מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מבצעי מקררים 2017

מקררים נחשבים למכשיר החשמל הגדול ביותר במטבח, ולא רק במטבח, אלא בכל הבית. מאחר והם אינם זולים או מוחלפים בתדירות גבוהה (אורך חייו של מקרר נע בין עשור ל-18 שנים, על פי קביעות המומחים), בחירה של מקרר פירושה הוצאה גדולה, אשר במידה ושגיתם בבחירתה, אתם תקועים איתה לאורך זמן. לחילופין, תוכלו לנסות למכור את המקרר ה"שגוי" באתרים כמו יד2 ודומים להם, אבל גם אם המקרר שלכם חדש לגמרי (אפילו עדיין באריזתו ונקנה רק אתמול), המחיר שתוכלו לקבל עליו יהיה נמוך בצורה ניכרת ממחיר הקניה שלו. כך שאתם תקועים עם תוצאות הבחירה השגויה לפחות עשור…
מבצעי מקררים 2017

מה צריך לבחון בעת בחירת מקרר?

הנה מספר החלטות שתצטרכו לעשות בעת בחירת מקרר, על מנת לצמצם את הסיכון שבבחירת המקרר הלא מתאים עבורכם. (זכרו, אין כאן "נכון" או "לא נכון", יש כאן "מתאים לי" או "לא מתאים לי" והכל אינדיווידואלי):

מקרר כיחידה עצמאית או מקרר בילד-אין – לכל אחת מהגישות יתרונות וחסרונות משלה והתאמה לנסיבות פרטניות. למשל, במידה ואתם נכנסים לדירה חדשה משלכם ומשפצים את המטבח, אולי כדאי לכם לשקול שילוב מקרר אינטגרלי בתכנון. במידה ואתם גרים בדירה שכורה, לא ישתלם לכם להשקיע במקרר כזה, ועדיף לכם מקרר עצמאי.

מקרר עם מקפיא או בלי מקפיא? ישנם מקררים, לרוב, קטנים וקומפקטיים יותר, אשר מתפקדים כיחידת מקרר ללא מקפיא. אם צרכי ההקפאה שלכם גדולים עד כדי כך שאתם נדרשים לקנות מקפיא בנפרד (או, לחילופין, אתם דוגלים באכילת מזון טרי ולא מוקפא), יתכן שישתלם לכם לרכוש רק מקרר ללא מקפיא.

מיקומו של המקפיא במקרר – סגנונות המקררים העיקריים כוללים מקררי Side by Side (בהם המקרר והמקפיא נמצאים זה בצד זה), מקררים בהם המקפיא ממוקם בחלק העליון (Top Freezer), מקררים בהם המקפיא ממוקם בחלק התחתון (Bottom-Freezer) ומקררי French Door (בגרסת השלוש דלתות בה המקפיא ממוקם בחלק התחתון ומעליו מקרר בעל שתי דלתות או בגרסת הארבע דלתות, בה המקפיא בחלק התחתון, מעליו מקרר בעל שתי דלתות, ומעליו עוד מקפיא). הבחירה בין הסוגים השונים הינה אינדיווידואלית ומבוססת על קריטריונים כמו השטח המיועד למיקום המקרר, הרגלים קולינאריים והעדפות אישיות.

קיבולת המקרר – קל מאד להשתמש במקרר הקודם שלכם כנקודת ייחוס לבחירת המקרר החדש. אחרי הכל, אתם יודעים אם הקיבולת שלו התאימה לכם, הייתה גדולה או קטנה מידי. עם זאת, בנקודות מסוימות בחיים, למשל רכישת מקרר חדש על ידי זוג צעיר, כדאי לקחת בחשבון התפתחויות עתידיות ולא לדבוק רק בצרכים המיידיים הנוכחיים (מקרר חי עשור ומעלה, זוכרים?). מצד שני, גם אין צורך להגזים ולרכוש מקרר ענק שמתאים לאחסון מזון לגדוד, מאחר והגיוני כי הצרכים יגדלו, אבל באופן הגיוני ולא מופרז.

גודל המקרר – גודל המקרר הוא נגזרת של מספר גורמים כמו השטח העומד לרשותכם, הקיבולת הנדרשת (אין מקרר קומפקטי עם קיבולת ענקית, תשכחו מזה) וגורמים נוספים, שרובם מוכתבים על ידי הנסיבות. חשוב מאד למדוד את השטח העתיד להיות מאוכלס על ידי המקרר ולא לשכוח להותיר מרחק בין הדופן האחורית לקיר ובין הדפנות הצידיות למה שנמצא סביב למקרר. מדידה כזו תעזור לכם לנפות מקררים רבים שאתם יודעים מראש שהינם רחבים או עמוקים מהשטח המיועד.

האם מבצעי מקררים 2017 משמעותיים מבחינת החיסכון?

אחת הדרכים לצמצם את הסיכון שבתשלום רציני עבור בחירה שגויה, היא לרכוש מקרר זול יותר. כאן, האפשרויות העומדות לרשותכם היא רכישה מיד שנייה, או, עדיף בהרבה יותר, במבצע מהיבואן / המשווק. השנה, למשל, מבצעי מקררים 2017 מציעים מגוון רחב של מקררים מכל סוג, גודל, קיבולת או ייעוד, במחירים נוחים ומשתלמים ובתנאי תשלום נוחים, כך שגם במידה והמקרר הישן שלכם עדיין לא שבק, משתלם לכם כבר עכשיו להתחיל להתעניין ביורש שלו. מבצעי מקררים 2017 מפורסמים ברחבי רשת האינטרנט, באתרים וברשתות החברתיות, כך שאתם אפילו לא צריכים לעבוד קשה כדי להגיע למידע שיוביל אתכם למקרר החדש (והמשתלם) שלכם, פשוט לפקוח עין ולהיות קשובים!

האם קניית מקרר במבצע נחשבת למשתלמת או שמדובר באחיזת עיניים?

ככלל, תמיד יש לבדוק כל מקרה (וכל מקרר) לגופו. ישנם מבצעים שההוזלות בהם הן מינוריות ואינן שוות את הטרחה וכאב הראש של החלפת מקרר ישן ועובד בחדש, מנגד ישנם מבצעים שמאפשרים לכם לרכוש מקרר משוכלל ומדהים במחיר נמוך בהרבה ממה שהייתם יכולים לעשות זאת לפני המבצע, או ממה שתוכלו לעשות לאחריו. במקרה האחרון, גם אם המקרר שלכם עדיין עובד, אבל הוא ישן למדי, משתלם להתחיל לשקול את החלפתו. מבצעים חושפים אתכם לא רק לדגמים ידועים בהוזלה, אלא גם לדגמים פחות מוכרים ופחות חשופים לקהל הרחב, כך שבהחלט, אם התאהבתם במקרר מדגם פחות מוכר או של חברה פחות נוצצת ומפורסמת, ולאחר בדיקת נתוניו הוא עומד בדרישות שלכם ומתאים לצרכיכם, הרווחתם פעמיים – גם הכרתם מותג חדש וגם זכיתם במקרר טוב במחיר משתלם.

לסיכום: רכישת מקרר נחשבת להוצאה משמעותית, אשר איננה נעשית בתדירות גבוהה. מבצעי מקררים 2017 מאפשרים לכם לרכוש השנה מקררים טובים, יעילים, אמינים וחסכוניים מבחינה אנרגטית, כך ששווה לעקוב אחרי המבצעים השונים, לסמן לעצמכם את המקררים שמעניינים אתכם וללכת על זה, אחרי הכל – חיים רק פעם אחת, אז צריך ליהנות מהחיים במלואם!

לשאלות נוספות ופרטים נוספים, פנו אלינו: לנדרס טריידינג בע"מ.