מקררים למשרד

מקרר בילד אין קטן

מקרר מגירות מנירוסטה

עולם המקררים שינה את פניו בהתאם לעקרונות עיצוב הפנים המודרני, אשר מחבר בין צרכים פונקציונאליים למראה מודרני. בעוד שבעבר מקרר הועמד כצורך פונקציונלי בלבד, כאשר גודלו ועוצמתו היוו מטרד בעין ובחלל, כיום מטבחים וחללים אחרים מתוכננים בהתאמה לשילוב של מקררים בגדלים שונים, ויצרני המקררים עצמם מגלים יתר יצירתיות והשקעה בתכנון המקרר, הן בהיבט של גודל והתאמה לחללים שונים והן בהיבט של עיצוב ומראה כללי.

מקרר בילד אין קטן הוא מקרר המיועד להשתלב בתוך גומחה או נישה קיימת, מציע עומק תאים ומרחב גדול ובולט מעט מתוך הנישה כלפי חוץ. מקררים אלה נפוצים במיוחד, מתאימים למרבית סוגי הנישות במטבחים, במשרדים ובחללים אחרים, ולרוב מעוצבים בצורה מעט שמרנית על מנת להשתלב באופן מותאם במגוון עיצובים וסגנונות.

מקרר בילד אין קטן הוא בין המקררים הנפוצים והמבוקשים כיום, כאשר השימושים בהם רבים:

מקרר בילד אין קטן למשרד

כחלק ממערך השירות הבלתי נפרד מכל משרד, ארגון ובית עסק נמצאת פינת הקפה לעובדים. חלק מבתי העסק, בעיקר אלה הכוללים כמות גדולה של עובדים, יבחרו במקרר בגודל ביתי מלא, אולם משרדים קטנים יעדיפו לשלב מקרר בילד אין קטן בתוך המשרד, כחלק מן העיצוב. מקררים אלו ישתלבו בנישה הייעודית להם, ויגיעו בגובה נמוך יחסית המאפשר לעשות שימוש בחלקו העליון של המקרר  ליצירת פינת קפה. על גבי המקרר יונחו כוסות, כלי הקפה ובמידה ואין במשרד בר מים חמים גם קומקום חשמלי לשימוש העובדים.

מקרר בילד אין למשרד מגיע בנפחים שונים, הקטנים שבנים בין 60-100 ליטרים ואילו הגדולים מגיעים לכ-320 ליטרים ליחידה. את המקרר יש לבחור בהתאם לגודל המשרד, כמות העובדים והמבקרים בו, שעות העבודה והשימוש הצפוי. במשרדים אשר פעילים שעות ארוכות יש להביא בחשבון את הצורך של העובדים אשר אינו מסתכם בקירור חלב לקפה או שמירת יוגורט לארוחת הבוקר, כי אם אחסון קופסאות מזון לצורך שמירה על תזונה ביתית ובריאה. במשרדים כאלה לצד מקרר בילד אין יש להעמיד לרשות העובדים גם מיקרוגל לחימום מזון.

מקרר בילד אין קטן לבית

מצוקת הנדל”ן מביאה צעירים רבים לשכור יחידות דיור ודירות מיניאטוריות, בהן לתכנון ולאבזור ישנה חשיבות גדולה הן בעיצוב והן בניצול ומיצוי נכון של המרחב הקיים. סטודנטים, זוגות צעירים ואחרים יעדיפו להעמיד מקרר בילד אין קטן, המשתלב בתוך אחת הנישות במרחב, בין פרטי ריהוט אחרים, אשר אינו תופס מקום רב. מקררים אלה יתנו מענה לאחסון מוצרי מזון בסיסיים, דברי חלב, פירות וירקות ואחרים, ויתאימו לזוגות וליחידים, אשר מרבים לאכול מחוץ לבית וצריכת הקירור שלהם אינה גבוהה. מעבר לחיסכון הצפוי במקום, מדובר גם בחיסכון כלכלי הבא לידי ביטוי הן במחיר המקרר עצמו והן בצריכת החשמל.

 מקרר בילד אין קטן לחדר השינה

מקרר לחדר השינה אינו מוצר חובה לרוב, אולם בהחלט מדובר במוצר מפנק המשדרג את חדר השינה ואת השהות בו. הזמינות של משקה קר, מעדן, גלידה צוננת או חטיף בהישג יד, מאפשרת מתיחה של שעות הרביצה במיטה, הנאה מסרט טוב ללא הצורך לקום ולחפש אחר נשנושים, ופינוק אמתי לזוגות או ליחידים.

התאמה של מקרר בילד אין לחדר השינה מתבצעת הן בשלב התכנון והעיצוב והן בהמשך כמוצר משלים, בתכנון מוקדם ובהתאם לפרטי הריהוט וגודל החדר. ניתן לשלב מיני מקרר קטן החל מששים ליטרים או להעמיד מקרר מעוצב ואלגנטי גדול יותר, העולה על מאתיים ליטרים, ואפילו מקררים עם דלת שקופה שיציגו בקבוק יין משובח, מפירות העונה ויהווה פיתוי ומשיכה כחלק מאמירה עיצובית.

למה צריך לשים לב ברכישת מקרר בילד אין קטן?

מקררים קטנים נותנים מענה למגוון צרכים, ממחיר ועד התאמת גודל. לפני הכל יש לבחון את גודל המקרר, הגובה והעומק, בהתאמה לנישה המתוכננת לו. יש לוודא כי המקרר יבלוט מחוץ לנישה בס”מ אחדים ויאפשר פתיחה נוחה של הדלת. במקרים מסוימים ניתן לקבוע את צד פתיחת הדלת בהתאם לחלל.

פרמטר חשוב נוסף הוא קיום של נקודת חשמל בקירוב למיקום המקרר, מאחר ומדובר במוצר קבע לא מומלץ למתוח כבלים ומארכים לאספקת חשמל, שפוגמים במראה ועשויים להיות לא בטיחותיים. כמו כן מומלץ למקם את המקרר הרחק מנקודות החיבור למים למניעת סכנת התחשמלות. בכל מקרה של נזילה והצטברות מים סביב המקרר או תחתיו יש לנתק את המקרר מן החשמל ולהזמין איש מקצוע בהקדם.

מקרר מופעל באמצעות מנוע חשמלי וזה נוטה לייצר רעש. קיימים מקררים שקטים יותר ומקררים רועשים יותר, פרמטר זה נראה חסר חשיבות בעוצמות הרעש הקיימות בחנויות החשמל ורשתות השיווק, אולם בשקט של חדר שינה ביתי או משרד זמזום רועש עשוי להוות מטרד של ממש. את סוגיית הרעש ניתן לבחון על פי המפרט הטכני של המקרר, בו מצוינת עוצמת הדציבלים של המקרר. בכל מקרה מומלץ לבחור במקרר שעוצמת הדציבלים שהוא מייצר אינה עולה על שלושים דציבלים.

תכנון המדפים במקרר חשובה אך היא, בעיקר כאשר מדובר במקרר בילד אין קטן. בשל הנפח הקטן לתכנון ולסידור המקרר ישנה חשיבות בניצול מיטבי של המקום שבו. מומלץ לבחור במקרר בעל מידוף מודולרי הניתן לתכנון מחדש ולבחון אותו בהתאם לייעוד שלו. דלת המקרר אמורה אף היא לספק מקום אחסון, יש לבחון האם המקרר יכול להכיל בקבוקי שתיה גדולים, מארזי חלב, קופסת עוגה (מוצר נפוץ במשרדים וארגונים), קופסאות מזון בגדלים שונים וכדומה.

במקררים משרדיים ובמקררים המיועדים לחדרי שינה לרוב אין ממש צורך בתא הקפאה. במידה ואכן אין צורך כזה, ניתן לשקול ולרכוש מקרר בילד אין קטן ללא תא הקפאה, תוך ניצול הנפח כולו לצרכי קירור.