מקררים למשרד

איך מקרר קטן בחדר הישיבות עזר לי לסגור עסקה חשובה

איך מקרר קטן בחדר הישיבות עזר לי לסגור עסקה חשובה

תארו לעצמכם שאתם יושבים בחדר הישיבות שלכם, מעוניינים לארח שותפים עסקיים קיימים ושותפים פוטנציאליים לשיתוף פעולה עסקי, וכל מה שאתם רוצים זה לסגור עסקה. לעיתים נדמה, כי ישנם עוד משתנים שלעולם לא חשבתם עליהם, למשל רמת האירוח שלכם, שימת לב לפרטים הקטנים, גם לאלה השפעה רבה על סגירת עסקה. מה למשל? מקרר קטן בו ניתן לאחסן סוגים שונים של משקאות, כולל חריפים, כך ש"לחיים", לא תהיה בעיה לעשות.
איך מקרר קטן בחדר הישיבות עזר לי לסגור עסקה חשובה

אילו סוגי מקררים ישנם לחדרי ישיבות?

כפי שהזכרנו, מדובר במקרר קטן למדיי, אולם גם אלה הקטנים מגיעים בגדלים שונים, על פי צרכי העסק. הנפח המקסימלי של מקרר שכזה הוא כשבעים ליטר, וישנם מקררים בעלי נפח עוד יותר קטן – החל מארבעים ליטר.

למה לשים לב?

בדקו עד כמה שקט המקרר, לא מומלץ לרכוש מקרר מרעיש לחדר הישיבות. מטבע הדברים אמור להיות זה מקום בו ניתן לחשוב, להתרכז, ויש להימנע מהסחת דעת. כמו כן, מומלץ לבעלי עסק להם חדר ישיבות, לרכוש מקרר עם מקפיא. זהו המקום לאחסן בו את קוביות הקרח.

עיצוב

וודאי שיש לייחס חשיבות לעיצוב המקרר, כך שיהיה מותאם לסגנון חדר הישיבות. אם תבחרו מקרר אשר יראה כמו פיל לבן באמצע החדר, הדבר יפגע ביוקרה שלכם, והשותפים העסקיים מבחינים בכל דבר, בכדי לדעת בדיוק מי אתם. מקרר המתאים לחלל בו הוא ממוקם, במיוחד בכל הקשור למראהו ועיצובו, יתרום רבות גם לאווירה השוררת בחדר הישיבות, פחות מעונבת, ואולי גם ידידותית.

מקרר דלת זכוכית

אחד המקררים המבוקשים ביותר כיום הם מיני מקררים להם דלת זכוכית. זהו מקרר בעל נפח קטן, החל מארבעים ליטר, אולם הוא מסוגנן ומעוצב, וקל יהיה להתאימו למשרד. מקררים אלה הינם אידאליים לבתי עסק וחדרי ישיבות. כך גם הנוכחים בחדר, יוכלו לבחור מבין המשקאות האהובים עליהם, מבלי שבעל העסק יריץ את המזכירה שוב ושוב על מנת להביא עוד שתייה. כך גם ייווצר רושם לא טוב, ותיתכן הפרעה למהלך ההתנהלות העסקית. גם במקררים בעלי דלת שקופה, קיימת תאורה פנימית, כך שקל מאוד לזהות את סוגי המשקאות.

היכן ניתן למצוא מבחר מקררים קטנים ואיכותיים?

מומלץ ביותר לפנות לאחד מבתי העסק המוכרים ובעלי מוניטין, להם היצע מרשים ביותר של מקררים המתאימים למשרד, בנפחים קטנים או גדולים יותר ובשלל עיצובים. כמו מקרר בעיצוב רטרו, המתאים מאוד לחדרי ישיבות, בשל מראהו הכה ייחודי. ישנם מקררים עם דלתות שקופות, עם מגירות, עם דלת אחת או שתיים, מקרר אותו גם ניתן להציב על שולחן, בעל עיצוב אטרקטיבי ויוצא דופן.

מכיוון שקיים היצע כה גדול של מקררים קטנים, הבחירה קלה יותר, וכך גם ניתן להתאים את המקרר במדויק לחדר הישיבות. מבחינת הגודל, ביצועים וכמובן העיצוב. וישנם מקררים המשמשים רק כמקפיא. את כל אותם המקררים אפשר למתג, מה שיוסיף יוקרה רבה לעסק.

כיצד מקרר יכול לסייע לסגירת עסקאות?

נשמע מעט תמוה, לא? מה הקשר בין מקרר מעוצב ומרשים בחדר הישיבות לסגירת עסקה? ובכן, בכל הקשור לעסקים, ישנם עוד משתנים, למעט איכות מוצריה של החברה, חדשנותה, אמינותה, שמה הטוב ועוד. האורחים כאמור שמים לב גם לפרטים הקטנים ולעיצוב המשרד. גם הם מעידים על בעל העסק.

והיה והשותפים העסקיים ימצאו כי מדובר בחדר ישיבות שאיננו נוח, איננו מזמין, חדר שלא הושקעה בו כל חשיבה, הדבר ישפיע על התייחסותם לבעלי העסק. הכל חייב להיות מסודר ומאורגן. יש גם לווסת את טמפרטורת המזגן, כך שלאורחים שלכם לא יהיה חם מידי או קר מידי, יש להציע להם את תנאי הנוחות הטובים ביותר. בדרך זו שותפים עסקיים, ובמיוחד אלה הפוטנציאליים, לא ימהרו לעזוב את החדר בשל חוסר נוחות ואווירה לא נעימה.

בדיוק כפי ששמים לב לכיסאות, לשולחן, לתמונות התלויות בחדר הישיבות, מקרר קטן הוא הפתרון לשדר כבוד לאורחים, בסופו של דבר הם יפנימו עד כמה הם חשובים לכם, וכמה אתם מעוניינים להותיר עליהם רושם חיובי, מכיוון שחשבתם על הכל בכדי להנעים את זמנם, ולהעניק להם תחושה שהם רצויים.

ומה עם העסקה?

לאחר שיצרתם את כל התנאים הללו, בעלי עסקים אחרים, יתרשמו מכם לטובה. הם יראו בכם אנשים שאכפת להם, שאינם מזלזלים בשותפים שלהם, עסק רציני ובעל כוונות רציניות. זוהי בדיוק הסיבה שתנאים אופטימאליים בחדר הישיבות, יסייעו לסגור עסקה, במיוחד בשל האווירה הכה חיובית ומכבדת. קיים גם קשר להצבת מקרר קטן ומעוצב בחדר ישיבות. הוא משרה אווירה ידידותית ומזמינה, אם סגרתם עסקה תוכלו להרים כמה כוסות לשתייה ולסגור את העסקה ב"לחיים".

התייחסות אישית לכל אחד

המקרר כמובן שומר כל העת על הטמפרטורה המתאימה למשקאות, תוכלו לשאול כל נוכח בחדר מה הוא יעדיף לשתות, עדיף כמובן שיהיו לכם כמה סוגים של משקאות פופולאריים, ולאחר מכן להציב את הבקבוק על השולחן. (כפי שרואים לא פעם בישיבות כנסת ובמקומות אחרים).

לסיכום

חדר ישיבות הוא המקום בו סוגרים עסקאות. אולם בכדי שתוכלו לסגור עסקה, יש להעניק לאורחים במשרד תחושה נעימה ורצוי לפנק אותם לא רק עם משקאות, אלא גם עם כיבוד קל. כל אלה לא רק מותירים רושם חיובי, האורחים ירגישו כרצויים ויוכלו לזהות באמצעות ההשקעה בפרטים הקטנים, עד כמה בעל העסק הוא רציני, וחושב על כל פרט קטן.

חדר ישיבות שלא השקיעו בו, נראה עלוב, מוזנח, לא מעוצב ולא נוח, רק יביא לידי כך, שהרושם הראשוני שיקבלו מכם אורחיכם, לא יהיה חיובי במיוחד, וכאן יש לכך קשר ישיר והשלכות לגבי הסיכויים לסגור עסקה.

לשאלות נוספות ופרטים נוספים, פנו אלינו: לנדרס טריידינג בע"מ.

כתבות מומלצות