מקררים כללי, מקררים לעסק

האם כדאי לרכוש מיני בר לעסק

האם כדאי לרכוש מיני בר לעסק?

אם אתם קוראים את הטקסט הבא, אתם שוקלים, כנראה, רכישת מיני בר לעסק שלכם. כמו ברכישת מקרר משפחתי, או כל מוצר בקנה מידה דומה, גם כשמדובר במיני בר עסקי, כדאי לשקול בקפידה את אמות המידה לקנייה, שלפיהן תוכלו למצוא את המוצר המושלם עבורכם. מחירו של מיני בר לעסק אינו שונה בהרבה ממחירי מקררים רגילים גדולים ובמקרים מסוימים, אף עולה עליהם. הכל תלוי באיכות, היצרן, הגודל והפונקציונליות של המיני בר.

לקטלוג מקררי המיני בר שלנו, לחץ כאן.

האם כדאי לרכוש מיני בר לעסק

גם אם התקציב העסקי בשמיים ו"כסף" איננה מילה גסה עבור הבוס, עדיין חשוב לוודא שהקנייה נחוצה לעסק. לא רצוי הוא, שמשמעותם של שפע המזומנים תתבטא ברכישה אימפולסיבית, מיותרת וחסרת הגיון, אלא אם כן, המטרה שלכם היא פשיטת רגל בהקדם האפשרי. בהחלט לא כדאי לגלות אחרי הקנייה, שלהשקעה החדשה אין בעצם שימוש, ושהיה כדאי להשקיע במוצר שונה לחלוטין. כדי להקל עליכם את תהליך ההחלטה, אספנו עבורכם רעיונות ועצות בתקווה שאלה, יסייעו לכם לגבש דעה.

סוגי מיני ברים

  • מיני בר – מיני מקרר במידות הקטנות במיוחד. מתאים לשמש כמקרר במשרד הביתי, לקירור כמות קטנה של פחיות משקה קל, חלב לקפה של הבוקר, מספר פירות וכד’.
  • מיני מקרר לרכב – מקרר קטן אשר ניתן לחבר לשקע המצית של הרכב. יעיל במיוחד בפיקניקים רומנטיים, בטיולים בחיק הטבע וכד'.
  • מיני מקרר נייד לתרופות – מקרר קומפקטי אידיאלי לרופאים היוצאים לביקורי בית, וטרינרים, ולאנשים היוצאים לנסיעות ארוכות או טיסות ונזקקים לתרופות הדורשות קירור (כאינסולין).

למי מתאים מיני בר לעסק?

אם החלטתם שמיני בר לעסק הוא מה שאתם צריכים, ועוד לפני שתתחילו בסקר שווקים נמרץ, כדאי לבדוק אם ההחלטה שלכם נכונה. רוב בתי העסק והמשרדים נוהגים לרכוש מקרר בגודל רגיל ומשפחתי, אך קיימות גם סיבות שבגללן זקוק בית עסק דווקא למקרר קטן:

עניין של מקום – הרבה בתי עסק מצליחים, תופסים מקום פיזי קטן מאד. לא משנה אם זו חנות הממוקמת במרכז קניות, משרד לעיצוב גרפי בו צוות העובדים קטן, או אפילו במקומות בהם המשרד גדול, – אבל המטבחון מזכיר קופסת סרדינים בגודלו, בכל אחד מהמקרים האלה אין מקום למקרר רגיל. הפתרון במקרה הזה הוא אכן מיני בר, שגם אם לא יכיל את כמות המזון המאכילה את חטיבת גולני בשלמותה, יספיק בהחלט לשתייה קלה, לכריך של רונית וליוגורט של רווית.

התחלה צנועה – עסק עצמאי "חדש מהניילונים", חושש בדרך כלל מהתחייבויות גדולות מדי, אבל לא כל פעם שמדברים על התחייבות, מתכוונים דווקא להשקעה הכלכלית. בעליו של עסק שעדיין לא התגבש והתייצב, ימנע מלהשקיע בפריט יקר ערך שיתגלה כמיותר, אם העסק לא יתפתח בצורה הרצויה. אם למשל (חס וחלילה) הסתבר שהסטארט אפ המדהים אינו מושך משקיעים ואנו נאלצים לוותר על הרעיון ולסגור אותו, לפחות לא ניתקע עם מקרר חדש, אשר לו נאלץ למצוא מקום בדירת הסטודיו, ליד המקרר שכבר קיים שם. במקרה כזה, מיני בר הוא פתרון אידיאלי.

יצירת תדמית – בתי עסק מבוססים, כאלה שהביטוי "הוצאה כלכלית" אינו גורם לבעליהם לקמטים במצח ולדפיקות לב מוגברות, ממוקמים בדרך כלל במשרדים רחבי ידיים הכוללים מטבח המצויד בכל טוב. מן הסתם, קיים שם מקרר גדול וחדיש. המיני בר החדש והמעוצב, מיועד עבור המשרד הפינתי של בעל העסק. שם, ישרת המיני בר את האורחים הפרטיים והעסקיים המגיעים לפגישות, כמו גם את הבוס עצמו, שלא יצטרך לכתת את רגליו עד למטבח כדי למזוג לעצמו שתייה קלה צוננת. ספקים, לקוחות ושותפים עסקיים אפשריים המגיעים לפגישת עסקים, יתרשמו מעובדת קיומו של המיני בר, שיעביר להם חזק וברור את המסר שגורס כי "מדובר בעסק מצליח ומבוסס ביותר, עובדה שיש להם כסף להשקיע במיני בר, גם כאשר הוא נחשב למותרות".

מיני בר הוא כל מה שצריך – בתי עסק רבים הממוקמים במרכזם של אזורי תעשייה הומים, מוקפים בדרך כלל בשפע אפשרויות לכל סוג ארוחה אפשרי. כמות מסעדות הגורמה, ברי הסלטים, מסעדות הפועלים, דוכני המיצים הטריים ועמדות הפלאפל המצויים ברבים ממרכזי העסקים העירוניים בארץ, גורמת למשוטט באזור לחשד סביר שישראלים אוהבים (מאד) לאכול. רגע אחד, בעצם, זה נכון לחלוטין. משרדים המצויים בלבה של סביבת האכלה הומה שכזו, נוהגים לסגור עסקאות האכלה עבור עובדי המשרד, שלא צריכים לטרוח ולהכין כריך עם גבנ"צ מדי בוקר. במקום הכריך, רוכשים העובדים מהמשרד קופוני אוכל המתאימים למסעדות איתם נחתמה העסקה, במחירים שלא יכולים היו להשיג באופן פרטני. המחירים המסוכמים בגדר העסקה זולים מלכתחילה ואחוז נוסף מהמחיר ממומן על ידי המשרד עצמו. כך זוכים העובדים לארוחת זולה, מלאה ועשירה כל יום. משרד כזה אינו זקוק למקרר גדול. לא שלא קיים ברבים מהמקומות מקרר גדול ממילא, אבל אם מדובר בעסק שהחליט כשיגרה לעבוד עם קופוני מזון, רמת הנחיצות של מקרר יורדת פלאים. לשתייה הקרה מספיק מיני בר איכותי.

חיי מדף ארוכים

אם אתם מזהים את בית העסק שלכם בקטגוריות המפורטות לעיל, מיני בר לעסק יהווה קנייה נכונה ונבונה עבורכם. עדיין, ישנם עוד כמה שיקולים שכדאי לחשוב עליהם לפני ההחלטה הסופית. למשל, לקיחת העתיד בחשבון – ייתכן ומיני בר הינו הפתרון האידיאלי כרגע, אבל זה לא אומר שתצטרכו אותו לטווח ארוך. אם יש לכם ספק בנחיצות של מיני בר לעסק לטווח הרחוק יותר, הימנעו מלרכוש אותו.

אם, לדוגמא, המשרד שלכם מתרחב ואתם מתכוונים להעסיק כוח אדם גדול יותר, או שאתם מתכננים, ממילא, לעבור למשרדים גדולים יותר באזור אחר, או שהעסקה עם המסעדות באזור מתגלה כלא משתלמת – כל אלה הינן סיבות להימנע מלרכוש מיני בר ולשקול קניית מקרר רגיל, או, לפחות לדחות את ההחלטה בעניין, עד שתדעו בוודאות מה קורה עם העסק שלכם. כמו כל רכישה גדולה, גם מיני בר צריך להיות שימושי באמת, כדי להפוך את ההשקעה לכדאית.

למידע נוסף והזמנות, פנו אלינו, לנדרס טריידינג בע"מ.