מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מקררים קטנים לאירועים בשטח שניתן להפעיל בעזרת גנרטור

ישנן לא מעט דרכים בהן ניתן להפיק אירועים בשטח וזהו בהחלט עולם שהפך פופולארי מאוד בשנים האחרונות. כך לדוגמה ישנם אירועים צנועים בהם האורחים מתבקשים להביא את המנות בעצמם, ישנם אירועים המבוססים על טהרת הבשר, בהם הסלטים מנגנים כינור שני לגריל האימתני שעובד ללא הפסקה, ישנם אירועים מושקעים הנמשכים מספר ימים וישנם אירועי שטח קצרים, הנמשכים מספר שעות בלבד ומסתיימים עם רדת החשיכה.

מקררים קטנים לאירועים בשטחעם זאת, ישנה דרך אחת שבה ניתן לשדרג כל אירוע שטח באשר הוא – רכישת מקררים קטנים לאירועים בשטח, שניתן להפעיל בעזרת גנרטור. במאמר שלפניכם נפרט אודות היתרונות המרכזיים של מקררים אלו ועל האופן שבו הם יכולים לשדרג את האירוע הבא שלכם.

הקץ לצידניות

אם אתם נוהגים להפיק מפעם לפעם אירוע בשטח, אנחנו סבורים שיש באמתחתכם לפחות צידנית אחת ושאתם כבר יודעים טוב מאוד היכן ניתן לרכוש שקיות קרח בזול או קרחומים רב פעמיים. בנוסף לכך, אין לנו ספק בכלל שאתם מודעים לרמת הסרבול הגבוהה הכרוכה בתפעול הצידניות. אם כל זה נשמע לכם מוכר, נראה שהגיע הזמן להשתדרג עם פיתוח פשוט אך חכם מאין כמוהו – מקרר קטן שניתן להפעיל בשטח באמצעות גנרטור.
בזמן הנסיעה למקום שבו עתיד להתקיים האירוע ניתן לחבר את המקרר לשקע המצת ברכב (מידע נוסף על מקררים לרכב). באופן כללי, מוצרי המזון והמשקאות יישארו קרירים כמה שעות גם ללא חיבור לחשמל, שכן המקררים המודרניים מורכבים מחומרים בעלי יכולת בידוד גבוהה. לאחר מכן, כשתגיעו לשטח, כל שיהיה עליכם לעשות זה לחבר את המקרר לגנרטור, להפעיל את הגנרטור, לשלוף בקבוק בירה קר ולנוח. נשמע מושלם, לא?

נוחות מרבית

בדרך כלל כדי לשמור על בקבוקי הבירה קרים בשטח, יש לעבוד קשה, לחפור בור עמוק, להטמין בו מכלי פלסטיק גדולים, לשנע קרח מתחנת הדלק הקרובה ולדאוג לאטום את המכלים הגדולים בקפדנות על מנת למנוע את בריחת הקור. בנוסף לכך בדרך כלל מדובר על מתקנים מאולתרים שלא מאפשרים גישה נוחה לבקבוקים ולפחיות בלשון המעטה. אז נכון, יש משהו נחמד באלתור בשטח, אבל אם אתם מרגישים שאלתרתם די, נראה כי הגיע הזמן להתחדש במקרר קטן לאירועים בשטח שניתן להפעיל בעזרת גנרטור.
באופן כזה במקום להסתמך על צידנית לא נוחה, לשנע קרח ולשמור בצורה אובססיבית על כך שמכסה הצידנית יישאר סגור, ניתן פשוט לפתוח את דלת המקרר, לשלוף מה שצריך, לסגור את הדלת ובא לציון גואל.

האופן שבו אתם מתייחסים לאירוע

בסופו של דבר האופן שבו אתם מתייחסים לאירוע שאתם מפיקים, הוא האופן שיכתיב את אופיו של האירוע, את הרושם שהאירוע ייצור בעיני המוזמנים והאורחים ואת ההתנהלות הכללית שלו. אי לכך, אם מתחשק לכם להפיק אירוע איכותי ומתוקתק, כלומר אירוע שבו הכל עובד כמו שצריך ולכל אלמנט יש את הייעוד והתפקיד שלו, אל לכם להתפשר על פחות ממקררים קטנים לאירועים בשטח, שניתן להפעיל בעזרת גנרטור, קחו זאת לתשומת לבכם.

לשאלות נוספות ופרטים נוספים, פנו אלינו: landers.co.il.