מקררים לרכב

סוגי מקררים לרכב

מקררי רכב לעבודה וטיולים

אתם נוסעים עם הבת הזוג, עם הילדים או לבד ברכב בדרך לצפון, ויש לכם סנדביצ’ים איתכם שמתחילים להדאיג אתכם. אתם לא יודעים אם תצליחו להגיע איתם כשהם עוד טריים והדבר האחרון שבא לכם הוא לחטוף איזה קלקול קיבה. השמש בחוץ לוהטת ולאט לאט אתם מבינים שאוטוטו תצטרכו לזרוק את הכול, וכן, שוב לעצור באיזו תחנת דלק ולקנות אוכל כי מה לעשות, אי אפשר בלי.

יכול להיות גם שאתם בדרך למסיבה עם חברים ואתם אלו שאחראיים על הבאת הבירות, אבל אתם יודעים שעד שתגיעו הן יהיו חמות ותצטרכו להכניס אותם למקפיא לכמה זמן. כל זה לא היה קורה אם היה לכם מקרר לרכב, מקרר שבו אפשר לשים כל דבר שרוצים ולדאוג שהוא יהיה קר ונעים ובעיקר כזה שאפשר לאכול או לשתות אותו בלי בעיה.

הכירו את המקררים לרכב

אז עכשיו, הכירו את הפתרון לכל הבעיות הללו, פתרון פשוט והוא – מקרר לרכב. כן, בדיוק כמו בבית גם ברכב יכול להיות מקרר, כזה שמתחבר לחשמל של הרכב ומקבל ממנו את האנרגיה. מקרר לרכב יכול להגיע בגדלים שונים וכמובן שברכב יש הגבלה, אבל גם מקרר קטן יכול לעשות שינוי גדול. אז הנה כמה סוגים של מקררים לרכב שאתם צריכים להכיר, מקררים לא יקרים וכאלו שבטוח תשקלו אם כדאי לכם לקנות (רמז: כן.)

מקרר לרכב 32 ליטר מדחס 12/24V

הסוגים השונים של מקררים

יש אם כן סוגים שונים של מקררים לרכב, כאלו שניתן לפתוח מלמעלה או מהצד. יש מקרר טרמו אלקטרי, מקרר שמקרר בטמפרטורה של 5 מעלות ועד לכ-20 מעלות, בהתאם לחום שבחוץ. זהו מקרר שמצריך מתח של 12 וולט והוא מקרר באיטיות, והוא קיים בנפחים של 7 עד ל-45 ליטר.

סוג נוסף של מקרר הוא מקרר הספיגה. זהו מקרר שקט מאוד שעובד על מתח של 12 וולט ויכול לעבוד גם על גז, וזהו מקר שנחשב למקרר עם פליטת חום גבוהה ויכולת התמודדות מופחתת עם הטמפרטורה שבחוץ.

עוד סוג של מקרר לרכב הוא המקרר שעובד על מדחס, ומקור המתח שלו הוא המצבר. זהו סוג מקרר רועד אך מצד שני, יש לו יתרון בכך שניתן להפעיל אותו בחוץ על ידי פאנל סולארי וכך להיות ירוקים יותר וחסכוניים יותר.

האחרון שברשימה הוא המקרר עם הלוחות האוטקטיים. מה זה אומר? הלוחות הללו הם לוחות שקופאים ברגע שיש חיבור למקור מתח. לאחר מכן מנתקים את המקרר ממקור האנרגיה שלו ואז הם עובדים ומקררים עוד זמן רב את מה שלידם. אם רוצים להאריך את זמן הפעולה שלהם צריך לכסות אותם בכדי ליצור בידוד ראוי וכך הם יקררו עוד הרבה זמן לאחר מכן.

כיסוי/תיק נסיעה למקרר מדחס לרכב

יתרונות המקררים לרכב

נחזור קצת אחורה, ליתרונות של המקררים הללו, למה כל אחד חייב שיהיה לו מקרר ברכב מכל סוג שהוא ואיך הם מייעלים את הנסיעה והופכים אותה למהנה.

  • כי זו הוצאה חד פעמית – אם אתם מאלו שנוסעים מידי פעם לטיולים ובעיקר אם אתם מהמשפחות הללו שעושים את זה בתדירות גבוהה, זה יכול להיות פתרון מדהים עבורכם. אתם בטח רגילים להביא איתכם צידנית, לקנות קרח באחת מחנויות הנוחות שבדרך, להכניס את הקרח ולעשות בצידנית שימוש כמו במקרר. אבל במקום לשלם בכל פעם מחדש על קרח ובמקום כל הבלאגן, יש לכם מקרר קטן ואתם יכולים לעשות בו שימוש מצוין. חבל על ההוצאה וחבל על העצירה, אין שום סיבה שתעשו את זה.
  • כי חוסכים המון כסף – מכירים את זה שאתם יוצאים עם המשפחה לנופש בצפון או בכל מקום אחר ואז בדרך הילד צמא, הילדה רוצה קרטיב, ובכלל, צריך לעצור כמה פעמים ולקנות בחנויות הנוחות הכול כך יקרות הללו. עכשיו תחשבו אחרת, על האופציה של להגיע מוכנים מהבית. לעשות קנייה בסופר של כל מה שצריך כולל כל הפינוקים – קרטיבים (אם יש גם מקפיא) סלטים, שתייה קרה, בירות וכל מה שמסביב ופשוט ליהנות. הילדים לא ישגעו אתכם בכל רגע ואתם תחסכו המון כסף. טיול משפחתי לא חייב להיות פשיטת רגל.
  • כי אין בלאגן – אם אתם מאלו שקונים כל פעם קרח ומכניסים אותו לצידנית, אתם יודעים שאם הטיול יהיה יותר מיום אחד או שזה יהיה יום חם במיוחד, תצטרכו לחדש את הקרח יותר מפעם אחת. לפעמים מה לעשות, הקרח נשפך ואז מתחיל בלאגן רציני. אבל אתם יכולים להימנע מכל ה”כיף” הזה, אתם יכולים לרכוש פעם אחת מקרר לרכב וזהו, כאב הראש מאחוריכם. כי מגיע לכם לנסוע בסטייל – אם ניקח את כל היתרונות של מקרר לרכב – את הנוחות, את העלות, את ההימנעות מסירבול ואת הכיף שיש כזה מקרר עם גישה כל כך נוחה, נקבל תוצאה אחת – נסיעה בסטייל. כן, מותר להגיד את זה בקול, אין כיף כמו נסיעה כזו, מה שיתרון לרוגע ברכב גם אם יש ילדים קטנים. ולא, אנחנו לא משלים את עצמינו שמקרר שווה שקט. אבל הוא עוד מרכיב בדרך לנסיעה הנעימה.

ממי כדאי לרכוש מקררים לרכב

לא משנה איזה מקרר לרכב אתם רוצים לקנות ולא משנה באיזה גודל או מחיר, אתם צריכים קודם כל לקנות מחברה אמינה ואיכותית. חברה כזו תיתן לכם אחריות על המקרר שתיקנו ותטפל בכל בעיה אם תצוץ. אם יש לכם המלצות מה טוב, כדי שתדעו שיש למקרר אבא ואימא גם אחרי הקנייה. חשוב כמובן לקנות מקרר מתאים, כזה שלא יהפוך את הנסיעה לעוד יותר מסורבלת.