מדריכים וטיפים

למה לשבור את הראש? קנה מקרר קטן לפחיות

אינני יודע אם מדובר על עניין של חינוך, גנטיקה או דברים שנחשפתי אליהם באקראי כשהייתי ילד קטן, אבל דבר אחד בטוח – אני פריק של סדר. אני פשוט מהאנשים האלה שמסדרים את החולצות בארון לפי גוונים, שלא באמת מסוגלים לסבול תמונה תלויה עקום ואפילו תאמינו או לא, קשה לי מאוד לראות מקרר מבולגן.

יכול להיות שזו הדרך שלי ליהנות מעולם יציב, יש מצב לא רע שאני זקוק לשליטה וזו הדרך שלי להשיג אותה ויש כאלה, כמו אימא שלי, שאומרים שאני פשוט בחור מסודר ונקי ואין שום צורך לנסות להסביר את זה כיוון שאין בכך כל רע. אז למה אני מספר לכם על כל זה? ובכן, כיוון שלאחרונה רכשתי את אחד הפריטים הכי מדליקים שיש וכפי שכבר הסגירה אותי הכותרת, אני מתכוון כמובן למקרר הפחיות שלי, המכשיר החשמלי שכל חולה סדר פשוט חייב לקנות לעצמו.

מקרר ייעודי לפחיות, איך לא חשבו על זה קודם?

אני מאוד אוהב ללגום דיאט קולה מפחית, זאת כיוון שהטמפרטורה של הנוזל השחור לנצח תהיה נמוכה יותר בתוך פחית מאשר בתוך בקבוק פלסטיק. בנוסף לכך אני גם מעדיף לצרוך את הבירה שלי מפחיות ולא מבקבוקים, מסיבות של הולכת קור והתחושה בשתייה מפחית. מעבר לכך, המון מהכיף של פחית טמון במעיכתה עם כף היד, פעולה המספקת לך תחושת חוזק מסוימת, הלא כך?

מקרר כזה יכול להתאים כמו כפפה ליד בתור מקרר למשרד, מקרר קטן לחדר או בכל מקום אחר.
בכל מקרה, מבלי לפרט רבות אודות הרגלי השתייה שלי, אפשר כבר להבין שאני רוכש לא מעט פחיות במהלך השבוע ומתוקף היותי חובב סדר בלשון המעטה, מצאתי את עצמי לא אחת מתלבט בנוגע למיקום המדויק והמתאים ביותר עבור הפחיות במקרר הביתי. הצרה היא שדלת המקרר שלכאורה נדמית בתור המיקום המושלם עבורן, רחוקה מלמלא את ייעודה בתחום הזה וזאת כיוון שהפחיות רגישות מאוד לטלטולים. מן הסתם בחלק האחורי של המקרר קר להן מדי ובחלק הקדמי קיימת סכנת נפילה.

אם לא די בכל זה, הרי שהפחיות מעוצבות באופן כזה שפשוט לא משתלב בצורה אסתטית עם המוצרים האחרים ולכן בסופו של דבר ברגע שנחשפתי להמצאה הגאונית המגיעה בדמות מקרר פחיות, ללא היסוס רכשתי מקרר קטן ואסתטי ומיקמתי אותו בסלון דירתי.

מבחר מסנוור של דגמים
בזמנו, רכשתי מקרר קטן לפחיות, אבל חשוב שתדעו שכיום קיים מגוון רחב בצורה בלתי רגילה של דגמים בתחום מתפתח זה. כך לדוגמה ישנם מקררים בני כמה עשרות ליטרים המתאימים לקירור של עשרות פחיות, ישנם מקררים מעוצבים כמו למשל מקרר לפחיות המעוצב בצורת פחית בעצמו, מקררים המתאימים לקירור של בקבוקים ופחיות במקביל ועוד. כעת כל שנותר לכם לעשות זה רק להתרשם, לבחור וליהנות מפחית קרה ביום קיץ חם, ישירות ממקרר הפחיות החדש שלכם. לרוויה!