מקררים כללי, מקררים לחדרי אירוח, בתי מלון וצימרים

מקררים קטנים לצימרים ואירוח

המקרר הקטן או ה"מיני בר", הוא ללא ספק אחד מסימני ההיכר הברורים והמובהקים ביותר של חדרי האירוח, הצימרים ובתי המלון.

מקררים לצימרים ואירוח

יש משהו מקסים מאין כמוהו במקררים הקטנים שפשוט זועקים פינוק ונוחות ואין ספק שהם מהווים מרכיבים חשובים במכלול השלם של ההנאה במהלך החופשה. מאחר ומדובר על אלמנט כה חשוב בחוויה, אין ספק בכלל שעל בעל חדרי האירוח או מנהל בית המלון, לתת את הדעת לאיכות המקררים ולזמינות שירותי האחזקה שלהם. על כך ועוד, במאמר שלפניכם.

חשיבות העבודה מול חברה מתמחה
ניתן למצוא מקררים קטנים לחדרי אירוח ובתי מלון בשפע, כשפחות או יותר כל רשת מוצרי חשמל מחזיקה במלאי מספר דגמים של מקררים קטנים מעין אלה. עם זאת, באופן גורף מומלץ שלא לרכוש מקררים קטנים מחברות העוסקות בשיווק כללי של מוצרי חשמל ובמקום זאת לתת עדיפות לחברות המתמחות באופן ספציפי בשיווק מקררים.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שחברה העוסקת באופן בלעדי בשיווק ושירות למקררים, תקפיד הקפדה יתרה על כך שכל לקוח ולקוח יהיה כמה שיותר מרוצה ושבע רצון מהשירות שניתן לו ומהמוצרים שרכש. בנוסף לכך, חברות גדולות העוסקות בשיווק מוצרי חשמל מכל הסוגים, לא תמיד מחזיקות בידע הדרוש ובמלאי המגוון על מנת לבצע את ההתאמה המושלמת בין צרכי הקירור של הלקוח לדגם המושלם עבורו באופן אישי.

ראייה לטווח ארוך
נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון כאשר באים לרכוש מקררים קטנים לחדרי אירוח ובתי מלון נוגעת להמשך הדרך, כלומר לשנים העתידות לבוא אחרי הרכישה. במילים אחרות, חשוב להבין כי מדובר במקררים שעתידים לעמוד בעומסי עבודה כבדים שכן הם מיועדים לשימוש מסחרי. אי לכך, הם צפויים לסבול מבלאי רב ואין זה מן הנמנע שיזדקקו מעת לעת לתיקונים או עבודות תחזוקה כאלו ואחרות.

לאור כל זאת, מומלץ תמיד לבחור לעבוד מול חברה המספקת שירותי תיקונים ואחזקה בטווחי זמן קצרצרים, המודעת לצרכים של בעלי עסקים בתחום האירוח. ההמלצה היא להימנע מלעבוד מול שתי חברות (חברה משווקת וחברת שירותי אחזקה או תיקונים למקררים קטנים) ולתת עדיפות לעבודה מול חברה אחת המספקת שירות מקיף וכולל. גם כאן, ברור לכל כי החברה המשווקת תשאף לדאוג לשביעות רצון הלקוחות לכל אורך הדרך, מה שמבטיח מראש איכות גבוהה של מקררים.

הכינו שיעורי בית
לסיום נמליץ לכם להכין שיעורי בית כמו שצריך לפני שתיגשו למעמד הרכישה של המקררים הקטנים. הכוונה היא לכך שמומלץ מאוד לערוך סקר שוק מקיף ככל האפשר, להשוות מחירים של דגמים שונים, ללמוד על הדגמים השונים ורק לאחר מכן לפנות לחברות המשווקות. כך להימנע מרכישה של מקררים שאינם מתאימים עבורכם ועבור הצרכים שלכם או מרכישה של מקררים במחירים מופקעים, שאינם עומדים בקנה אחד עם מצב השוק הנוכחי. בהצלחה!