מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מחפשים ​מקררים קומפקטיים? אצלנו תוכלו למצוא!

מקררים קומפקטיים נחשבו עד לא מזמן למוצרי מותרות גרידא. עם זאת, לאור השינויים בהרגלי הצריכה הישראליים ולאור ירידת המחירים המשמעותית של המקררים הקטנים שהיינו עדים לה בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים מן השורה מתגאים במקרר קומפקטי אחד או שניים. במאמר שלפניכם נדון בסוגים השונים של המקררים הקומפקטיים המוצעים כיום לקהל הרחב.

מקרר קומפקטי לרכב

מקרר קומפקטי לרכב הוא מקרר מיוחד שניתן לחבר לשקע המצת ברכב וכך ליהנות משתייה קרה לכל אורך הנסיעה. המקררים לרכב מגיעים במגוון רחב של נפחים והפופולאריות שלהם הולכת ועולה בהתמדה. אין ספק שמדובר על שדרוג משמעותי של חוויית הנסיעה.
מקרר קומפקטי לרכב

מקרר יינות קומפקטי

מדינת ישראל הפכה למעצמה של יינות בוטיק בעשור האחרון והדבר השפיע במידה ניכרת על כמות הרכישות השנתיות של מקררי היין הביתיים. מקררים קומפקטיים לקירור יינות מאפשרים לשמור את היינות הלבנים והאדומים בטמפרטורה המושלמת ביותר עבורם וכך ניתן ליהנות מהיין גם זמן רב לאחר מועד הרכישה מבלי לחשוש מכך שיחמיץ.

מקרר קומפקטי לקירור תרופות

ישנם סוגים מגוונים של תרופות שיש להחזיק בקירור והמקרר הביתי הסטנדרטי בפירוש לא מהווה את סביבת הקירור האידיאלית עבור התרופות השונות כמו למשל אינסולין. תרופות פוריות ועוד. בין היתר הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהטמפרטורה במקרר הביתי לא תמיד מתאימה עבור התרופות השונות ובעובדה שהטמפרטורה במקרר הביתי אינה יציבה.

כמובן שגם מומלץ שלא להחזיק את התרופות באותו החלל שבו מקררים דברי מזון כשהדבר נכון במיוחד עבור בתים עם ילדים קטנים. את המקררים הייעודיים לקירור תרופות ניתן להניח בחדר ההורים, הרחק מהישג ידם של ילדים וכך ליהנות מבטיחות מקסימאלית ומסביבת קירור אופטימאלית.

מקרר קטן לבירות

לא רק תרבות היין הישראלית חוותה תנופה אדירה בשנים האחרונות. גם תעשיית הבירות הישראלית בדגש על בירות הבוטיק הלכה והשתכללה וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של מיני ומיקרו מבשלות שמייצרות בירות מובחרות בכמות מוגבלת. התהודה של התפתחות התעשייה באה לידי ביטוי בין היתר בעלייה בביקוש למקררי הבירות הקומפקטיים הביתיים.
מקררי הבירות הביתיים מתאימים במיוחד עבור חובבי הכדורגל אך באופן עקרוני מומלצים עבור כל מי שאוהב לשבת מול המסך לעת ערב וליהנות מבירה צוננת מבלי לקום מהספה.

מקררים קומפקטיים לחדר השינה

הסוג האחרון שנזכיר במאמר זה הוא מקררים שמזכירים מאוד את המיני ברים שניתן לראות בצימרים ובחדרי מלונות. מקררים אלו מאפשרים לקרר בקבוקי שתייה קרה שהופכים כל יקיצה בשבת קיצית לחוויה מרעננת, לקרר טבלאות שוקולד ללילות הקיץ החמים בהם לא מצליחים להירדם ולקירור של בקבוקוני שתייה חריפה ללילות בהם כל מה שמתחשק זה לחגוג במיטה מבלי לצאת ממנה. דרך אגב, מקררים אלא מתאימים גם בתור מקררים משרדיים!

מקררים קטנים לחדר השינה יוצרים מעין אווירה של צימר והופכים כל חדר שינה לאטרקטיבי יותר ומזמין הרבה יותר.
לפרטים נוספים, פנו אלינו: landers.co.il.