על המתקנים.
  • מיני בר לעסק עם הקפאה – חשוב לדעת שיש מיני בר שיש לו תא הקפאה כי זה משנה וחיוני לרבים. המיני בר משמש גם למשקאות חריפים, במיוחד כאלה שצריך לפעמים לאחסן במקפיא, או להחזיק מלאי של קוביות קרח למסיבות ולאירועים. המקפיא נחוץ גם למי שצריך את המיני בר למשפחה, ואז יש לאחסן שם גלידות או מזון קפוא כדי להכין בצימר. אפילו גלידות הן רעיון טוב למי שרוצה להחזיק פינוקים בחדר המלון שלו. כך שאם אתם מחפשים את המקררים הקטנים הטובים ביותר שעונים על הצרכים שלכם, ודאו שיש שם תא הקפאה מספק בגודלו ובנפח שלו לכל מטרה.
  • מיני בר לעסק שהוא משרד או מקום עבודה – מיני בר לעסק שיש בו כמה עובדים שרוצים להחזיק בו את הארוחות או המצרכים שהם קונים לעצמם למשך היום, יכול להיות בכמה גדלים, ובלבד שייקח בחשבון שצריכים להיות בו גם מדפים לאחסון ואולי גם מגירה, וגם תא הקפאה למקרה שתרצו לשמור בו מזון ומצרכים. מכיוון שעובדים מבלים אצלכם שעות רבות, קחו בחשבון שירצו להרגיש כמו בבית, ולכן המיני בר צריך לשקף זאת. עם זאת, אם אתם לא מבלים שם שעות רבות אין צורך לבזבז כסף על מיני בר משוכלל ומשודרג אלא בסיסי בלבד.
  • חיסכון אנרגטי חשוב לכל מיני בר – מכיוון שמיני בר בעסק עובד כל הזמן, להבדיל ממכשירים אחרים, רצוי שתשלמו עליו כמה שפחות על צריכת החשמל שלו. דירוג אנרגטי גבוה משמעו חיסכון בחשמל, מה שחשוב כמובן גם לאיכות הסביבה וגם לחשבון החשמל שלכם. זה אומר גם שמדובר בדגם מתקדם שיש לו תצרוכת אנרגיה יעילה יותר ולכן גם יעבוד יותר טוב 24 שעות ביממה ללא הפסקה. חפשו את המיני בר שיש לו דירוג A שהוא הגבוה ביותר. ככל שמתרחקים מהדירוג הזה מגיעים לניצולת אנרגטית נמוכה שמסומנת באות G.
  • יצרן אמין עם אחריות ושירות תיקונים – מיני בר אמור להיות מקרר קטן שעובד נון סטופ בעסק, בעיקר אם מדובר במלון או חדרי אירוח. יצרן אמין יציע לכם מקררים מסוגים ומדגמים שונים בקטגוריה של מקררים קטנים שבהם הוא מתמחה וכך תדעו שהגעתם ליצרן שמתמחה בכך. כל המקררים הקטנים אצל יצרן כזה יהיו באותה איכות ייצור ועם אותם מנגנוני קירור אמינים וטובים. לכל המקררים חייבת להיות אחריות מלאה לאורך זמן על כל המקרר, כולל הגוף, מנגנון הקירור והמנוע וחלקי החילוף. שימו לב שאתם מקבלים תעודת אחריות שמפרטת בדיוק על מה אתם מקבלים אחריות ולכמה זמן. אתם זקוקים למיני בר לעסק שעובד כל הזמן ובגלל השימוש הרב בו הוא מועד לתקלות רבות מהרגיל. כך שהכל חייב להיות מיוצר לפי התקנים המחמירים ביותר. בגלל אופי העסק שלכם היצרן או המשווק אמור להציע לכם גם שירות תיקונים אמין ומהיר, שלא ישאיר אתכם עם מקרר תקול מבלי להחליף אותו בזמן.