מקררים כללי

מקרר משקאות קטן

מקררים למשרד ובית

יכול להיות שאתם מחובבי האלכוהול ויכול להיות שלא, מה שבטוח הוא שמקרר משקאות לא יהיה אצלכם מיותר. הוא יכול להתאים לבית או למשרד, הוא יכול להיות בכל חלל שהוא, הוא יכול להגיע בגדלים שונים ויכול לשמש אתכם לא רק למשקאות.

פעם, מקרר משקאות היה נחלתם של העשירים. הוא היה עולה לא מעט והוא היה מתקשר בעיקר לדירות יוקרה, כאלו שבהם אנשים מגיעים הביתה מיום עבודה ומוזגים לעצמם איזה וויסקי טוב… היום מקררי משקאות נפוצים מאוד בעיקר בגל שמחירים הוא נמוך ויכול לעלות גם כמה מאות שקלים, ואנשים מרשים לעצמם לחיות טוב יותר. הם מרשים לעצמם ליהנות יותר ואין כמו משקה אלכוהולי או אחר מידי פעם בשביל להרגיש טוב.

למה אתם חייבים מקרר משקאות בעסק שלכם?

אם יש לכם עסק עם משרד, אתם חייבים שיהיה בו מקרר משקאות, גם בשבילכם וגם בשביל אלו שמסביבכם בעיקר אם הם לקוחות שלכם. מקרר משקאות הוא לא רק לאלכוהול כמובן והוא יכול להיות עם כל משקה שהוא, וכולם ייהנו ממקרר כזה. תארו לעצמכם שנכנס אליכם לקוח ואתם צריכים להעביר לו את ההמתנה בנעימים. אתם פותחים את מקרר המשקאות ומציעים לו איזו פחית קולה קרה, וזהו, קניתם אותו. אין כמו פינוקים ללקוחות כשזה אפשרי בשביל לשבות את ליבם. אין כמו לצ’פר ספק בזמן הוא מחכה אצלכם לצ’ק בשביל לגרום לו להרגיש שאתם רואים אותו ומכבדים אותו.

כמובן שמקרר משקאות יכול להתאים במיוחד אם אתם רוצים לאפשר לעובדים שלכם שתייה קרה. זו יכולה להיות שתייה קרה שאתם תשימו במקרר או כזו שהם מביאים עימם מהבית. זה שדרוג בשביל העובדים ועובדים מרוצים כידוע הם עובדים פרודוקטיביים יותר.

לא רק למשקאות

יש מקררי יינות ואלו מיועדים רק ליינות ולא לשום דבר אחר. אבל מקרר משקאות רגיל הוא למעשה מקרר מיני בר, מה שאומר שהוא מקרר קטן שיכול להיות בשימוש גם לדברים אחרים. מקרר קטן יכול להיות גם לאוכל ויכול להיות גם לתרופות, הוא יכול לשמש אנשים פרטיים בביתם ויכול לשמש גם מוסדות ועסקים. כך לדוגמא מקרר כזה יכול להיות במשרד בנוסף למקרר רגיל או בנפרד, הוא יכול להיות במוסד רפואי כדי שאפשר יהיה לקרר בו תרופות או כל ציוד רפואי אחר.

מקומות בהם מקרר משקאות יכול להתאים

  • צימרים ומלונות – יש צימרים ומלונות יוקרתיים בהם לאורחים מחכה שתייה אלכוהולית בחדר. בגלל זה צריך מקרר משקאות במקומות הללו אבל לא רק. היום גם במלונות סטנדרטיים כמו גם בצימרים איכותיים, יש מקררים קטנים בחדרים. במלונות, כי האורחים רוצים להביא דברים מבחוץ וכדי שאפשר יהיה להשאיר להם כל מיני פינוקים אם רוצים. בצימרים, כי המארחים שמים בדרך כלל חלב ופריטים נוספים וכי האורחים אמורים לבשל לעצמם או לקנות מוכן.
  • משרדים – מקררים קטנים נראים בעיקר במשרדים. הם מאפשרים זמינות מלאה של אוכל ושתייה והם נוחים, יפים ופרקטיים. מקררים קטנים במשרדים נמצאים בשימוש כבר לא מעט שנים והם הולכים והופכים לפופולאריים יותר ויותר. הם יכולים להיות במטבח יחד עם מקרר גדול כתוספת מקום לקירור, הם יכולים להיות בחדר הישיבות כדי לאפשר במהלך ישיבה לקחת שתייה, חטיף או כל דבר אחר שדורש קירור והם יכולים להיות באחד החללים אחרים שבמשרד.
  • מרפאות וקליניקות פרטיות – היום יש יותר ויותר מטפלים פרטיים. אלו יכולים להיות מטפלים בדיקור סיני, אלו יכולים להיות מעסים למיניהם, רפלקסולוגים וכל אחד אחר… לפעמים, המטפלים הללו “תקועים” בקליניקה מטיפול לטיפול ולפעמים הם רוצים לאפשר ללקוחות שלהם לשתות כוס קפה, שתייה קרה או כל דבר אחר… לאלו, הדבר הטוב ביותר יהיה מקרר קטן. הוא יתאים להם לקליניקה ואפשר יהיה לטפל וגם להרגיש נוח במקום.

עלות נמוכה

אם אתם מחפשים מקרר משקאות למשקאות או לכל דבר אחר לשים בו, אתם תיהנו לא רק ממכשיר חשמלי איכותי אלא גם ממכשיר זול. הוא זול בשני אופנים, האחד, צריכת החשמל שלו נמוכה בטח ביחס למקררים גדולים. למשרד זה יכול להיות חיסכון משמעותי כשבוחנים את זה על פני זמן ארוך. בנוסף, צריכה נמוכה של חשמל היא גם שמירה על כדור הארץ. היום כולם רוצים לקחת חלק במאמץ לשמירה על איכות הסביבה וזה בהחלט כיוון טוב. מקרר משקאות הוא גם זול בקנייה שלו. פעם, המקררים הללו היו יקרים אך היום המחיר שלהם הוא זול במיוחד.

בחרו מקרר פונקציונאלי

יכול להיות שבמשרד שלכם אתם רוצים לאחסן פירות וירקות ויכול להיות שרק קופסאות מזון שהעובדים מביאים מהבית. יכול להיות שאתם צריכים את המקרר רק בשביל לקרר משקאות ויכול להיות שיש לכם כל צורך אחר. בבואכם לקנות מקרר משקאות אתם צריכים לחשוב קודם כל על הצרכים שלכם. אתם צריכים לחשוב מה יהיה הייעוד שלו ובהתאם לקנות. אתם צריכים לקחת בחשבון כל מיני דברים ואז לעשות את הבחירה הנכונה.

אל תקלו ראש בבחירת מקרר המשקאות שלכם. הרי הוא לא יהיה רק למשקאות ואם תעשו את הבחירה הנכונה, הוא יישאר איתכם עוד שנים ארוכות. הוא יכול להיות מחובר כל הזמן ויכול להיות “לעת צרה”, הוא יכול להיות במקום אחד ובקלות רבה להיות משונע למקום אחר. מקרר משקאות צריך להיות לכם נוח לפתיחה ולשימוש מה שכדאי לוודא בחנות, וכמובן, הוא צריך להיות עם אחריות כדי שיהיה לכם אל מי לפנות אם תהיה בעיה.