מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקרר קוקה קולה קטן

מקרר קוקה קולה מעוצב וקומפקטי

אם אתם אנשים פרקטיים המאמינים שעיצוב הוא עניין שולי ושלא שווה להשקיע בו יותר מדי אנרגיה, מחשבה או כסף, אז כנראה שהטקסט הזה פשוט לא בשבילכם. לעומת זאת, אם אתם סבורים שהשלמות נמצאת בפרטים הקטנים וש"ממתקי עיניים" הם כל מה שהופך את החיים שלנו לצבעוניים, שמחים וכיפיים יותר, הגעתם למקום הנכון.

לחץ כאן -> לצפייה במקררים הממותגים של לנדרס

אתם מבינים, אני מאמין באמת ובתמים שעיצוב הוא דרך חיים ושבעולם אפור ומשעמם אין שום טעם לחיות. אז לפעמים היופי והאסתטיקה מאפילים אצלי על השימושיות ולפעמים אני מוציא קצת יותר מדי כסף על משהו שפשוט ירים את עיצוב הדירה שלי בכמה רמות, אבל סך הכל אני מצליח לאזן בחיי היומיום בין שני העולמות.

ואם כבר מדברים על איזון בין שימושיות לבין עיצוב, הרשו לי להציג לכם את הרכישה האחרונה שלי – מקרר קוקה קולה קטן. טוב, נו, יכול להיות שמדובר במוצר שבו השימושיות מנגנת כינור שני לעיצוב, אבל בואו לא נהיה קטנוניים, בסדר?

מקרר פחית קולה – קווים לדמותו

מקרר קוקה קולה קטןמקרר פחית קולה הוא מקרר המעוצב כפחית קוקה קולה, אותה פחית אייקונית שרק המחשבה על המראה המיוחד ועל העיצוב המהמם שלה, גורמת כמעט לכל אדם בעולם להעלות ריר ולהיות צמא. מטבע הדברים המקרר מעוצב בצורה כזו המתאימה לאחסון של פחיות מסוגים שונים, אבל תסלחו לי אם אכתוב שיש משהו דיסוננטי מאין כמוהו בקירור של פחיות שאינן מתוצרת חברת קוקה קולה במקרר המעוצב כפחית קוקה קולה, הלא כך?

מדובר במקרר קומפקטי מאוד, כך שניתן אפילו לשאת אותו ממקום למקום, תצרוכת החשמל שלו נמוכה להפליא ומעבר לכך – הוא כמעט ולא משמיע רעשים בזמן הפעולה שלו. בקיצור – מדובר בבן לוויה מושלם לכל חובב עיצוב באשר הוא, בדגש על חובבי קוקה קולה למיניהם.

המתנה המושלמת לאוהבי השטויות הקטנות של החיים

אז בסדר, אתם צודקים – מקרר ייעודי לפחיות קולה זה לא בדיוק הדבר הכי חשוב בחיים ומן הסתם אפשר להסתדר גם בלעדיו. זוהי אולי גם הסיבה שלעניות דעתי לעתים נדירות בלבד אנשים רוכשים את המוצר המדליק הזה לעצמם. עם זאת, אם יש למישהו שאתם מכירים יום הולדת בקרוב, הרי שמדובר במתנה המושלמת.

חשבו על זה לרגע – הרי כל מה שכיף בימי הולדת זה שאתם מקבלים מתנות שלא הייתם קונים לעצמכם, מעין פינוקים שכאלה שפשוט מחכים בסבלנות עד שמישהו אחר ירכוש עבורכם ובשבילכם. בדיוק כאן נכנס לתמונה מקרר פחיות קטן. אם אתם רוצים להשקיע באמת – מלאו אותו מראש בפחיות.

צרו עמנו קשר עוד היום לפרטים והזמנות: landers.co.il