מדריכים וטיפים, מקררים כללי

כל היתרונות של מקרר שקוף

במידה ואתם זקוקים למקרר או שמא אתם מעוניינים להחליף את המקרר שברשותכם במקרר חדש יותר, הרשו לנו להזמין אתכם להקדיש כמה דקות כדי לקרוא את המאמר שלפניכם. ייתכן מאוד שהוא יסייע לכם להחליט בנוגע לסוג המקרר שאתם זקוקים לו וכפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת, אנחנו מתכוונים כמובן למקרר שקוף.

אין מפתה ממראה עיניים

כאשר הלקוח יכול להתרשם במו עיניו מכל טוב המקרר, יצר הקניות מתעורר אצלו באופן אוטומטי. מדובר באפקט טבעי לחלוטין שנחקר רבות בעשורים האחרונים. נסו לדמיין בעצמכם כיצד אתם מרגישים כאשר יוצא לכם לקרוא רשימת מוצרים וכעת נסו לדמיין את ההרגשה המתעוררת כאשר אתם מביטים בבקבוקי שתייה קרירים מבעד לדלת השקופה של המקרר בחנות – ללא ספק מדובר על הבדל של שמיים וארץ.
לפיכך במידה ומדובר על מקרר שתייה, הרי שאין ספק שמקרר שקוף הוא הבחירה הנכונה.

בעניין של מקרר שקוף? בידקו את מקררי התצוגה שלנו >>

קל יותר לנקות אותם

מפתיע לגלות וייתכן כי תתפלאו לקרוא, אבל את המקררים השקופים הרבה יותר לנקות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהרבה יותר קל לראות את הכתמים במקררים השקופים מטעמים ברורים. כמו כן המקררים השקופים מיוצרים מחומרים קלים במיוחד לניקוי וזאת כיוון שכל כתם נראה לעין. אם לא די בכך, הרי שמאחר וכל כתם נראה לעין, תדירות הניקיון גבוהה יותר וההקפדה על הניקיון רבה יותר.

מוסיפים סטייל ומעלים את הרמה

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר העומד לצדם של המקררים השקופים הוא היתרון של הסטייל והעיצוב. כאשר אדם נכנס לקונדיטוריה למשל ומולו ניצב מקרר שקוף בעל מספר קומות כשבכל קומה ניתן למצוא עוגה מושלמת אחרת, הרושם שיתקבל בו יהיה באופן משמעותי מוצלח יותר מהרושם שיתקבל באותו אדם במידה וייתקל במקרר אטום שיש לפתוח על מנת להתרשם מתכולתו. השקיפות בימינו משדרת יוקרה, קחו זאת לתשומת לבכם.

הכנות שבשקיפות

מעבר לכך ששקיפות משדרת יוקרה והדר, הרי ששקיפות מעבירה ללקוח את המסר שלא משתמע לשתי פנים לפיו פשוט אין לכם מה להסתיר. כאשר משווים בין מקרר אטום למקרר שקוף, הדבר דומה מעט להשוואה בין מטבח סגור שהמנות יוצאות ממנו דרך חלון זעיר ממדים לבין מטבח פתוח שבו הטבחים מכינים את האוכל לעיני הלקוחות.
מן הסתם כאשר האוכל מוכן לעיני הלקוחות, נוצרת אווירה של פתיחות וכנות בדיוק כמו שכאשר הלקוח יכול לראות את החלק הפנימי של המקרר, הוא מקבל את המסר לפיו פשוט אין לכם מה להסתיר.

כי הם פשוט פרקטיים יותר

מעבר לכל מה שהזכרנו לעיל, מדובר בסופו של דבר במוצר פרקטי יותר. כאשר ישנו צורך לערוך רשימת מלאי, המקרר השקוף מאפשר לכם או לעובדים שלכם לראות את כל המוצרים המאוחסנים בו מבלי לפתוח את הדלתות שלו וזאת לעומת מקרר אטום שיש להחזיק את הדלת שלו פתוחה בעת הספירה. באופן כללי מדובר על מקרר המתאים יותר לתקופה בה אנו חיים מכל בחינה אפשרית ובנוסף לכך, הרי שהרבה יותר פשוט ונוח למתג מקרר שקוף.

לשאלות נוספות ופרטים נוספים, פנו אלינו: landers.co.il.