מקררים לעסק

מקררים קטנים לצימרים

לנדרס מקררים. גם כשמדובר במקרר לצימר.

בכל מקום בו אנחנו נמצאים, עובדים, מתארחים אנחנו חייבים את המקרר. ללא מקרר אנחנו לא יכולים לשמור מוצר מזון מעבר לשעות ספורות, אנחנו לא יכולים ליהנות משתייה קרה וגם אין לנו את הפינה בה אנחנו מחפשים מה לנשנש, לאכול ולשתות.

אך כאשר אנחנו רוצים לבחור מקרר לצימר אנחנו צריכים להתחשב ברשימת פרמטרים שהיא לא תמיד תהיה זהה לאלו שמרכיבים את הדרישות בכל מקרר ביתי רגיל. כי לצימר שימושים ומטרות משלו, יש את השטח הספציפי הנתון ומובן שיש גם את שאר הנתונים כמו צריכת החשמל של המקרר, המחיר שלו, האיכות ועוד כהנה וכהנה מרכיבים חשובים עליהם יש לתת את הדעת. אנחנו נמנה אותם אחת לאחת על מנת להקל עלייך את הבחירה.

שטח הצימר

צימר המיועד להשכרה לצרכי נופש חייב להציע תחושה של מרחב. אם הוא יהיה דחוס, הוא יהיה חשוך או לא מאוורר, הרי שהתחושה הראשונית של כל מי שייכנס למקום תהיה הפוכה מהתחושה הרצויה. תחושה של חופש, דרור או פינוק. מסיבה זו, חשוב מאוד לתכנן את הצימר על כל המכלול שיהיה בו, באופן כזה שלכל פריט יהיה מקום מוגדר ומסודר, הרהיטים לא יחשיכו את החלל, יהיה הרבה אוויר ואור טבעי אך זאת, בלי לחסוך בכל אביזר, רהיט או מוצר חשמלי נצרך.

מקרר, כמו מקרר, יכול לתפוס שטח גדול ורחב במטבחון של הצימר. מדובר במוצר חשמלי גדול, גמלוני וברוב המקרים הוא גם יהיה חסר חן. כאן חשוב לעצור ולבחור את המקרר במלוא תשומת הלב.

כי היום יש בהחלט אפשרות למצוא מקררים יותר חינניים שיתרמו למראה העיצובי של הצימר. מעבר לכך, בצימר לא באמת חייבים מקרר גדול שיתפוס את רוב רובו של השטח במטבחון.

המקרר יכול להיות הרבה יותר סמלי וקומפקטי. מובן שהוא חייב להתאים מבחינת גודל הצימר  – מבחינה פיזית, כמו כן הוא חייב להתאים גם מבחינת מספר האורחים שיכולים לשהות בו – בו זמנית.

ברור כי עבור מספר אורחים גדול יהיה צורך במקרר גדול. אך אם הצימר מלכתחילה מיועד לשניים, אין כל סיבה לרכוש מקרר ענק ממדים.

איכות של המקרר

יש כאלה שכאשר הם באים לרהט צימר לאורחים, הם ישקיעו בלי מחשבה. הם ירכשו רק את הטוב ביותר, את המהודר ביותר ואת היוקרתי שעבור עצמם הם אף פעם לא מפרגנים. הם בטוחים שצימר יפה ימשוך מבקרים ותיירים ומהר מאוד הם יצליחו לכסות את העלויות. מנגד יש כאלה הנוהגים להפך. כאשר הם באים לרהט ולאבזר את הצימר, תוקפת אותם צרות עין והם הולכים על הזול ועל הפשוט ביותר. הם אומרים לעצמם כי עבור אורחים של יום יומיים לא ממש חייבים להשקיע. מי צודק? אז זהו שאין כאן שחור ולבן. האמת נמצאת בשטח האפור בין שתי העמדות המנוגדות. את צריכה לבחור את דרך האמצע – את שביל הזהב.

אך כאשר מגיעים לנושא של המקרר, כאן חשוב שתעצרי. מקרר הוא לא מוצר זול. על פי רוב הוא יהיה הפריט הכי יקר בכל הצימר.

אז נכון שלא תוכלי להתעלם מהיכולת הכלכלית שלכם בשלב זה של ריהוט הצימר. אך זכרי כי השקעה במקרר איכותי בהחלט נותנת תמורה וזה ממש כדאי.

חשבון החשמל

המקרר הוא מוצר חשמלי שעובד במשך כל שעות היממה. זה לא כמו מזגן או גופי תאורה הפועלים רק לסירוגין. כאשר הצימר יהיה מאויש, המקרר הוא אחד ממוצרי החשמל אותו לא תוכלי להשבית לרגע. אז כאן חשוב לשים לב כמה חשמל צורך המקרר ומהו הדירוג האנרגטי שלו. חשוב לשים לב במיוחד כאשר מדובר במקררים קטנים, כי ישנם כאלה הצורכים הרבה מאוד חשמל. המחיר הראשוני של המקררים הללו עשוי להיות מאוד מפתה. אך חובה לבחון גם את העלויות שיהיו בהמשך למקרר הזה ולבחור בצורה נכונה, חכמה ומושכלת.

מקרר חזק

כבר רמזנו על עניין החוזק והאיכות של המקרר, אך חשוב לנו לציין שוב כי מקרר חזק הוא מקרר שייתן לך תמורה לאורך זמן. את לא רוצה להתעסק עם תחזוקה קבועה של המקרר כאשר האורחים יבואו כל שני וחמישי להתלונן על מקרר שאינו תקין. מקרר שאינו איכותי ייאלץ מהר מאוד לרכוש ולחדש שוב את המקרר. שלא לדבר על עלויות התחזוקה והתיקונים הנלווים למקרר ישן וחורק.

שווה בהחלט להשקיע במקרר טוב ואיכותי, מקרר חזק שאכן יעניק לך שקט לאורך זמן. את תדעי שמבחינת המקרר את מסודרת ולא עשויה להתעורר כל בעיה במשך העשור הקרוב לפחות.

הרגלי ניקוי

צימר המיועד לאורחים חייב להיות מטופח, הוא אמור להיות ריחני והוא צריך כמובן להיות נקי ומצוחצח. אם לא תדאגי כי הוא אכן יהיה וייראה כזה, האורחים שלך יברחו מהר מאוד ולא ייצא שם טוב לצימר שלך – בלשון המעטה … מסיבה זו, את צריכה לדאוג לשירותי ניקיון קבועים ויסודיים אשר יחדשו את הצימר עבור כל אורח המתעתד להגיע.

המקרר הוא אחד המקומות שלא תמיד קל לנקות אותו. מקרר עשוי להתלכלך מאוד גם משהות קצרה של אורחים במיוחד אם אלו אורחים שבטוחים כי תמורת המחיר שהם שילמו מגיע להם הכול. יש מקררים שהם קלים יותר לניקוי ויש מורכבים. כדאי לבחור מקרר שאפשר יהיה לשלוט היטב על הניקיון שלו.