מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר נייד: כל היתרונות

במהלך העשורים האחרונים המקררים הביתיים הלכו וגדלו בנפחם והלכו והשתכללו מבחינת הפונקציות הרבות שנוספו להם משנה לשנה. אם בעבר המקררים הסטנדרטיים היו בסך הכול קופסת קירור צנועה, הרי שהיום ניתן למצוא בנקל מקררים אדירי ממדים שניתן לחלק למספר אזורי קירור ולקרר בהם אוכל בכמות שמתאימה לגדוד חי"ר ממוצע.

עם זאת, בשנים האחרונות, התפתחה לה מגמה חדשה בתחום המקררים שכיוונה הפוך לחלוטין. אנחנו מתכוונים כמובן למגמת המזעור של המקררים ולתנופה האדירה בפופולאריות של המקררים הניידים. בשלב מסוים מקרר נייד הפל לסמל סטטוס ומעט מאוחר יותר, המקררים הניידים הפכו לנחלת הכלל.

הפריצה הגדולה של המקררים הניידים

הפריצה הגדולה של המקררים הניידים התאפיינה בהורדת מחירים ובתחרות אגרסיבית של היצרנים על לב וארנק הצרכנים. אם בעבר כדי לרכוש מקרר נייד היה צריך להיפרד מסכום כסף שיכול היה להאכיל משפחה ממוצעת למשך חודשיים, הרי שכיום ניתן לרכוש מגוון רחב ביותר של מקררים ניידים בעלות שמספיקה בקושי למילוי של מקרר ממוצע.
למהפך הגדול תרמה הדרישה הגדולה מצד אחד וייעול טכניקות הייצור מצד שני. בסופו של דבר, המרוויחים הגדולים הם כמו תמיד – הצרכנים.

היתרונות של מקררים ניידים

היתרונות של מקררים ניידים רבים ומגוונים. להלן כמה מהם על קצה המזלג:

  • הודות למקררים הקטנים ניתן לצאת לטיולי מחנאות או פיקניקים מבלי לדאוג לצידניות, קרח או קרחומים ועדיין ליהנות מבשר מקורר או בירה צוננת לכל אורך החוויה בחיק הטבע.
  • באמצעות מקררים ניידים ניתן ליהנות מארוחה בגינה מבלי לחזור הביתה כל אימת שהשתייה הקרה נגמרת.
  • מקררים ניידים נוחים מאוד להובלה ולשינוע כך שניתן להעביר אותם מדירה לדירה, מהדירה למשרד (המקררים מתאימים לשימוש משרדי), מהדירה לחיק הטבע ובקלות רבה מאוד.
  • כאשר המקררים הניידים לא נמצאים בשימוש ניתן פשוט לאפסן אותם בבוידעם, במחסן או באחד הארונות הגדולים בבית משום שהם לא תופסים חלל רב.
  • המחירים של המקררים הניידים נמוכים מאוד אך איכות הקירור שלהם לא נופלת מזו של אחיהם הנייחים.
  • באופן כללי ניתן לכתוב כי מדובר על סוג מסוים של מוצר שאף פעם לא ניתן לדעת מתי יתעורר הצורך להשתמש בו, אבל תמיד חשוב להחזיק אחד בהישג יד.

מקרר נייד לרכב

נישה מיוחדת בתחום המקררים הניידים, שאף היא הולכת וצוברת תאוצה לאחרונה, היא המקררים הניידים לרכב. מדובר על מקררים בנפחים משתנים שמקבלים את אספקת החשמל שלהם ישירות מהמצת החשמלי שמשמש גם להטענת טלפונים ניידים. מקרר נייד לרכב הוא מקרר קומפקטי במיוחד וקל משקל המאפשר לקרר תרופות חשובות, בקבוקי שתייה ופריטי מזון מסוימים במקרים בהם יוצאים לטיולים ארוכים.
גם מחירי המקררים הניידים לרכב ירדו מאוד בשנים האחרונות כך שהשדרוג של חווית הנסיעה נמצא כיום בהישג ידם של רוב חובבי האיכות שלא מוכנים לוותר על הדברים הקטנים שהופכים את החיים להרבה יותר גדולים.

לפרטים נוספים, פנו אלינו: landers.co.il.