מדריכים וטיפים, מקררים כללי

עסקים שזקוקים למקררים קטנים

מקרים למשרד ובית

עסקים שזקוקים למקררים קטנים

כאשר מדובר בעסקים ומקררים, האפשרויות הינן רבות. אמנם לא מעט בתי עסק רוכשים מקררים גדולים, אולם ישנם עסקים שכלל אינם נדרשים למקרר גדול, אלא למקררים קומפקטיים, בעלי עיצוב מרשים, וניתן גם לבחור מבין כמה צבעים, מה שהופך את המקרר, לא רק למכשיר חשמלי פונקציונאלי, שכל ייעודו הוא לקרר, מקררים קטנים יכולים להיות גם פריט עיצובי לכל דבר ועניין.
עסקים שזקוקים למקררים קטנים

לאילו עסקים מתאים מקרר קטן?

עסקים הזקוקים למקררים קטנים, לרוב יהיו משרדים, או בית עסק קטן. כמובן, לפני רכישת מקרר שכזה, יש לשקול היטב ולהתייחס לעוד פרמטרים – מספר העובדים בבית העסק והאם המגמה היא להתפתח ולגדול. כמו כן, עליכם לבדוק אם במקרר יש די ויותר מקום לשתייה קרה, גם עניין זה תלוי במספר העובדים והלקוחות. בנוסף, קיים שיקול אחר. בלא מעט מקומות עבודה, כולל משרדים, עובדי המקום נוהגים להביא מהבית אוכל, וכמובן שהם ירצו לאחסנו במקרר, במקרים הללו, יש לרכוש מקרר גדול יותר.

עם זאת, יש להתייחס לגודלו של החלל, הרי לא נרצה לרכוש מקרר גדול ודומיננטי מידי במראהו. לכן, קודם מצאו היכן בדיוק תוכלו למקם אותו, ורצוי שהוא יהיה כמה שיותר נגיש לעובדים.

מה כדאי לבדוק?

לפני שרוכשים מקרר לבית עסק, יש לבדוק כמה פרטים מהותיים. מן הסתם, מחירו של מקרר קטן יהיה זול בהשוואה למקרר גדול, אולם בסופו של דבר, יתכן כי הוא צורך הרבה מאוד חשמל, מה שבעצם הופך את כל העניין ללא משתלם. כיצד תדעו כמה חשמל הוא צורך?

בדקו דירוג אנרגטי. כמובן שחשוב גם להתייחס למראה המקרר, האם הוא יתאים למשרד? זוהי בהחלט נקודה חשובה, לא לשלב מקרר כפריט מנוכר וזר שאיננו קשור לעיצוב החלל. כאמור כיום בהחלט ניתן לרכוש מקררים קטנים במגוון עיצובים, חלקם מפתיעים ומקוריים. וישנם גם מקררים קטנים לעסקים בסגנון וינטג’, מה שמעיד על טעמו המשובח והמקורי של בעלי בית העסק.

נושאים אחרים שיש להתייחס אליהם

עוד דברים שרצוי לבדוק – האם המקרר הוא שקט או שניתן לשמוע היטב את פעילותו. כמובן שרצוי לרכוש מקרר שקט, עניין זה קשור למדחס. בנוסף, חשוב לבדוק האם קיים ווסת מעלות, תאורה, וככלל, לברר היטב את נתוניו, על מנת לבצע את הרכישה הנכונה ביותר מבחינתכם.

אילו עוד עסקים נוספים זקוקים למקררים קומפקטיים?

ובכן, אין מדובר רק במשרדים או בתי עסק קטנים. ישנם עוד לקוחות הזקוקים למקרר קטן. למשל בתי מלון. אלה נוהגים להציב בחדרים מקרר קטן ובו מאחסנים משקאות לאורחים, כיבוד או פינוקים אחרים. גם כל מי שיש לו צימר, והוא מעוניין לספק לאורחיו את מלוא הנוחות, מקררים קטנים הם הפתרון. הם אינם תופסים מקום בצימר, הם פונקציונליים, וכמובן תורמים לסגנון העיצוב השולט בחלל.

מקררים קטנים גם לבתים פרטיים

רוב צרכני המקררים הקטנים, הם עסקים, אולם אולי תתפלאו לדעת, לא כל אחד זקוק למקרר ענק עמוס לעייפה באוכל ומשקאות, רחב ובעל שתי דלתות. אלה הם המקררים אותם הישראלים מעדיפים במיוחד. אולם ישנם גם בתים בהם מתגורר רק דייר אחד, או למשל מעונות סטודנטים, במקומות אלה מומלץ לרכוש מקרר קטן שאיננו תופס יותר מידי מקום במרחב, אך יש בו די ויותר מקום לאחסון.

היכן רוכשים?

תמיד מומלץ לפנות לחברה מוכרת וידועה, כזו המוכרת מקררים קטנים המיוצרים ע”י מיטב חברות המותג העולמיות. בית עסק גדול ואמין בו מגוון רב של מקררים מכל הסוגים. ככל שההיצע רחב יותר, כך בהתאם גם חופש הבחירה. וכמובן הנושא גם קשור לעלותו של המקרר. רק בבית עסק גדול באמת, תוכלו למצוא מבחר מקררים קטנים בהתאם לתקציב הכספי העומד לרשותכם. חנות מקצועית, מעסיקה עובדים הבקיאים היטב בנושא, הם תמיד יוכלו לייעץ לכם באשר לבחירת המקרר, יספקו לכם פרטים הכרחיים כמו נתונים טכניים, ישאלו אתכם לאיזו מטרה אתם זקוקים למקרר קטן, וכך ההתאמה תהיה טובה יותר.

מן הסתם, כל המקררים הם בעלי תו תקן. לבסוף, בית עסק מוכר, אשר שמו הולך לפניו, יעניק לכם אחריות, מה שיאפשר לכם לישון בשקט בלילה. כך תדעו שבכל מקרה בו מופיעה בעיה או תקלה, יש אל מי לפנות.

האם מקררים קטנים פחות איכותיים מהגדולים?

בהחלט לא. אמנם, הם קטנים, אבל מתנהגים ממש כמו הגדולים. הם מקררים מצוין, הטמפרטורה שלהם מווסתת, מעוצבים להפליא, בעלי תאורה פנימית ונוחים לשימוש. אפשר גם למצוא מקררים להם תא הקפאה קטן, כל האפשרויות פתוחות.

יתרונותיו של מקרר קומפקטי

אם אתם מחפשים מקרר שתיה, גם כאן, ההיצע הוא נכבד. קיימים מקררים קומפקטיים יחסית, מקרר עם נפח קטן שמתאים לדרישותיכם ולתקציב הכספי העומד לרשותכם. היתרון המרכזי של מקרר שתיה קטן – הוא לא תופס יותר מידי נפח וקל לשלב אותו עם שאר האלמנטים בחלל. כך לדוגמא אם הדלפק בעסק שלכם קטן, מקרר שתיה גדול ייצור בעיה. לעומת זאת, מקרר קטן יהווה פתרון מצוין. מקרר קטן יכול גם בחלק מן המקרים לעמוד על שולחן או דלפק ולאו דווקא על הרצפה.

מקרר המתאים למטרות נוספות

מקררים קטנים הינם אידיאליים לבתי מלון, אפילו בתים פרטיים, משרדים, צימרים, בתי הארחה ועוד. אולם למקרר קטן שימושים נוספים. זהו המקרר האידיאלי לכל מי שיש לו חצר פרטית, הוא נועד לאירוח אורחים.

אין שום צורך לתזז בין המקרר לגינה, הוא פשוט נמצא במקום הנכון! כך כל אורח יוכל להוציא מהמקרר את המשקה בו הוא חושק. זהו מקרר מעולה לאחסון בירות למשל. כל חווית האירוח משתנה לחלוטין. האורחים ירגישו שאינם מטרידים את המארח, וכך לו יהיה יותר זמן להקדיש להם. למעט זאת, לא מעט בעלי רכבים, מעוניינים לרכוש מקרר קטן, כך ניתן לאחסן משקאות לדרך, לדאוג שהנוסעים ישתו מספיק, מקרר שכזה מיועד במיוחד למי שנדרש מידי יום לנסיעות ארוכות.

לשאלות נוספות ופרטים נוספים, פנו אלינו: לנדרס טריידינג בע”מ.

כתבות מומלצות