מדריכים וטיפים, מקררים כללי

המלצות למקרר דירת סטודנטים

המלצות למקרר דירת סטודנטים

מרביתם של הסטודנטים בארץ מתגוררים בדירות שכורות, או לחילופין במעונות הסמוכים למוסד האקדמי בו הם לומדים. והאמת היא, שלרוב לא מדובר בדירות פאר, ועדיין היא אמורה להיות מצוידת בכל הציוד האלמנטרי, בכדי לאפשר לסטודנטים נוחות ואיכות חיים כמה שיותר גבוהה, ישנן דירות להשכרה עם כל הציוד הנדרש, אך ברוב הפעמים הסטודנטים יאלצו לסדר את הדירה בעצמם, לרכוש ריהוט, מכשירים חשמליים וכדומה.
המלצות למקרר דירת סטודנטים

עיצוב דירה קטנה

למרות שאין מדובר בדירה בה הסטודנט ימשיך להתגורר לאורך זמן, לא מעט מהם עדיין יעדיפו להתגורר בדירה מעוצבת, ולשם כך הם משקיעים כספים, בהתאם לתקציב העומד לרשותם. מכיוון שמדובר לרוב בדירות קטנות ובהתאם לכך החללים, גם המטבח אינו יוצא דופן, ואין מה לצפות שהוא יהיה רחב ידיים. לכן מקררים קטנים וקומפקטיים מבוקשים ביותר ע”י סטודנטים, שרוב שעות היום אינם נמצאים בדירה, בין אם זה בגלל לימודים או עבודה.

נפח

מקררים קטנים המיועדים לסטודנטים, יהיו בעלי נפח קטן, החל מארבעים ליטר. בשל סיבה זו, הם מתאימים לעוד מקומות – למשל משרדים. במטבח בו יש די ויותר מקום, ניתן למקם שני מקררים גם יחד, אחד בעל נפח גדול יותר, והשני מקרר סטודנטים קומפקטי וקטן. הרי ברוב הדירות לא גר רק דייר אחד, אלא יש לו שותפים נוספים. למרות שמדובר במקרר המשני, עדיין יש לבדוק אותו היטב ואם יש בו די ויותר מקום למצרכים, משקאות וכו’. לרוב במקררים הקטנים יותר, המקפיא פחות עוצמתי.

הוראות חשובות

בדומה לשאר המקררים, גם זה אמור להימצא במרחק של כמה ס”מ מהקיר, בדקו לפני כן את כיוון הדלתות בכדי שלא תתקשו לפתוח אותן, ומכיוון שסטודנטים חייבים להיות מרוכזים בלימודים ככל האפשר, יש לתת עדיפות למקררים שקטים.

מקרר סטודנטים קטן, איננו דומה למקרר סטנדרטי

במקררי סטודנטים, אין יותר מידי מקום לאחסון מוצרי מזון, לכן חשוב שהמוצרים יהיו מסודרים בצורה פונקציונאלית. טרם רכישת המקרר, בדקו עד כמה הוא נוח לשימוש, האם יש לו מדפים מקובעים או נשלפים, והאם אין כל קושי לנקותו. חשוב ביותר שיהיה זה מקרר נוח לשימוש.

מחירים אטרקטיביים

מן הסתם, מקררים קטנים אלה, הינם זולים יותר בהשוואה למקרר סטנדרטי, ולכן לא מעט סטודנטים יכולים להרשות לעצמם לרכוש מקרר חדש לחלוטין. יש להקפיד ולוודא שהוא מיוצר ע”י חברה מוכרת ובעלת מוניטין. אולם, אין זה די לרכוש מקרר במחיר אטרקטיבי, יש לבדוק את הצריכה האנרגטית, זה יתבטא בחשבון החשמל הבא. רצוי כמובן לרכוש מקרר בעל צריכה אנרגטית נמוכה, המסומנת באות A.

חשיבות המקרר בדירת סטודנטים

אין ספק כי מקרר הוא מוצר שלא ניתן להסתדר בלעדיו, על אחת כמה וכמה במדינה חמה כמו ישראל בה אחסון אוכל בטמפרטורה גבוהה מידי, עלול להרוס את המזון, וכמובן שרמת הטריות יורדת. סטודנטים הם קהל יעד אידיאלי לרכישת מקררים קטנים, בהם הם מאחסנים את המזון ואולי סירים (קטנים…) ששלחה להם אמא. כאשר הם מגיעים הביתה לאחר יום לימודים מפרך, כל שירצו הוא להוציא מהמקרר אוכל מוכן, כי למי מהם יש את הזמן והפנאי לעמוד במטבח ולבשל?

כבר יש בדירה מקרר גדול?

כמובן, ישנן דירות סטודנטים מרוהטות ומצוידות, וייתכן מאוד שתמצאו במטבח מקרר גדול, רעשני, בעל צריכה אנרגטית גבוהה, ולא תמיד הוא מתפקד כנדרש. זהו הזמן לרכוש מקרר סטודנטים קטן.

הוא פונקציונאלי, וישנו יתרון נוסף – מכיוון שהוא יחסית קל משקל, אפשר להעבירו ממקום למקום. למשל, אם יש לכם דירה עם מרפסת או חצר ומגיעים אורחים לביקור, אפשר להעביר את המקרר למקום המפגש. כך תוכלו להוציא בקלות משקאות או כל דבר אחר, מבלי לרוץ כל רגע למטבח.

מקרר קטן חדש או מקרר סטנדרטי משומש?

בדומה לרכב שאיננו חדש, עלולות לצוץ בעיות שונות עם מקרר ישן, וכמובן עלות התיקונים איננה זולה. עדיף לרכוש מקרר קטן וחדש, לפעמים עלותו נמוכה יותר מעלות התיקונים, ואתם תוכלו לישון בראש שקט. קיים גם אפקט פסיכולוגי – מרבית הסטודנטים אינם משופעים במזומנים, אולם מקרר קטן תמיד יראה מלא.

המוצר האולטימטיבי לסטודנטים

כל המקררים הקטנים כאחד, הם בעלי נפח של בין 200-40 ליטר ואולי אף יותר, והם המקררים המושלמים לדירות סטודנטים. כפי שנאמר, זוהי לא אוכלוסייה שנוהגת לעמול במטבח ולבשל ארוחות מתוחכמות. כאשר הם מגיעים הביתה רעבים, הם פשוט רוצים לפתוח את המקרר ולמצוא אוכל מוכן שישביע אותם, אלה הם לא התנאים הקיימים בבית ההורים. גם אם הסטודנט הוא שף חובבן, לא בטוח שיוכל לאחסן סירים גדולי ממדים במקרר, אז הנה לכם תירוץ טוב להתפטר ממלאכת הבישול. המזון נשמר היטב במקרר והוא טרי.

פונקציונאליות

כמובן אין לשכוח, מקררים קטנים אינם זוללי חשמל, פרמטר חשוב בקרב הסטודנטים, קל מאוד לנקות אותם ולהימנע מהצטברות לכלוך, ובשל הקומפקטיות שלהם, ימצא להם מקום בכל דירת סטודנטים באשר היא, אפילו במטבחים קטנים במיוחד.

התחלקו בעלות עם השותפים

ישנם אנשים אשר ירצו להתחדש במקרר חדש למטבח, אולם לא תמיד עומד לרשותם תקציב כספי גבוה דיו, והם יאלצו לרכוש מקרר משומש. לא כך באשר למקררי סטודנטים. מכיוון שמחירם איננו גבוה, ואם ישנם כמה שותפים בדירה הם יכולים להתחלק בעלות ולרכוש מקרר חדש לחלוטין אשר יבטיח אמינות ואיכות, וכמובן רצוי לבדוק מיהו היצרן, יש לתת קדימות ליצרנים בעלי שם. בנוסף, כאשר רוכשים אותו חדש, מקבלים גם אחריות.

לסיכום

מקרר סטודנטים הוא אידאלי לחבר’ה צעירים שמבלים את רוב זמנם בלימודים. מקררים אלה מתאימים גם למשרדים וגם לרווקים ורווקות שעדיין לא נשואים ואין להם ילדים.

לקבלת פרטים נוספים על דגמים שונים של מקררים קטנים ולהתעניינות בנוגע לאפשרות הרכישה של מיני מקרר חדש, צרו קשר עם אנשי המקצוע המומחים של חברת לנדרס טריידינג בע”מ בטלפון מספר 072-3728388. חברת לנדרס טריידינג מובילה את שוק המקררים בישראל כבר יותר משלושה עשורים ותשמח להתאים לך את המקרר המושלם עבורך.