מקררים לעסק

מקררים מומלצים לעסקים ומשרדים

ניהול עסק הוא עניין מורכב, עניין שדורש מכם להיות 100% בעסק, לתת ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר, לנהל את העובדים בצורה הטובה ביותר, את הנהלת החשבונות ואת כל מה שמסביב. אתם צריכים לדאוג גם לציוד שיהיה בעסק, ציוד בהתאם לצרכים שיהיה איכותי ואמין. ציוד כזה יכול להיות רב ומגוון ובתוכו בטוח תצטרכו גם מקררים בין אם זה רק למשרד שלכם ובין אם זה למזון אותו אתם מאחסנים אם אתם עסק בתחום המזון. אז אילו מקררים מומלצים לעסקים ולמשרדים? על מה חשוב לשים לב בבואכם לבחור מקרר? הנה כמה דברים שבטוח יעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

מקררים לתעשיית המזון

תעשיית המזון עושה שימוש של 24 שעות 7 ימים בשבוע במקררים. הם חייבים להיות איכותיים וחייבים להיות חזקים ועמידים, וחייבים כמובן גם להיות ללא תקלות ואם ישנן, אז עם התראה שמבהירה מהר מאוד שיש בעיה וצריך לטפל בה. ההשלכות של מקרר לא תקין או כזה שמתקלקל בתעשיית המזון יכולות להיות דרמטיות. אם יש בעיה עם האוכל הוא עלול להיות מוגש לא טרי או אפילו מקולקל, מה שקודם כל יגרום נזק בריאותי ואף לסכנת חיים אצל הלקוחות, וגם יסכן את בעל העסק להסתבכות עם משרד הבריאות.

מקרר לא תקין לעסק בתעשיית המזון עלול גם לגרום להפסדים כבדים של כסף מכיוון שאם יש בו כמות גדולה של סחורה והסחורה תתקלקל, זה עלול להיות נזק משמעותי. תעשיית המזון היא תעשייה רגישה מאוד וגם כזו שנמצאת במעקב מתמיד של הרשויות. זו הסיבה שצריך מקררים איכותיים וחזקים, מקררים שלא רק יאפשרו לאחסן בהם אלא גם לאחסן בהם בצורה טובה, בריאה ותקינה.

התרעה במערכת הקירור

מקררים בתעשיית המזון כמו גם בתעשיית הבריאות ובתחומים נוספים הם קריטיים, ואי תקינות שלהם עלולה אם כן לגרום לנזק משמעותי. היום, יש מקררים תעשייתיים וחדרי קירור שיש בהם ניטור קבוע של הטמפרטורה, יחד עם מערכת שמתריעה על כל בעיה או שינוי. בעבר המערכות הללו התריעו על ידי צפצוף או כל אמצעי אחר שהיה מצריך הימצאות פיזית של מישהו מהעסק, אבל היום מערכות הגילוי והניטור הללו הן מערכות אינטרנטיות ששולחות התרעה לנייד. כך במידה ובחדר קירור הטמפרטורה עולה יותר מידי מה שמצביע על תקלה, המערכת שמחוברת אליה עשויה לשלוח מיד הודעת אס.אמ.אס, מייל או התרעה בכל דרך אינטרנטית אחרת כך שניתן יהיה לטפל בבעיה במהירות.

כך, בעל העסק יכול להיות רגוע ואפילו לא להיות בארץ ועדיין להיות מעודכן על כל בעיה במערכת הקירור, כך שהוא יוכל לשלוח אנשים לטפל בבעיה כמה שיותר מהר ולפתור אותה. אין ספק שהטכנולוגיה של היום היא טכנולוגיה כזו שמאפשרת לשאוף ל-0 בעיות ותקלות קירור.

מקרר משרדי – חובה בכל משרד

אין היום כמעט חברה או עסק בכל סדר גודל שהוא שלא מחזיקים מטבח או לפחות מטבחון קטן אצלם. האפשרות להכין קפה, לשמור על מזון בצורה נאותה ולהכין אוכל היא בסיסית, ומטבחון כזה יכול להיות מאובזר במיטב האיבזור. השאלה אם להציב בו מכונת אספרסו או לא היא עניין של פינוק ונוחות, אבל אם להציב בו מקרר או לא, זו כבר אל שאלה. בכל משרד צריך להיות מקרר ויש גדלים שונים ועיצובים שונים וכל משרד יכול לבחור לעצמו את המקרר הדרוש לו. מקררים למשרדים הם היום עניין של מאות שקלים או אלפי שקלים בודדים, מה שנבלע בכל הוצאה של עסק.

סוגי מקררים למשרדים

יש אם כן סוגים שונים של מקררים שמומלצים למשרדים, מקררים בגדלים שונים ובעיצובים שונים והנה כמה אפשרויות:

  • מקרר עם מקפיא – מקרר עם מקפיא יכול להיות גם מקרר של כ-250 ליטר והמקפיא יאפשר לשים בו גם מזון לטווח הארוך מה שנוח יותר לעובדים.
  • מקרר משרדי וביתי מפואר – יש עוד סוג של מקררים שיכול להגיע בגדלים שונים ובדרך כלל הוא יהיה קטן יחסית, מקרר של כ-150 ליטרים, שנראה מפואר מבחוץ ומפנים ונוח מאוד להשתמש בו.
  • מקרר מיני – זה כבר מקרר שאפשר להכניס בו כמה פריטים בודדים – קצת חלב, לחם ואולי עוד כמה דברים. הוא לא תופס כמעט מקום ואפשר להציב אותו במקומות שונים במשרד, והוא יכול להיות פתרון מצוין למעט משקאות או מינימום של פריטים כלשהם.
  • מקרר מעוצב – כן, גם מקררים כאלו והכוונה היא למקררים רגילים שהוטבע בהם לוגו או כל סימן אחר של העסק, מה שמאפשר למקרר להיות עוד מרכיב שיווקי בפני הלקוחות.

טיפים חשובים לרכישת מקררים לעסקים ומשרדים.

אם אתם צריכים מקרר תעשייתי או מקרר למשרד, יש כמה דברים שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם מחליטים ממי לקנות:

  • אחריות – נשמע ברור אבל מסתבר שלא לכולם. למקרר כמו לכל מכשיר חשמלי אחר צריכה להיות אחריות. אחריות כזו צריכה להיות לפחות לשנה והיא תאפשר לכם לפנות לטיפול או החלפה מהירים.
  • שירות מהיר – בעיקר אם מדובר על מקרר תעשייתי ובעיקר אם העסק שלכם הוא בתחום המזון, אתם צריכים לברר לפני שאתם קונים מי נותן לכם שירות ותוך כמה זמן הוא יגיע במקרה של תקלה. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לחכות הרבה זמן אם יש לכם סחורה שעלולה להינזק וגם אם מדובר על מקרר משרדי שמשרת את העובדים והלקוחות.
  • איכות – חשוב לברר אילו מקררים קיימים בשוק ואילו נחשבים לאיכותיים יותר. יש היום מגוון רחב וכדאי לעשות עבודת הכנה טובה.