מקררים לחדרי אירוח, בתי מלון וצימרים

ציוד לבתי מלון

מקרר לבתי מלון

בתי המלון בישראל נחשבים לבתי מלון ברמה גבוהה, בהתאם כמובן לדירוג שלהם על פי כוכבים ופרמטרים אחרים. כולנו מבלים מידי פעם במלון כזה או אחר וחלקנו אף בתדירות גבוהה יותר, והעובדים במלונות הללו כמו גם המנהלים שלהם נדרשים לתת לנו שירות מעולה. לא פעם יש כתבה על מלון כזה או אחר שכשל, שלא נתן שירות כמו שצריך או שלא עמד בסטנדרטים המצופים ממלון ברמתו, ולעיתים הציון הנמוך שמלון מקבל הוא בגלל הציוד שבו, שאינו איכותי, לא יעיל, לא נוח מספיק ולא מספק את מה שנדרש ממנו. אז הנה קצת על ציוד לבתי מלון אבל לפני כן, מהם הפרמטרים שעל פיהם נמדד כל מלון

פרמטרים למדידת רמת המלון

  • שירות לקוחות – שירות הלקוחות הוא אולי הפרמטר החשוב ביותר למדידת רמת המלון, גם אם הוא רק בתחושה של האורחים בו ולא על הנייר. אנשים שמשלמים על אירוח אוהבים לקבל שירות טוב, אוהבים שמפנקים אותם ובעיקר שהם מקבלים את מה שהובטח להם. שירות לקוחות טוב הוא שירות לקוחות אמין ומהיר, שירות בו הלקוח לא צריך לחכות יותר מידי עד שהוא מקבל התייחסות לפנייתו. הוא צריך להיות מדויק ומקיף וצריך להיות בסבר פנים יפות במילים אחרות – עם חיוך ומאור פנים.
  • ניקיון ואסתטיקה – אם יש משהו שגורם לאנשים לא לחזור למלון בשנים הבאות ולא להמליץ עליו הוא רמת הניקיון שבו, רמת האסתטיקה וההיגיינה שבו. מספיק להגיע לחדר ולראות שלא החליפו את המגבות או המצעים גם אם זה נעשה בטעות ובעוד רגע יחליפו, זה רושם שקשה מאוד לתקן. זאת הסיבה שחשוב מאוד להקפיד על הדברים האלו ולא לדחות אותם לזמן אחר. חשוב שהניקיון יהיה סדיר.
  • הבטיחות – הבטיחות היא לא רק עניין של שמירה על חייהם שם אורחי המלון אלא גם מה שיוצג מחוץ למלון לאורחים הפוטנציאליים העתידיים. כשאין רמת בטיחות גבוהה וקורים דברים, זה קודם כל מתכון לתביעות מול המלון מה שיכול לעלות הרבה מאוד כסף, אבל יותר מזה, זה שיווק רע מאוד לבית המלון שעלול לפגוע בו אנושות. בעיקר היום כשיש את הרשתות החברתיות והכל מופץ ובמהירות, בעיית בטיחות חמורה עלולה להגיע מהר מאוד להרבה מאוד אנשים מה שיכול לגרום לפגיעה קשה בתדמית של המלון ואפילו של הרשת.
  • איכות הציוד – בבתי מלון יש אין סוף ציוד, ציוד שעושים בו שימוש וציוד שמיועד לאורחי המלון. ציוד כזה יכול להיות נייד או נייח והשימוש בו יכול להיות בתדירות משתנה, אך מה שבטוח הוא שהוא חייב להיות איכותי. הוא חייב להיות חזק ועמיד וחייב לפעול כמו שצריך, חייב לספק לאורח את התמורה המלאה לכסף שלו.

יש כמובן עוד פרמטרים למדידת רמת המלון ואלו שהוזכרו כאן הם רק על קצה המזלג, ואם כבר מדברים על מזלגות, הנה קצת על ציוד המטבח של בתי מלון.

ציוד מטבח לבתי מלון

מה שהאורחים לא יראו בבית המלון הוא את מה ש”מאחורי הקלעים”, ציוד שהעובדים עושים בו שימוש, ואחד החללים החשובים ביותר בבית המלון הוא המטבח. במטבח קורים הדברים החשובים באמת, האוכל מתבשל והאורחים עתידים ליהנות ממנו, וציוד המטבח יכול לכלול מקררים, כיריים, סכינים מקצועיות, תנורי אפייה, קוצצי ירקות, מטחנות גדולות, בלנדרים, אבני השחזה, ואחרים…

יש כמה דברים שצריך להתחשב בהם כשבוחרים ציוד למטבח המלון:

  • גודל המטבח – ציוד מטבח לבתי מלון צריך להיבחר בהתאם לגודל המטבח. יש מכשירים שמגיעים בגדלים שונים וכמובן שככל שהם בעלי קיבולת גדולה יותר הם חוסכים עבודה, אבל מצד שני, הם עשויים לתפוס יותר מידי מקום במטבח ולהיות בעייתיים. חשוב לקבל את ההחלטה הנכונה של גודל המכשיר אל מול היעילות שלו והנוחות שלו בחלל.
  • תחזוקה יומית – כמעט כל מה שנוגע לציוד המטבח יצטרך תחזוקה יומית, בין אם זה שימון, ניקיון או כל דבר אחר. יש מכשירים שצריכים תחזוקה משמעותית יותר וכאלו שפחות, אתם צריכים לבחור ציוד גם בהתאם לכוח האדם שיש לכם וליכולות שלכם לתחזק את הציוד הזה וגם בהתאם למה שהוא דורש מכם.
  • אופי העבודה במטבח – יש מטבחים במלונות ובכלל מקומות בהם יש אנשים רבים בהם העבודה לחוצה, ויש מטבחים בהם העבודה רגועה יותר. בחירת הציוד צריכה לקחת בחשבון את אופי העבודה והעובדים.
  • מספר אנשי הצוות – כשיש צוות קטן ואיכותי צריך להעמיד לרשותו את האמצעים הטובים, הנוחים והיעילים ביותר. לעומת זאת כשיש צוות גדול, צריך גם כן לבחור את הציוד שיאפשר עבודה טובה ומסודרת.

ציוד נוסף לבתי מלון

ציוד נוסף לבתי מלון יכול להיות רב ומגוון. זה יכול להיות ציוד אחסון והובלת מזון, בעיקר אם המזון עובר שינוע גם אם בתוך המלון, יכול להיות מדפים לחדרי קירור ואחסנה, ביגוד לעובדים, עגלות לחדרניות, כלי מיטה, מייבשי שיער, קומקומים, מוצרים לעמדות קפה, במות למרכזי כנסים, ריהוט, ועוד ציוד רב אחר.

איכות, אמינות ואחריות

בבואכם לקנות ציוד לבתי מלון, יש כמה דברים שאתם צריכים לוודא. ראשית, הציוד צריך להיות בטיחותי. אתם לא רוצים שאף אחד ייפגע ואתם לא רוצים לקבל תביעה מלקוחות או מעובדים. שנית, חשוב שתוודאו שיש אחריות על הציוד הזה, שיש מי שעומד מאחוריו ואם יש בעיה כלשהיא היא תטופל. בנוסף, חשוב שהחברה ממנה אתם קונים תהיה חברה אמינה, חברה שיש עליה המלצות מכמה שיותר לקוחות.