מקררים כללי, מקררים לרכב

טיפים לרכישת מקררים לרכב

מקרר לרכב

טיפים לרכישת מקררים לרכב

אנו נוהגים לנסוע למרחקים עם הרכב, בין אם לעבודה או לטיולים, מבלים בו שעות רבות בנסיעה, ולכן רצוי שכל הציוד ההכרחי ימצא בו. מה דעתכם על רכישת מקרר לרכב? תודו שזהו רעיון מצוין. סוף סוף יש היכן לאחסן משקאות וגם לשמור על קירור נאות. תארו לעצמכם שאתם נוהגים ברכב שעות מרובות, וכל מה שיש לכם לשתות הוא פחית קולה חמה, וכל זה ביום לוהט? בהחלט לא נעים.
טיפים לרכישת מקררים לרכב

פריט חשוב ברכב

לאחר שתרכשו מקרר לרכב, לא תבינו כיצד הסתדרתם עד כה בלעדיו. אלה הן לא מותרות, אלא הכרח המציאות במדינה חמה כמו שלנו. בימים עברו נהגנו לעשות שימוש בצידנית, אולם הזמנים התקדמו וכיום ישנן פתרונות שמעולם לא חשבנו עליהם לפני כן. את המקרר מחברים לחשמל, ועכשיו אפשר לצאת לדרך!

מקררים לכל החיים

מקררים לרכב הינם עמידים מאוד, רוב הסיכויים שלא תאלצו בעתיד לרכוש אחד נוסף, לרוב לא צצות תקלות כלשהן, וכמובן מכיוון שהם קטנים הם גם לא תופסים הרבה מקום במרחב. כיום בכל בית עסק המתמחה בשיווק מקררים קטנים, תוכלו למצוא מקרר לרכב המיוצר ע”י חברת מותג ידועה, וכמובן עם הרכישה תקבלו עליו אחריות, רצוי שזו תהיה תקפה לכמה שיותר זמן.

חיסכון בכסף

ממש אין צורך עם סיום הנהיגה, לנתק את המקרר ממקור החשמל אליו הוא מחובר ולהוציאו מהרכב. הוא אמור להישאר שם באופן קבוע, ורצוי למקמו במקום מוגן ובטוח. מקרר ברכב זו איכות חיים שלא כדאי לוותר עליה והוא גם מביא לחיסכון בכסף. תוכלו לאחסן בו משקאות אותם רכשתם במחירים סבירים בסופרמרקט השכונתי, במקום לעצור על אם הדרך בתחנות דלק ולרכוש אותם במחירים מופקעים.

טיפים חשובים

ייתכן שכלל אינכם בקיאים בתחום המקררים לרכב, והייתם בכל זאת רוצים לקבל המלצות והכוונה כיצד לבחור את המקרר הנכון בעבורכם?

בדקו את גודל הרכב

מן הסתם, אם אתם בעלי רכב גדול ומרווח, תוכלו לרכוש מקרר גדול יותר, בו ניתן לאחסן לא מעט משקאות. לעומת זאת, והיה ומדובר ברכב קטן, רכשו מקרר בגודל המתאים, ואל תיצרו עומס וצפיפות ברכב. כיצד ניתן לדעת? הגיעו עם רכבכם עד לחנות, בחרו מקרר המוצא חן בעיניכם, והכניסו אותו לרכב. כעת בדקו אם גודלו מתאים ונוח לעשות בו שימוש.

נפח

חשוב מאוד לבדוק את נפח המקרר. ככל שנפחו יהיה גדול יותר, כך יהיה לכם יותר מקום לאחסן משקאות. כיום, בכל בית עסק מומלץ תוכלו למצוא מגוון מקררים לרכב, כל אחד מהם הוא בעל נפח שונה, וגם הדגמים הם רבים, הן מבחינת עיצובם והן בכל הקשור לפונקציונאליות.

עד כמה הוא משוכלל?

ישנם אנשים אשר יעדיפו לרכוש מקרר פשוט יותר, שאין בו יותר מידיי פונקציות, העיקר שיקרר כפי שצריך. אולם ישנם מקררים לרכב מרובי פונקציות, מתקדמים ומודרניים, והם יהיו יקרים יותר, למשל מקררים עם גוף חימום, או כאלה להם יש טיימר, וישנן פונקציות מתקדמות נוספות.

אל תרכשו מקרר רק על פי עיצובו

אז נכון, גם עיצוב המקרר חשוב לנו, כיצד הוא נראה ומהו צבעו, אך זהו לא הפרמטר היחיד על פיו בוחרים מקרר, לא משנה עד כמה הוא אטרקטיבי למראה. קודם כל חישבו מהם הצרכים שלכם ושל בני המשפחה ואיזה מקרר ישרת אתכם על הצד הטוב ביותר?

האם לרכוש חדש או משומש?

אמנם ישנם מוצרים שבהחלט מומלץ לרכוש אותם משומשים, ולו בשל העובדה שהם פחות יקרים, אך אין העניין מומלץ כאשר רוכשים מקרר לרכב. רצוי לקנות חדש היישר מהניילון. והיה והחלטתם לרכוש אחד משומש, ממש בדומה לרכב, לא תמיד תוכלו לדעת מהו עברו, אילו תקלות היו לו, האם היו צריכים לעשות שימוש בחלקי חילוף? לא יהיה זה נעים אם במהלך הדרך ובמיוחד ביום חם, המקרר ישבוק חיים או יתקלקל, ולכם לא תהיה אפשרות ליהנות משתייה קרה. למעט זאת, ההפרש הכספי בין מקרר חדש למקרר משומש הוא זניח למדיי, לכן אין זהו המקום לחסוך בהוצאות.

מאין כדאי לרכוש אתו?

רצוי לרכוש מקרר לרכב מבית עסק המשווק סוגים שונים של מקררים ובעל התמחות במקררים קטנים, כמו אלה המיועדים למשרד, לדירות סטודנטים, מקררי יין וכמובן לרכב. עדיף לבחור חנות לה מבחר מרשים של דגמי מקררים קטנים, כך תוכלו למצוא מקרר בעיצוב המוצא חן בעיניכם, בעל הנפח והגודל המתאים.

על פי איזו טכניקה פועל המקרר?

כאמור המבחר הוא רב ביותר, וכל מקרר עובד בצורה שונה. קיימים מקררים הפועלים באמצעות מדחס, או מקררים תרמו אלקטריים.

בחירה נכונה של בית העסק

בדומה למוצרים אחרים אותם נעדיף לרכוש בחנויות מוכרות בעלות מוניטין רב, אמינות המתמחות במיוחד במקררים קטנים. אלה הם בתי עסק בעלי ניסיון רב בתחום, עם היצע גדול של מקררים קטנים במגוון דגמים, עיצובים ופונקציות שונות, ותמיד מומלץ להיעזר בעובדי החנות ולהתייעץ עמם, הם לא רק מביני דבר, אלא גם בעלי ניסיון רב בתחום.

בחרו חברה אשר איננה עוסקת במכירת מוצרי חשמל נוספים, אלא רק במקררים וכמובן קטנים. רק בית עסק שכזה מייבא מקררים של חברות מותג עולמיות, ועל הדרך, הוא מציע ללקוחותיו רכישת מקררים קטנים לרכב במחירים אטרקטיביים, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שרכשתם מוצר איכותי מן המעלה הראשונה. בנוסף, לא פחות חשוב, כאשר רוכשים מקררים בבית עסק אמין וותיק, מקבלים ממנו אחריות מלאה, כך שאם משהו משתבש, יש למי לפנות.

מהו מקרר לקוסמטיקה?

ישנם גם מקררי קוסמטיקה בהם מאחסנים מוצרי טיפוח כמו קרמים למיניהם או מוצרי איפור, שעל מנת להגן עליהם מפני טמפרטורות גבוהות, יש לאחסנם במקררים. מקרר קוסמטיקה איננו שונה רבות במהותו ממקרר לרכב, אולם הבדל אחד כן בולט, לרוב המקררים הללו יהיו בעלי דלתות שקופות, המטרה היא – קידום מכירות.

זקוקים לייעוץ לגבי מקררים לרכב? נשמח לעזור! landers.co.il​