מקררים כללי

צידנית חשמלית – מה זה ומה יתרונותיה?

מקרר לרכב

רוצים לשדרג את הטיולים שלכם? מתעניינים בצידנית חשמלית לרכב? לנדרס מקררים. הכתובת שלכם למקררים לרכב מכל הסוגים.

בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך כי מקרר לרכב הפך להיות מוצר מקובל ונפוץ. אם עד כה ידענו כי יציאה לשטח מחייבת הצטיידות בצידנית על מנת שאפשר יהיה לשמר את האוכל במצב צבירה סביר, הרי שהגיע המקרר ופתר את הבעיות. 

כך אפשר לצאת היום לטיולי שטח וליהנות מארוחות מלאות. אלו יכולות לכלול בשרים, דגים, מוצרי חלב וביצים. כבר לא צריך להסתפק בקופסאות שימורים או מזונות אינסטנט אחרים. ברור כי הטיולים מקבלים שדרוג של ממש.

טיול בלי קלקול קיבה

מכירים את זה שאתם יוצאים לטיול והכריכים המבטיחים מפיצים ריחות מגרים? השעות הראשונות של הנסיעה עוברות בציפייה נעימה להפסקת האוכל הצפויה. 

אך כאשר סוף סוף עוצרים לארוחה, מתברר כי הארוחה המושקעת והכריכים המגרים הספיקו לאבד את הזוהר שלהם. הירקות החמיצו, הממרחים התייבשו והלחם כבר ממש לא טעים.

זה לא נגמר רק בטעמים הלא טובים. האוכל אף מותיר אחריו כאבי בטן מעיקים שמוציאים את כל הטעם מהטיול. 

אם תשקיעו במקרר טוב או צידנית איכותית, הטיולים שלכם יקבלו טעמים חדשים ורעננים הרבה יותר.

כאבי הבטן וקלקולי הקיבה ייעלמו לחלוטין. 

מנגל עם בשרים טריים

מי לא נהנה לשלב ארוחה טובה של בשר על האש במהלך טיול? נדמה כי זה אחד הדברים שמעלים את החוויה של הטיול בכמה וכמה רמות.

אך הבעיה המרכזית בדרך כלל היא כאשר הבשר העולה על המנגל מגיע אליו אחרי שעות ארוכות ברכב. השמש הקופחת לא מיטיבה עם הבשרים ורק לאחר שהמטיילים מתחילים לחוש שלא בטוב, הם מבינים כי למרות שהקלקול לא ממש היה מורגש בטעמים של הבשר, הוא השפיע לרעה על בריאותם ועל תחושתם הרעה של המטיילים.

צידנית טובה ואיכותית לרכב תפתור את הבעיה בצורה מושלמת ואפשר יהיה ליהנות מטיול מושלם עם אוכל איכותי וטוב.

צידנית חשמלית למזג האוויר הישראלי

מזג האוויר ישראלי ידוע כחם ולוהט באופן מיוחד.

ברור אם כן כי יש להתאים את הצידנית החשמלית או את המקרר ברכב למזג האוויר. אנחנו רוצים לצאת לדרך עם צידנית שלא תאכזב אותנו ותאפשר לנו ליהנות משתייה צוננת במהלך הטיול. נדמה שאף אחד גם לא יתנגד ללקק גלידה או ארטיק מול המדורה או בישיבה מענגת על חוף הים מול השמש השוקעת והגלים המתנפצים. זה יוכל להתאפשר רק אם הצידנית תהיה איכותית ותעניק את עוצמת הקירור הרצויה.

זו הדרך ליהנות מטיול מהנה ומושלם עם אוכל טרי וטוב בלי כל חשש.

המקרר בהתאם לצרכי הלקוח

שוק המקררים מציע כיום מגוון ענק של דגמים ודוגמאות. אנחנו לא תמיד יודעים אל מי לפנות והיכן לרכוש את המקרר. חשוב לבדוק את האפשרויות הקיימות ולהתאים אותם לצרכים ולמטרות של המקרר אשר לשמן רוכשים אותו. כי ברור שאינו דומה המקרר לכלי רכב פרטי למקרר של כלי רכב המיועד למטרות עסקים. כמו כן אמור המקרר להשתלב במכונית ולהתאים לו מבחינת הגודל שלו. כך גם יש לשים לב לחלוקה הפנימית של המקרר ולקיבולת שלו על מנת שאפשר יהיה ליהנות ממנו ומהתועלת שלו.

איך שומרים על המקרר ברכב?

מקרר נייד ברכב נמצא בתנאים שונים מאשר המקרר בבית. ברור כי יש להשגיח על המקרר ולדאוג לו שהוא יזכה לתחזוקה הנכונה והטובה ביותר עבורו.

ראשית חשוב שהמקרר ברכב יעמוד באופן יציב, במקום מסודר וקבוע. זאת בגלל החשיבות שבמניעת טלטלות מיותרות למקרר שעשויות להזיק לו. 

כמו כן, חשוב לזכור כי מכונית מתחממת הרבה יותר מהבית. המכונית עשויה להגיע אף לרמה של שבעים מעלות ויותר. המקרר השוהה בטמפרטורה כזו עשוי להינזק והפעילות שלו לא תהיה יעילה כלל, כי עוצמת הקירור ברמת חום גבוהה כזו לא תהיה אפקטיבית כלל. מקרר במקום כזה עשוי להתקלקל מהר מאוד ולצאת מכלל שימוש.

הגנה על המקרר

חשוב להכיר את האפשרויות להגן על המקרר ועל יכולת הקירור שלו.

ישנם מגנים מיוחדים שנועדו לכיסוי המקרר ולהלבשה עליהם. אלו מעניקים הגנה מסוימת למקרר ומאפשרים למקרר לפעול טוב יותר. 

ההגנה היא לא רק על הטמפרטורה של המקרר אלא גם על המראה החיצוני של המקרר שלא ייהרס בעקבות החשיפה הארוכה לחום העז. הברק של המקרר יישמר טוב יותר וגם הצבעים שלו יישארו יפים יותר.

אך גם אם ישנה הגנה על המקרר וגם אם קניתם מקרר או צידנית איכותיים במיוחד, תמיד כדאי לכם לדאוג לחניה במקום מוצל. זאת כדי למזער את הנזקים הנובעים בעקבות חשיפת הרכב לטמפרטורות גבוהות מידי.

עם השתדלות ומאמץ להגן על הרכב ועל המקרר אפשר יהיה להיות רגועים יותר כי המקרר יישמר לאורך זמן.

הגנה מפני זעזועים

מקרר שמזדעזע הרבה וסובל מתנודות רבות, הוא מקרר שלא יחזיק מעמד זמן רב.

מסיבה זו חשוב מאוד לדאוג לחיבור טוב וחזק של המקרר לרכב על מנת שהוא יהיה יציב עד כמה שהדבר אפשרי. כך המקרר יפעל טוב יותר והמאכלים יישמרו בצורה יותר אסתטית. הם יישארו במקרר באותו מקום ובאותו סדר שהכניסו אותם. הם לא יישפכו או יזלגו והכול יישאר בצורה מסודרת ונעימה.

אז ברור שהמקרר ברכב הוא מוצר מאוד נוח ומשדרג. אך אם לא שמים לב לסוג המקרר, לאיכות שלו ולהתאמה שלו לרכב, אי אפשר יהיה ליהנות מהתועלת שלו. אז שימו לב ובחרו בחכמה.