מדריכים וטיפים, מקררים כללי

מהם מיני ברים ואיך הם עוזרים לנו בחיים

עד לפני עשור ניתן היה לראות אותם רק בחדרי מלון או במטבחונים של משרדים, אך לאחרונה ניתן לראות אותם גם בגינות או בבתים פרטיים, בסלונים, בחדרי השינה ואפילו ברכבים. המיני ברים שכבשו כל חלקה טובה במרחב הפרטי והציבורי הם לא פחות מפלא טכנולוגי קטן שהופך את החיים שלנו להרבה יותר קלים ומהנים. במחירים שבהם המקררים הקומפקטיים מוצעים כיום למכירה, מדובר על גם על מוצרים נגישים בצורה בלתי רגילה. נראה שלא רחוק היום שבו ניתן יהיה למצוא מיני בר בכל בית בישראל.

הגודל כן קובע

קשה לדמיין כיום מטבח מודרני שאין בו מקרר וקשה לדמיין חדר בבית מלון שמכבד את עצמו שלא מותקן בו מיני בר. עם זאת, מדוע לא לקחת את המציאות העכשווית צעד אחד קדימה? למה שהנוחות שמספקים לכם אותם מיני ברים במלונות לא תלווה אתכם גם בחיי היומיום ולמה שהנגישות שמספק לכם המקרר במטבח לא תתפשט גם לשאר חלקי הבית או לרכב הפרטי שלכם למשל?

המיני בר מאפשר לכם ליהנות מיכולת קירור אופטימאלית בכל מקום שהוא לרבות בחדרים קטנים במיוחד. כך למשל ניתן למצוא כיום מקררי חלב שמתאימים עבור מטבחונים של משרדים קטנים וכן מיני ברים קומפקטיים במיוחד שמאפשרים קירור של חמישה או שישה בקבוקי בירה לכל היותר כיוון שבינינו, מי צריך יותר מזה? כאמור, מקררים כאלה יכולים להיות מעולים גם בתור מקרר משרדי.

לחיי ההבדל הקטן

בעזרת מיני בר אפשר להרגיש בכל ערב לפני השינה כאילו שנכנסתם לחדר במלון או לצימר, בכל משחק כדורגל אפשר ליהנות מנוחות אופטימאלית ובכל שבת בבוקר אפשר לצאת לגינה בבוקר ולא לחזור הביתה עד הערב כיוון שהאבטיח, הגבינה הבולגרית והתה הקר פשוט יחכו לכם במקרר הקטן ויחסכו מכם את הכניסה לבית. בנוסף כפי שציינו ישנם גם כאלו שניתן לחבר לשקע של המצת במכונית וכך לחסוך את הסחיבה של המזוודה הכבדה ועמוסת הקרח בכל פעם שאתם מעוניינים לצאת לטיול.

כמה זה עולה לנו?

המחירים של המוצרים המופלאים האלו נעים על ספקטרום רחב ביותר שנע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים. על המחיר הסופי משפיעים פרמטרים שונים כמו למשל נפח המקרר, העיצוב שלו (דלת שקופה או דלת אטומה למשל), מקור החשמל שלו (לרוב מקררים שמאפשרים חיבור לרכב יהיו יקרים יותר) ועוד. על ידי ביצוע של סקר מחירים קצר תוכלו חיש מהר להבין מי נגד מי ולהתאים את המקרר המושלם ביותר עבורכם באופן אישי.

לסיכום

המיני ברים המודרניים כבר מזמן לא מהווים אביזר חובה בבתי מלון בלבד אלא משמשים יותר ויותר אנשים פרטיים ועובדים משרדיים בישראל. המקררים הקטנים והחכמים האלו מאפשרים לבעליהם ליהנות מתוספת נפלאה של נוחות ומאיכות חיים גבוהה במחירים שווים לכל נפש. אם מדובר על מיני בר לגינה, לחצר, לסלון או לחדר השינה, לפעמים זו התוספת הקטנה שעושה את ההבדל הגדול.

לפרטים נוספים, פנו אלינו: landers.co.il.