מקררים כללי, מקררים לרכב

מקרר לרכב עם מדחס? 6 הטעיות הכי גדולות ברכישת מקרר לרכב

6 הטעויות הגדולות בקניית מקרר לרכב

מקרר לרכב מאפשר לכם ליהנות מאוכל טרי ומשקאות צוננים בכל מקום ובכל זמן. זה נותן פיתרון נהדר לשמירה על טריות הקניות האחרונות, ומאפשר לכם להתרענן במהירות אחרי כל אימון בחדר הכושר ומהווה אטרקציה בכל יציאה. עם זאת, ממש כמו בכל רכישה של מוצר חדש, עליכם להכין שיעורי בית ולבחור את המקרר המתאים לצרכים שלכם. להלן כמה מהטעויות הגדולות ביותר ברכישת מקרר לרכב וכל הדרכים להימנע מהן
קריאה מומלצת: מה המשמעות של מקררים כשמדברים על מקררים לרכב?

חוסר התאמה בגודל המכונית

אחד העקרונות הבסיסיים ביותר מאחורי רכישה מוצלחת נוגע להתאמה או אי התאמה בין גודל המקרר לגודל הרכב. לקוחות רבים מעדיפים לרכוש את המקרר הגדול ביותר (כדי לתת להם מספיק שטח אחסון) אך מתעלמים לחלוטין מהעובדה שמקרר כזה יתפוס את מרבית שטח הפנים של הרכב.

עבור מכוניות גדולות כמו ג’יפים ומכוניות נהג רצוי אפילו לבחור בין 15-30 ליטר מקררים, אך עבור מכוניות מיני או מכוניות ספורט עדיף לבחור מקררים צנועים יותר. מקררים של 10-15 ליטר ישתלבו נפלא בכלי רכב כאלה, ויאפשרו לכם לנצל בצורה מיטבית את שטח הפנים של הרכב.

תערובת צבעים שגויה

מקרר לרכב נחשב לפריט פונקציונאלי לכל דבר, אך בשנים האחרונות ראינו מגוון עיצובים וגוונים שיאפשרו לו להיות פריט דקורטיבי גם ברכבכם החדש. הטעות הנפוצה בתחום זה באה לידי ביטוי על ידי שילובי צבעים שגויים והתעלמות מהריפודים, הגוון והמראה הקיים של לוח השעון.

כדי ליצור סינרגיה בין כל האלמנטים הללו, יש לבצע התאמות ורכישה של מקרר שמתאים לסגנון וצבע הרכב שלכם. התאמת צבעים נכונה ושימוש נכון בגוונים שקטים יאפשרו למקרר שלכם להפוך לחלק בלתי נפרד ממראה הרכב ויספק לכם לא רק גאדג’ט חדש ושימושי אלא תוספת מרעננת לויז’ואל הכללי של הרכב.

אי שמירה על איכות המדחס

כמעט בלתי אפשרי להפריז בחשיבות סוג המדחס ואיכותו כשמדברים על מקרר לרכב. מקרר עם מדחס איכותי יבטיח קירור מלא בכל האזורים וגם יאחסן בקלות מוצרים רגישים כמו גלידה או דגים טריים כשחוזרים מהסופרמרקט.

מקרר לרכב עם מדחס בעל סל”ד נמוך או כזה אשר עושה שימוש בטכנולוגיה ישנה יאלץ אתכם לתקן אותו בתדירות גבוהה ולא יגיע לטמפרטורות שאותם אתם מבקשים להשיג. למרות שמערכת הקירור מורכבת מחלקים רבים ואיכות הבידוד של כל מקרר הוא אספקט חשוב בפני עצמו, המנוע והמדחס הם החלקים שיקבעו את עוצמת הקירור ברוב המקרים ויהיו אחראים על תפקוד מיטבי של המקרר גם בעונות הקיץ החמות ביותר.

לא חושבים על הטווח הארוך

רבים חושבים רק על הצורך המיידי שלהם אך לא חושבים כיצד המקרר ישמש אותם בטווח הארוך. זוגות צעירים לדוגמא, לא לוקחים בחשבון את התרחבות המשפחה ובוחרים במקרר קטן במיוחד שאמנם מתאים לצרכים המיידים שלהם אך מתעלם מהצרכים העתידיים של המשפחה החדשה. כמו לפני כל רכישה של מוצר חדש כדאי לקחת בחשבון גם את הדרישות העתידיות ולהעדיף מקרר לרכב שישרת אתכם בצורה האופטימלית גם עם התרחבות המשפחה.

כדאי גם לקחת בחשבון את מידת האחריות, העלות שלה וההיקף שלה. רבים מהיצרנים המובילים מאפשרים לרכוש אחריות מורחבת בתוספת תשלום קטנה ולפעמים כדאי לנצל את ההטבה שמוצעת רק בזמן הרכישה. למרות שמקררים איכותיים אינם מתקלקלים בתדירות גבוהה, לעיתים תיקון אחד עלול לעלות ממש כמו רכישה של אחריות מורחבת למשך מספר שנים.

אי התאמה לסוג המצבר

כדאי לדעת שהדור החדש של המקררים מגיע במבחר של חיבורים ואפשרויות צריכה אנרגטית ולכן חשוב מאוד להתאים אותו לסוג הרכב וליכולות המצבר שלו. אם יש ברשותכם רכב אשר מצריך תחלופה קבועה של המצבר או אשר מערכת החשמל שלו אינה יציבה לאורך זמן, מומלץ ולבחור במקרר אשר דורש וולט נמוך לצורך הפעלתו.

זה לא אומר שתיאלצו להתפשר על איכות המקרר או על יכולת הקירור שלו אלא שתבצעו בירור נוסף בטרם הרכישה ותציינו את דגם הרכב הספציפי שלכם לפני שתבצעו כל קנייה. שימו לב שברוב המקרים עדיף לרכוש מקררים חדשים ולא להתפשר על מקררים מיד שניה משום שלאורך השנים צריכת החשמל של כל מקרר עולה ועלולה להוות גורם לקצרים גם לטובי המצברים.

רכישה של מקרר שלא מתאים לצרכים שלכם

לכל משפחה יש צרכים שונים ולכן אי התאמה בין הצרכים של המשפחה שלכם לסוג המקרר ולאספקטים הטכניים שלו תוביל לבזבוז של מאות ולפעמים גם אלפי שקלים. אם אתם אוהבים לצאת לפיקניקים בחוץ וקמפינג ארוך עם המשפחה המורחבת הוא הדבר הכי חשוב לכם הרי שאתם חייבים ללכת על מקרר לרכב עם מדחס עוצמתי.

קירור בשר ושמירה על טריותו לאורך זמן זו פעולה הדורשת כוח ולכן במקרה כזה רצוי להשקיע עוד קצת ולזכות במקרר שילווה אתכם לאורך שנים. לעומת זאת, אם אתם זקוקים למקרר בכדי לקרר את פחי השתייה שלכם ולספק לכם שתייה מגניבה בסוף כל אימון, אין טעם להשקיע בדגם היקר ביותר שמוצג.

קניית מקרר שאינו מתאים לצרכים שלכם נחשבת לטעות הנפוצה ביותר בתחום זה וכך ככל שתגיעו עם יותר דרישות וידע רב יותר על הצרכים המדויקים שלכם, תוכלו להצליח לרכוש יותר.

ניתן לראות שקניית מקרר לרכב אינה תהליך מסובך, אך בכדי להימנע מטעויות נפוצות, עליכם לקנות מקרר שמתאים לסוג הרכב, העיצוב והצרכים העתידיים של משפחתכם.

יוצא להליכה? לא בלי מקרר לרכב

לשאלות ומידע נוסף צרו קשר: Landers TRADING LTD. .