מדריכים וטיפים, מקררים כללי

איך לבחור מקרר קטן – דגשים חשובים

המקררים הקטנים מציעים מגוון רחב של יתרונות ומתאימים לשלל מצבים וצרכי קירור. בין היתר מדובר במקררים שעלותם נמוכה מאוד, שניתן לשנע בקלות רבה, ובנוסף מדובר במוצרים חשמליים שתצרוכת החשמל שלהם נמוכה מאוד בהשוואה למקררים הסטנדרטיים. במאמר שלפניכם נפרט אודות הדגשים החשובים שיש לתת עליהם את הדעת כאשר רוצים לרכוש מקרר קטן. קריאה נעימה, בהצלחה ותתחדשו!

רמת הרעש
באופן גורף, המקררים הקטנים מייצרים משמעותית פחות רעש בהשוואה למקררים הסטנדרטיים והגדולים. עם זאת, בעיקר כשמדובר במקרר קטן שעתיד להיות ממוקם בדירת חדר או בחדר השינה, ישנה חשיבות עליונה לדאוג לכך שהדגם הנבחר יהיה שקט במיוחד. כיום ניתן לרכוש דגמים מיוחדים של מקררים קטנים המצוידים במערכת בקרה נגד רעידות ורעשים וכן ישנם דגמים המאפשרים לקבוע מראש תכנית הפעלה מסוימת לפיה המדחס יפעל רק בשעות מסוימות לצורך נטרול הרעשים במהלך הלילה למשל.

תא הקפאה – בעד ונגד
אחת הסוגיות החשובות ביותר שיש לתת עליהן את הדעת נוגעת לתא ההקפאה. מצד אחד, אף פעם לא באמת ניתן לדעת מתי תזדקקו לתא ההקפאה וכמובן שתמיד נחמד שיש היכן לאחסן את הגלידה או את המשקאות החריפים שישמחו להימצא בהקפאה דוגמת הוודקה או הערק. מצד שני, המקררים הקטנים בלאו הכי לא מתאפיינים בחלל קירור מרשים במיוחד ולפיכך ייתכן כי מוטב לנצל את מלוא החלל לצורכי הקירור הסטנדרטיים. ההחלטה לכאן או לכאן צריכה להתבצע באופן אישי בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

ממי לקנות מקרר קטן?
מעבר לכך שיש לתת את הדעת למאפיינים הטכניים של המקרר והתאמתם לצרכים שלכם, חשוב ביותר לתת את הדעת גם לגורם ממנו תרכשו את המקרר. באופן כללי מומלץ לתת עדיפות לחברה העוסקת בשיווק של מקררים קטנים ומתמחה בזה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהחברות העוסקות בתחום באופן מקצועי ופרטני, מודעות לכך שהמוניטין שלהן תלוי בשביעות הרצון של הלקוח מהמקרר שרכש ובהתאם לכך המוניטין שלהן מושפע מאיכות המקררים ואיכות השירות הנלווה.

לעומת זאת חברות או חנויות העוסקות בשיווק של מוצרי חשמל מגוונים כמו תנורים ושואבי אבק למשל, לא בהכרח יעמדו באופן מלא מאחורי המקררים הקטנים שהן משווקות באופן ספציפי. כמו כן בדרך כלל עסקים המתמחים בשיווק של מקררים קטנים יוכלו לספק ללקוחותיהם מחירים אטרקטיביים יותר, שירותי תיקונים ואחזקה מקצועיים ובנוסף לכך ברוב המקרים עסקים אלה מחזיקים במלאי מגוון ביותר ובמספיק ידע וניסיון בתחום בשביל לבצע את ההתאמה המושלמת בין צרכי הלקוח לדגם המקרר.

עיצוב המקרר
נכון להיום ישנו מגוון רחב ביותר של מקררים קטנים בעיצובים שונים ומשונים כשבין היתר מדובר במקררים המעוצבים בצורת כדורגל או כדורסל, מקררים קטנים בעיצוב וינטג’ נוסטלגי ועוד. אין ספק שמקררים מעוצבים מהווים יופי של תוספת לכל חלל ותהיה זאת דירת רווקים או משרד מעוצב, אך חשוב לזכור שבדרך כלל מדובר גם במקררים שעלותם גבוהה יותר מהעלות של מקררים בעיצוב סטנדרטי, קחו זאת לתשומת לבכם.