מדריכים וטיפים, מקררים כללי

​מקררים לחנויות – לנדרס

מקררים לחנויות לעבודה מאומצת

בחנויות רבות בימינו ניתן למצוא מקררים מסוגים שונים שנכללים כולם תחת הגדרת המטרייה – מקררים לחנויות. במאמר שלפניכם נדון בהבדלים המרכזיים בין המקררים שמיועדים לשימוש בחנויות לבין המקררים הביתיים או המשרדיים, על מנת שתוכלו להבין מדוע מומלץ לרכוש מקרר ייעודי לחנות ולא להסתפק במקרר שבמקרה הצלחתם להשיג בזול או בחינם.

מקררים לחנויות לנדרס

שקיפות לפני הכול

מאחר והלקוחות או העוברים והשבים צריכים להתרשם מתכולת המקרר, הרי שמקררים לחנויות לרוב מצוידים בדלת שקופה (בדרך כלל מקרר עם דלת זכוכית), בקירות שקופים או במבנה מיוחד נטול דלת. אמנם המקררים הביתיים עברו כברת דרך ארוכה מאוד בעשרות השנים האחרונות אך עדיין מדובר במקררים אטומים. מקררים אטומים שיוצבו בחנויות יחטיאו את המטרה כיוון שהם לא יאפשר לגרות את הדמיון של העוברים והשבים ולא יאפשרו להתרשם מהמלאי, קחו זאת לתשומת לבכם.

נפח עבודת המקרר

בדרך כלל מקררים לחנויות צריכים לעמוד בנפחי עבודה גבוהים יותר בהשוואה למקררים ביתיים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהם נדרשים לספק עוצמת קירור גבוהה יותר, להיפתח ולהיסגר פעמים רבות ובעקבות כך המדחסים שלהם עובדים שעות נוספות. כמו כן, בזמן ספירת מלאי למשל המקררים נשארים פתוחים זמן רב, מה שגורם לצניחת הטמפרטורה ולדרישה גבוהה יותר לכוח קירור.

לאור זאת, המקררים שמיועדים לשימוש בחנויות בדרך כלל מצוידים במערכות קירור גדולות יותר ויעילות יותר בהשוואה למקררים הביתיים. יש לציין שברוב המוחלט של דגמי המקררים המיועדים לשימוש בחנויות, קיימים מנועים או מדחסים שמייצרים רמת רעש גבוהה יותר בהשוואה למערכות שמותקנות במקררים הביתיים וזאת משום שאף אחד לא באמת אמור לישון בעסק.

מיתוג של מוצר או של בית העסק

הבדל משמעותי נוסף בין מקררים לחנויות לבין מקררים ביתיים בא לידי ביטוי ביכולת לעצב את המקרר. מעבר לכך שהפעולה הבסיסית של שני הסוגים זהה (קירור המשקאות, מוצרי המזון או הקוסמטיקה), הרי שמקררים שמוצבים בחנויות ממלאים פונקציה נוספת אותה מן הסתם לא ממלאים המקררים הביתיים וכפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת, מדובר על תחום המיתוג.

מקררים שמוצבים בחנויות יכולים לעבור תהליך של מיתוג בדרכים שונות כשבין היתר מדובר על הדפסה על גבי שטח הפנים של המקרר, על הדבקת מדבקות ממותגות, על עיצוב של המקרר עצמו בצורות שונות בהתאם לצורך ועוד. במקרים מסוימים מיתוג של המקרר יכול להביא לחיסכון בהוצאות התפעול שלו במידה ומצליחים לסגור עסקה עם יצרן של מותג מסוים.

מחיר המקררים

מקררים שמוצבים בחנויות בדרך כלל יקרים יותר בהשוואה למקררים הביתיים וזאת בין היתר כיוון שמדובר על מקררים שהמטרה המרכזית שלהם היא לייצר כסף לבעלים שלהם. בנוסף לכך, מקררים שמוצבים בחנויות בדרך כלל צורכים יותר חשמל ולכן מדובר גם על מקררים שהעלות התפעולית שלהם גבוהה יותר. הבדל נוסף הוא שברוב המקררים שמיועדים להצבה בחנויות אין תא הקפאה וזאת בניגוד למקררים הביתיים.

לחזרה לדף הבית: landers.co.il​

בעל חנות? להלן מקררים שעשויים לעניין אותך: