מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר לדירת סטודנטים

איך אפשר בלי מקרר לדירת סטודנטים?

אם יכולתי לחזור עכשיו לתקופה אחת בחיים שלי ולחיות אותה שוב, זו הייתה ללא ספק תקופת התואר הראשון. בדיוק חזרתי מקרר לדירת סטודנטים - אודימהטיול הגדול לדרום אמריקה ובלי לחכות יותר מדי נרשמתי לתואר ראשון במדעי התזונה. מאחר ורציתי לחסוך כמה שיותר כסף מצד אחד, ולחוות את החיים הסטודנטיאליים במלואם מצד שני, החלטתי לגור בדירת סטודנטים קלאסית, עם עוד שני שותפים שלמדו אתי במכללה.

אם עוד לא יצא לכם לגור עם שותפים, אני יכול לגלות לכם שלא תמיד מדובר בחלום. עם זאת, אם באמת יש רצון להסתדר וכול עוד לא נפלתם על טיפוסים קשים באמת, אין שום סיבה שלא תוכלו להגיע לעמק השווה ואפילו לרכוש חברים לחיים.

בשביל מה סטודנטים צריכים מקרר?

בדירת הסטודנטים שלנו הרעיש מקרר גדול ואימתני. אני בכוונה כותב הרעיש ולא עבד, כיוון שהוא ייצר הרבה יותר רעש מאשר קירור עבור המוצרים הבודדים שהיו בו. האמת היא, שיש סיכוי לא רע שהמקרר הזה היה האלמנט המיותר ביותר בדירה. אתם מבינים, במהלך הלימודים הדבר האחרון שיש לכם זמן אליו זה לבשל. אתם נמצאים בלימודים רוב שעות היום וכשאתם חוזרים לדירה, אם אתם לא עמלים על הכנת עבודות או לומדים למבחנים, כל מה שמתחשק לכם זה לנוח ולבלות.

זוהי הסיבה בגינה שליח הפיצה השכונתית הכיר אותנו טוב כל כך ואפילו זכר אלו תוספות כל אחד מאתנו הכי אוהב. אז בשביל מה בכלל היינו צריכים את המקרר הגדול והמיותר הזה? ובכן, ייתכן שזה בגלל שהיינו פשוט רגילים, כל אחד מהבית, לכך שבמטבח עומד מקרר גדול ומסיבי.

להשתדרג בקטן

ואז יום אחד, אמיר, שהיה השותף הכי מצחיק שהיה לי אי פעם, אמר לי שהיה לו חלום נפלא שבו הוא ריסק את המקרר המרעיש שלנו לחתיכות. מאוחר יותר, כשישבנו וצפינו בטלוויזיה, דיברנו עם דורון, השותף השלישי, על החלום והוא אמר שזה נשמע לו כמו חלום ששווה להגשים. אחרי שתיקה של כמה שניות, החלפנו מבטים ולא עברו עשר דקות בטרם המקרר כבר לא הרעיש יותר בדירה שלנו.
הורדנו אותו לרחוב ולא עברה שעה, בטרם הוא נאסף על ידי חבורה של עובדים זרים. מה שנקרא – ברוך שפטרנו מעונשו של זה.

איך חיים סטודנטים בלי מקרר קטן?

ביום שאחרי הפרידה, התחלנו לחשוב על אלטרנטיבות למקרר הנוראי ההוא ופתאום הבנו שבעצם אין לנו באמת צורך במקרר כל כך גדול. במשך רוב הזמן המקרר היה ריק כשמקסימום שמנו בו כמה בקבוקי בירה או ארוחות מוכנות שהבאנו מהבית בימי ראשון, כשהיינו חוזרים מההורים. אני הצעתי שנשקול את האפשרות לרכוש מקרר קטן והחבר’ה הסכימו איתי.
שבוע וחצי אחרי השיחה התחדשנו במקרר קומפקטי ומתוק. הצבנו אותו בפינה קטנה במטבח ולא אגזים אם אכתוב לכם שהוא שדרג לנו את החיים בצורה משמעותית! כשרצינו לעשות מסיבה על הגג, היינו מעלים אותו במדרגות בקלות, כשישבנו לראות משחק כדורגל ביחד, הוא עבר אחר כבוד לסלון ומעבר לכך שבניגוד לקודמו בתפקיד, הוא תמיד נראה מלא, הרי שחשבון החשמל שלנו צנח פלאים.
בכל מקרה, אם אתם עתידים לעבור לדירת סטודנטים בקרוב, אני מציע לכם לשקול את האפשרות של רכישת מקרר קטן. לפעמים פשוט אין צורך ביותר מזה.
חזרה לדף הבית: landers.co.il