מקררים למשרד, מקררים לעסק

מקררים מומלצים לעסקים

מקרר משרדי

מקררים הם אמצעי שמירה על מזון, תרופות וכל מה שצריך להישמר בטמפרטורה נמוכה של העידן המודרני. הם לא היו קיימים בעבר והם מאפשרים לנו היום להאריך את חייהם של מוצרי מזון שונים, פריטים רפואיים ואחרים לימים בודדים ואף לשבועות ארוכים.

מקררים משמשים אותנו בבית והם היום מכשיר חשמלי בסיסי שאי אפשר בלעדיו בכל בית, אבל לא רק בבתי מגורים הם קיימים אלא גם בלא מעט עסקים. עסקים שעושים שימוש במקררים אלו לא רק עסקי מזון או תרופות אלא גם עסקים שלא קשורים לתחומים שהוזכרו, והמקררים בהם משמשים את עובדי החברה ומי שנמצא בה ביום יום. אז אילו מקררים מומלצים לעסקם ישנם? הנה כמה סוגים של מקררים לעסקים שכדאי להכיר.

המקררים הסטנדרטיים

יש לא מעט עסקים שעושים שימוש במקררים סטנדרטיים, אלו שיש לנו בבית עם דלת אחת או שתיים, מקררים עם מקפיא ועם כמה מאות ליטרים של אחסון. למה? כי יש בהם בני אדם שאוכלים ושותים והם צריכים מקום לאחסן. כך לדוגמא חברות רבות שיש בהן מטבח בו אפשר לאכול אוכל מהבית או כזה שמקבלים בעבודה, מחזיקות במקררים סטנדרטיים. אם הצרכים של אותן חברות ואותם עסקים הם רגילים כמו בבית, המקררים שהם צריכים הם אותם המקררים שיש בבתים רגילים.

מקררים תעשייתיים

מקררים תעשייתיים הם כבר קטגוריה אחרת לגמרי. ניתן לראות אותם בעיקר בתעשיית המזון אבל לא רק. הם בדרך כלל יהיו גדולים מאוד, עם מדפים ועם אפשרויות אחסון רבות. הם יהיו עם בקרת קירור משמעותית מכיוון שאם תהיה תקלה כלשהיא במקרר כזה  בלי שהיא תיפתר מהר, הנזק הכלכלי יהיה אדיר. כמובן שמקררים כאלו יש במטבחים תעשייתיים של מסעדות, מלונות ועסקים אחרים שמאכילים אנשים. מקררים תעשייתיים יש במגוון רחב של גדלים ושל שימושים וצריך כמובן לעשות בירורים מקיפים לפני שעושים את הבחירה הרצויה.

מקרר תצוגה

עסק בתחום האוכל שרוצה לפתוח ללקוחות שלו את התיאבון וכמובן גם את הכיס שלהם, יצטרך לגרות אותם ואין כמו להראות ללקוחות אוכל מוכן יפה ומזמין כדי לגרום להם לשלם. כשמדובר על אוכל שצריך קירור, צריך מקרר תצוגה יפה וכמובן שקוף בשביל המטרה הזו. כך לדוגמא קונדיטוריות ומעדניות מניחות עוגות צבעוניות ומפתות בתוך מקררי תצוגה בשביל שהלקוחות יקנו. מקררי תצוגה כאלו יכולים להיות גם חלק מחלון ראווה של חנות, שוב, בשביל להשיג את אפקט הגירוי.

מקררים משרדיים

מקררים משרדיים גם הם שייכים לקטגוריה אחרת לגמרי. הם יהיו קומפקטיים ופרקטיים והם לא מיועדים לכמויות גדולות. אלו מקררים מיני שאפשר להניח בהם בקבוקי שתייה, אוכל, מעדנים או כל דבר אחר בכמות קטנה. מקררים משרדיים נפוצים מאוד הן בגלל היעילות שלהם, הן בגלל השימושיות שלהם, הן בגלל המחיר שלהם והן בגלל צריכת החשמל הנמוכה של. הנה כמה יתרונות של מקררים משרדיים שצריך להכיר

  • עלויות – כל משרד מנסה להוציא כמה שפחות כסף, כי הרי כל הוצאה שוחקת את שורת הרווח. יש דרכים שונות לחסוך כסף במשרד ואחד מהם הוא עם קנייה של מקרר משרדי. מקרר משרדי הוא קטן ואם אתם מתכננים שהוא יהיה מחובר באופן קבוע, הוא יצרוך לכם הרבה פחות חשמל מאשר רגיל בגודל רגיל. מקרר משרדי גם אפשר לחבר ולנתק כשצריך אותו ולכן הוא יהיה עוד יותר זול להחזקה. בנוסף, עלות של מקרר משרדי נעה בין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים בודדים. יש דגים זולים וטובים וכל משרד יכול להתאבזר במקרר כזה.

גם אם יש לכם משרד ביתי, מקרר משרדי יכול להיות פתרון מצוין עבורכם. הוא יכול להיות זה שממנו תוכלו להוציא שתייה קרה ללקוחות שלכם, הוא יכול להיות זה שימנע מכם כל פעם את הצורך ללכת למטבח ואולי גם להתעכב בו, והוא יהיה מתאים לכל חלל שהוא בבית שהוגדר כמשרד שלכם.

  • הוא ניתן להעברה בקלות – מקרר משרדי הוא מקרר קטן וקל. הוא לא חייב לעמוד כל הזמן באותו המקום והוא מתאים לאיפה שיש נקודת חשמל. אם תירצו להעביר אותו מחדר לחדר, לא תצטרכו חברת הובלות ולא ספקים. תוכלו לגורר אותו בעצמכם או מקסימום לקבל עזרה ממישהו ולעשות את זה בקלות. יותר מזה, גם להעביר אותו ממקום למקום בין מבנים זה קל. הוא לא יהיה כבד לשני אנשים והוא נכנס די בקלות לכל רכב כמעט.

ממי לקנות מקרר לעסק?

אם אתם רוצים לקנות מקרר לעסק שלכם אתם צריכים לדעת ממי אתם קונים. זה רלוונטי לכל מקרר כמו לכל מוצר אחר אבל בעיקר רלוונטי למקררים תעשייתיים. מקרר תעשייתי שמתקלקל יכול להיות נזק אדיר. אתם צריכים לבחור חברה שיש לה ניסיון רב עם מקררים כאלו ואתם צריכים לוודא שיש לה שירות לקוחות מהיר.

מה זה אומר שירות לקוחות מהיר? זה אומר שירות תיקונים שמגיע צ’יק צ’אק. החברה צריכה להתחייב לכם לזמן תגובה כי אם היא לא תעמוד בזמן התגובה, כל מה ששמרתם בקירור יהיה בסכנה.

מקרר לעסק צריך שיהיה עם אחריות. צריך שיהיה לו אבא ואימא כדי שיהיה אל מי לפנות, ולא משנה איזה סוג של מקרר זה. אתם צריכים גם לוודא שיש חלקי חילוף למקרר אותו אתם קונים ושאפשר להשיג אותם בקלות, כדי שיהיה לכם מענה במידה ומשהו בו יינזק.