מדריכים וטיפים, מקררים כללי

כל הסיבות לבחור מקרר עם דלת שקופה

כל הסיבות לבחור מקרר עם דלת שקופה

עד לא מזמן, היינו מורגלים לראות מקרר עם דלת שקופה בכל מיני מקומות ציבוריים, למשל בפיצריות, מרכולים, קונדיטוריות ועוד. אולם מקררים עם דלת שקופה הפכו להיות טרנד לוהט גם במטבחים הביתיים.
מקרר משקאות עם דלת זכוכית

מקרר שקוף בבית

אמנם מדובר בטרנד חדש מידי, לא בטוח שכולם מכירים אותו, אלא שמקרר הוא חלק אינטגרלי ממערך עיצוב הבית בכלל והמטבח בפרט. אלה הם אנשים שרוצים ליצור טוויסט ייחודי, ומעדיפים פריטים שאינם סטנדרטיים, מקררים בעלי מראה ייחודי שהושקעה בהם מחשבה רבה לפני תכנונם ועיצובם. אם אתם באמת מתכוונים לרכוש מקרר עם דלת שקופה, צפו לכך שהוא יזכה להרבה קריאות התפעלות, הוא מוסיף נופח מיוחד למטבח, ונראה נפלא.

מקררים כפריט עיצובי

בימים עברו התייחסנו למקרר, כעוד מכשיר חשמלי פונקציונאלי והכרחי במטבח. המראה מסתבר, לא היה הדבר החשוב ביותר, מה שכן היה חשוב – שהמקרר יעבוד כפי שצריך ולאורך זמן. גם לא היה מבחר של מקררים ביניהם ניתן לבחור, רובם נראו כה דומים אחד לשני וחסרי ייחודיות. כיום, קיים מגוון עצום של מקררים, בעיצובים, גדלים, דגמים וגוונים שונים, כך פשוט יותר להתאים למטבח מקרר. בנוסף, המקררים של היום מתקדמים יותר מאי פעם.

לא רק למטבח

אם ברצונכם לרכוש מקרר בו תאחסנו רק משקאות, המאפשר ניוד ממקום למקום ברחבי הבית, ואף מחוצה לו, למשל לחצר הפרטית, זה מצוין כאשר מגיעים אורחים, ולכן אין צורך יותר לקום שוב ולגשת למקרר על מנת לכבד את האורחים בבירה טובה, הכל נמצא בסמוך אליכם. לא פחות חשוב, מקררים אלה הם בעלי גלגלים.

כמה יתרונות משמעותיים

חשוב להכיר את יתרונותיו של מקרר עם דלת שקופה, הוא לא רק פריט עיצובי במטבח, מה שמצביע על טעמו הנועז של בעל הבית, זה שמוכן לשבור מוסכמות. אולם, למעט זאת, אלה הם מקררים אשר באמצעותם ניתן לחסוך בחשמל, אין צורך כל העת לפתוח את הדלת, ולבדוק מה יש ומה חסר.

פעולת פתיחת הדלת שוב ושוב, מביאה לידי כך שחום החדר חודר למקרר ולא מאפשר רמת קירור נאותה של המזון המאוחסן. כאשר המקרר הוא בעל דלת שקופה, תוכלו לראות את תכולתו, וכמו כן, קל יהיה יותר לדעת מה צריך לקנות. מקרר זה יכול להתאים בצורה נהדרת למטבחים בעלי סגנון מסוים, ואתם בשל טעמכם הייחודי והנועז, תזכו להרבה הערכה מהסביבה על בחירתם במוצר שניתן כמעט להגדירו כסוג של מכשיר חשמלי המשדר אקזוטיקה.

טכנולוגיה מתקדמת

כפי שזה נכון לגבי מקררים ללא דלת שקופה, על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר במקררים בעלי דלתות שקופות, הם גם מתקדמים מאוד מן ההיבט הטכנולוגי. במקררים אלה פעולת האידוי היא אוטומטית, יש להם גוף חימום, זאת על מנת למנוע טמפרטורה נמוכה מידי. זאת ועוד, מקררים עם דלת שקופה הינם בעלי רמת בידוד מצוינת, בהשוואה למקררים סטנדרטיים.

הפתרון האולטימטיבי לעסקים

אמנם מקרר עם דלת שקופה הינו טרנד עכשווי, אולם נדמה כי מקררים אלה היו מאז ומעולם בקיוסקים, מסעדות, בתי קפה ועוד. המטרה היא שכל תכולת המקרר תהיה חשופה בפני הלקוח, כך הוא יבדוק בינתיים, מהם המשקאות הנמצאים במקרר. כנ"ל לגבי מקררים בהם מאחסנים מיני גלידות, ארטיקים וקרטיבים. הלקוחות לא חייבים לפתוח את דלת המקרר, הם יוכלו לבחור את המוצר המועדף עליהם. מכיוון שהלקוחות לרוב לא פותחים כך סתם את המקרר, הרי הכל חשוף לעיניהם, סביר להניח שדלת המקרר לא תיפתח ותיסגר עשרות פעמים. הם רואים בדיוק, מה יש ומה אין.

ייעול העבודה

במקומות בהם מוצבים מקררים בעלי דלת שקופה, הלקוח יהיה עצמאי יותר בבחירותיו, ולא יגזול זמן יקר מהעובדים במקום. אין יותר צורך לפרט באשר לסוגי המשקאות הקיימים במסעדה, הלקוח ניגש לבד. כך למשל, יש יותר זמן להעניק שירות טוב ללקוחות מבלי להיות עסוקים בריצה ממקרר למקרר על מנת להוציא ממנו את המשקה המבוקש. זהו בהחלט סוג של ייעול, מכיוון שבצורה זו, תפוקת העובדים תעלה. למעט זאת, סביר להניח שגם מתח הרווחים של העסק יגדל.

פיתוי לעוברים ושבים

בסופו של דבר, מטרתו של כל בית עסק היא לא רק לשרוד, אלא גם להניב רווחים כספיים נאים, אחרת לא יהיה לו קיום. והנה אתם מאחסנים במקרר משקאות, עוגות או כל מוצר אחר, ונוכחים כי הלקוחות שותים קודם כל עם העיניים, בדומה לאוכל. מכיוון שהמקרר הוא שקוף, אנשים יסתקרנו לדעת מה יש בתוכו, ואפילו אם לא התכוונו, ייתכן מאוד שיקנו, בשל החשיפה למוצר.

מהו מקרר איכותי לבתי עסק?

אלה הם מקררים מתקדמים ביותר כיום, הטמפרטורה בהם אחידה, כך שלא תמצאו בהם בקבוק שתייה שאיננו קר דיו, ואין זה משנה היכן הוא ממוקם, בקדמת המקרר, או מאחוריו. כמובן, רצוי לרכוש מקרר בעל עוצמה רבה, כך תהיו בטוחים שהוא גם ישמש אתכם למשך שנים רבות. לפני שרוכשים מקרר עם דלת שקופה, יש כמובן לבדוק את תו התקן שלו, עמידות ואמינות חשובים מאין כמותם. מקרר איכותי יבטיח לכם קצת שקט, התקלות בו הינן נדירות יותר, בהשוואה למקררים אחרים.

מבחר דגמים של מקררי זכוכית

אם תהיתם לחשוב באשר לעיצוב המקרר, כיום תוכלו למצוא מקררי זכוכית לבתי עסק, בגדלים שונים, עיצובים וגוונים. בשל המבחר הרב, תמיד ניתן למצוא את המקרר האולטימטיבי מבחינתכם. ישנם גבוהים, נמוכים, צרים ורחבים, ניתן למצוא אחד המתאים בדיוק לגודל ומבנה החלל בו המקרר ממוקם.

לשאלות נוספות ופרטים נוספים, פנו אלינו: לנדרס טריידינג בע"מ.