מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר קטן עם מקפיא

בדרך כלל כשאדם מן הישוב מעוניין לרכוש מקרר קטן, הפרמטר המרכזי שעומד לנגד עיניו הוא מידת הפרקטיות של המוצר. הכוונה היא ליכולת של המקרר לעמוד בדרישות של הרוכש מבחינת יכולת הקירור ונפח האחסון.

מאחר ומקררים קטנים לא מצטיינים בנפח מרשים, הרי שבמקרים רבים הרוכשים מעדיפים לוותר על תא ההקפאה במטרה ליהנות מנפח קירור גדול יותר. עם זאת, ועל כך יעידו רוב המומחים בתחום – מדובר בטעות נפוצה שיש להימנע ממנה. מקרר קטן עם מקפיא עדיף עשרות מונים על מקרר קטן ללא תא הקפאה מסיבות רבות שאת חלקן נביא במאמר זה.

לכל שמחה שתבוא

מבלי להיכנס לפרטים, תא הקפאה הוא מסוג האלמנטים שאין לדעת מתי יתעורר הצורך להשתמש בהם. ישנו מגוון רחב ביותר של מוצרים שחשוב לשמור בהקפאה ובמקרים רבים די בחלל הקפאה צנוע ממדים בשביל למלא את המשימה. כך למשל לא אחת מתעורר הצורך להקפיא שאריות מארוחה גדולה במיוחד, להקפיא בקבוקים של שתייה חריפה כמו למשל וודקה, ייגרמייסטר או עראק וכמובן שאף פעם לא ניתן לדעת מתי יתעורר הצורך בקוביית קרח או שתיים.
לפיכך, מומלץ תמיד להעדיף לרכוש מקרר קטן עם מקפיא על פני מקרר ללא תא הקפאה לכל צרה שלא תבוא, או ליתר דיוק, לכל שמחה שתבוא גם תבוא.

תשכחו כל מה שאתם יודעים על מקררים קטנים עם מקפיא

ישנם רבים שמעדיפים לרכוש מקרר קטן ללא תא הקפאה משום שהם עוד זוכרים שבמקררים הישנים תא ההקפאה נטה להפוך לקטן יותר ויותר עם חלוף השבועות. תופעה זו אכן אפיינה מקררים קטנים רבים בעבר וכל מי שהחזיק ברשותו מקרר מסוג זה יכול להעיד כי החוויה של הפשרת המקפיא אחת לכמה חודשים אינה נעימה כלל וכלל.
החדשות הטובות הן שבמקררים הקטנים המודרניים שמצוידים בתא הקפאה תופעה זו כבר לא מתרחשת. תאי ההקפאה נותרים בדיוק באותו הגודל שבו היו ביום הרכישה ולפיכך התופעה המתסכלת של הצטברות הקרח בתא ההקפאה היא נחלת העבר ותו לא.

כי בסופו של דבר אין יותר מדי הבדל במחיר

במידה ואתם מעדיפים שלא לרכוש מקרר קטן עם תא הקפאה כיוון שאתם חוששים שישנו הבדל משמעותי במחיר בין מקרר קטן ללא תא הקפאה לבין מקרר קטן שמצויד בתא הקפאה, הרשו לנו לבשר לכם שני דברים. האחד הוא שבשנים האחרונות העלות של רכישת מקרר קטן צנחה פלאים והשני הוא שאין הבדל גדול כל כך בין שני המוצרים. לא מאמינים? אנחנו מזמינים אתכם לבדוק זאת בעצמכם.

בנוסף לכך חשוב לציין כי תא ההקפאה במקררים קטנים לא גורם לצריכת החשמל להיות גבוהה יותר באופן משמעותי. אמנם תא ההקפאה במקררים הסטנדרטיים קשור לצריכת חשמל גבוהה יותר, אבל מאחר ובמקררים קטנים תא ההקפאה צנוע ביותר מבחינת הממדים שלו, בסופו של דבר ההפרש בהוצאות החשמל החודשיות זניח לחלוטין.

לפרטים נוספים, פנו אלינו: landers.co.il.